Gå til innhold

Har et problem jeg gjerne vil lufte for dere..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det der var ikke lett å skjønne, av to grunner:

 

1. Teksten din har ingen avsnitt, og er derfor vanskelig å ese.

2. Du sier ikke noe om årsaken til problemet med svigerinnen, noe som er nødvendig å forstå for å kunne avgjøre om du er barnslig eller ikke.

 

jeg er tilbøyelig til å mene at du er barnslig dersom det ikke er noe VELDIG alvorlig svigerinnen din har stelt i stand, noe som direkte vedrører barnet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Hun ville ordne opp med oss for en stund siden, og da vi sa at hun godt kunne ha kontakt med oss, men at hun ikke skulle være i nærheten av sønnen vår"

(utdrag fra hovedinnlegget)

 

Hvem er det som oppfører seg modent og rekker ut en hånd her..?

Skrevet

Neivel da skal slutte å svare jeg..

HI

Skrevet

Det gjør han ikke, og det er grunnen til at han har samvær:)

 

Han hadde uansett fått samvær i retten, så da prøver vi å holde konfliktnivået nede her.

Skrevet

Ja, jeg synes de overkjørte dere da de sendte barnet videre til vedkommende som ikke skulle ha barnet (-de visste da om konflikten på forhånd, og gjorde det sikkert helt bevisst). Selv om hun helt sikkert ikke ville skade barnet osv....ja, de gjorde det mot deres vilje.

 

Men, jeg forstår ikke hvordan dere kan møte opp på en plass der dere vet med sikkerhet at denne personen er. Dere gjør det vanskelig for barnet deres i fremtiden hvis dere kan være i samme rom, men ikke røre/snakke med henne.

Skrevet

Fikk ikke holde barnet? har hun prøvd å kidnappe det da eller?

 

For meg hørest dette bare dumt ut og som om du er en kontrollfreak big time!!

Skrevet

Hun er syk. Hva er din unskyldning?

 

Man eier ikke barna sine. Ungen har rett på å ha sine relasjoner til sin egen eksterne familie.

Velger du å la besteforeldre sitte barnevakt, så velger du også å la dem få ha ansvar for ungen den tid du/dere er opptatt på annet hold. Når ungen er sammen med besteforeldre er det besteforeldrenes regler som gjelder, så langt det ikke er farlig for ungen. Skal du henge deg opp i alt hva de serverer ungen så vil du få det travelt fremover.

Det virker som du har et stort kontrollbehov.

Og du handlet fryktelig umodent når tanten fikk barnet på fanget. Hva skulle hun liksom gjøre? Nekte å ta han imot?

Skrevet

Dette forsto jeg ikke så mye av, men det later til at du glemmer at barnet en dag blir eldre og vil oppsøke de voksene han vil. Altså; er det familiesamling kommer han aldri i verden til å forstå hvorfor alle er ok, bare ikke en person! Vil anbefale dere å ikke gå en annen gang istede for å lage slike "forviklinger" som dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...