Anonym bruker Skrevet 28. desember 2008 #26 Skrevet 28. desember 2008 Menn oppfører seg som en gjeng sosialklienter. De roper på kravene sine men vil ikke yte noe.
Gjest Skrevet 28. desember 2008 #27 Skrevet 28. desember 2008 Ho har mitt. Og om du har foreldreansvaret aleine (noko du får automatisk om dykk ikkje skriv under det papiret på sjukhuset) så er det du som bestem. Eg har foreldreansvaret aleine.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2008 #28 Skrevet 28. desember 2008 her har hun mitt som mellomnavn og faren sitt som etternavn..
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2008 #29 Skrevet 28. desember 2008 Du bestemmer. Her har mitt barn mitt etternavn. Barnefar ga lyd fra seg da barnet var noen måneder og kuttet all kontakt med han etter ett år...
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2008 #30 Skrevet 28. desember 2008 Gutten min har bare mitt etternavn. Bf har aldri vært interessert i å treffe ham, men er drittsur for at gutten ikke har hans navn. Når jeg giftet meg tok mannen mitt etternavn slik at hele familien har det samme navnet, også det/de barn vi får sammen. (Er nå 16 uker på vei med vårt første felles...)
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2008 #31 Skrevet 28. desember 2008 jeg ble alenemor etter at barna var født. Begge har mitt og hans etternavn til slutt. Irriterer meg grønn over det den dag i dag. Han gir faen i barna, og jeg hadde foretrukket at de bare hadde mitt. Men dette er noe han dessverre må skrive under på når det gjelder ene barnet som vi begge har foreldreansvar for, det andre har jeg ansvaret for alene. Men de er jo søsken, så endrer ikke bare den ene sitt navn og ikke den andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå