Lotta2010x2012 Skrevet 2. januar 2009 #26 Skrevet 2. januar 2009 ***mandag 5. januar*** ***tirsdag 6.januar*** Mammaigjen? 2.pp Mamma`n til snuppisen - 4pp Grace&hope - 16pp pelleguri - 2pp Smilemamma - 2pp ***Onsdag 7.januar*** Lillemor 2pp 1 exu Svipa - 5 pp MaMia 4pp ***Torsdag 8.januar*** *herlige jenta mi*1pp. (Trooor jeg da, første sykuls etter fødsel så aner egentlig ikke. Har ikke fått positiv el.test så er ikke sikkert jeg har ikm da. Lykkebie09 Thomine 1. pp ***Fredag 9.januar*** Vill ha en 3a Maaneskinn 7.pp (Kjemisk graviditet forrige pp) Mikadimoo 2pp *ønsket om nr3* ***Lørdag 10.januar*** Lillemy77 ønsker.spire..87..(tror jeg hadde el 27.12) Vestvind Emely 07 og (kanskje 09?) Lotta87 1pp (hadde vært moro med 09 spire:D) ***Søndag 11.januar*** Adora Belle ***************IKKE GRAVID''''''''''''''''''''''''''''''''''' ***************GRAVID'''''''''''''''''''' "''''''''''''''''''''''''''''''' Thomine (testet en uke for tidlig, men strek er strek ;o)) - håper jeg! *ønsket om nr3*
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 2. januar 2009 #27 Skrevet 2. januar 2009 ***mandag 5. januar*** ***tirsdag 6.januar*** Mammaigjen? 2.pp Mamma`n til snuppisen - 4pp Grace&hope - 16pp pelleguri - 2pp Smilemamma - 2pp ***Onsdag 7.januar*** Lillemor 2pp 1 exu Svipa - 5 pp MaMia 4pp mamma til 2 gutter --<--@ 4pp negativ vanlig CB i dag ***Torsdag 8.januar*** *herlige jenta mi*1pp. (Trooor jeg da, første sykuls etter fødsel så aner egentlig ikke. Har ikke fått positiv el.test så er ikke sikkert jeg har ikm da. Lykkebie09 Thomine 1. pp ***Fredag 9.januar*** Vill ha en 3a Maaneskinn 7.pp (Kjemisk graviditet forrige pp) Mikadimoo 2pp *ønsket om nr3* ***Lørdag 10.januar*** Lillemy77 ønsker.spire..87..(tror jeg hadde el 27.12) Vestvind Emely 07 og (kanskje 09?) ***Søndag 11.januar*** Adora Belle ***************IKKE GRAVID''''''''''''''''''''''''''''''''''' ***************GRAVID'''''''''''''''''''' "''''''''''''''''''''''''''''''' Thomine (testet en uke for tidlig, men strek er strek ;o)) - håper jeg!
solstråle - 83 Skrevet 2. januar 2009 #28 Skrevet 2. januar 2009 ***mandag 5. januar*** ***tirsdag 6.januar*** Mammaigjen? 2.pp Mamma`n til snuppisen - 4pp Grace&hope - 16pp pelleguri - 2pp Smilemamma - 2pp ***Onsdag 7.januar*** Lillemor 2pp 1 exu Svipa - 5 pp MaMia 4pp mamma til 2 gutter --<--@ 4pp negativ vanlig CB i dag ***Torsdag 8.januar*** *herlige jenta mi*1pp. (Trooor jeg da, første sykuls etter fødsel så aner egentlig ikke. Har ikke fått positiv el.test så er ikke sikkert jeg har ikm da. Lykkebie09 Thomine 1. pp ***Fredag 9.januar*** Vill ha en 3a Maaneskinn 7.pp (Kjemisk graviditet forrige pp) Mikadimoo 2pp *ønsket om nr3* ***Lørdag 10.januar*** Lillemy77 ønsker.spire..87..(tror jeg hadde el 27.12) Vestvind Emely 07 og (kanskje 09?) ***Søndag 11.januar*** Adora Belle Solstråle 83 (trur eg har IKM her eller mandag i veke 3) ***************IKKE GRAVID''''''''''''''''''''''''''''''''''' ***************GRAVID'''''''''''''''''''' "''''''''''''''''''''''''''''''' Thomine (testet en uke for tidlig, men strek er strek ;o)) - håper jeg!
Andrea3 Skrevet 2. januar 2009 #29 Skrevet 2. januar 2009 ***mandag 5. januar*** ***tirsdag 6.januar*** Mammaigjen? 2.pp Mamma`n til snuppisen - 4pp Grace&hope - 16pp pelleguri - 2pp Smilemamma - 2pp Andrea- 1pp ***Onsdag 7.januar*** Lillemor 2pp 1 exu Svipa - 5 pp MaMia 4pp mamma til 2 gutter --<--@ 4pp negativ vanlig CB i dag ***Torsdag 8.januar*** *herlige jenta mi*1pp. (Trooor jeg da, første sykuls etter fødsel så aner egentlig ikke. Har ikke fått positiv el.test så er ikke sikkert jeg har ikm da. Lykkebie09 Thomine 1. pp ***Fredag 9.januar*** Vill ha en 3a Maaneskinn 7.pp (Kjemisk graviditet forrige pp) Mikadimoo 2pp *ønsket om nr3* ***Lørdag 10.januar*** Lillemy77 ønsker.spire..87..(tror jeg hadde el 27.12) Vestvind Emely 07 og (kanskje 09?) ***Søndag 11.januar*** Adora Belle Solstråle 83 (trur eg har IKM her eller mandag i veke 3) ***************IKKE GRAVID''''''''''''''''''''''''''''''''''' ***************GRAVID'''''''''''''''''''' "''''''''''''''''''''''''''''''' Thomine (testet en uke for tidlig, men strek er strek ;o)) - håper jeg!
Prøver =) Skrevet 4. januar 2009 #31 Skrevet 4. januar 2009 ***mandag 5. januar*** ***tirsdag 6.januar*** Mammaigjen? 2.pp Mamma`n til snuppisen - 4pp Grace&hope - 16pp pelleguri - 2pp Smilemamma - 2pp Andrea- 1pp Prøver =) - 1pp ***Onsdag 7.januar*** Lillemor 2pp 1 exu Svipa - 5 pp MaMia 4pp mamma til 2 gutter --<--@ 4pp negativ vanlig CB i dag ***Torsdag 8.januar*** *herlige jenta mi*1pp. (Trooor jeg da, første sykuls etter fødsel så aner egentlig ikke. Har ikke fått positiv el.test så er ikke sikkert jeg har ikm da. Lykkebie09 Thomine 1. pp ***Fredag 9.januar*** Vill ha en 3a Maaneskinn 7.pp (Kjemisk graviditet forrige pp) Mikadimoo 2pp *ønsket om nr3* ***Lørdag 10.januar*** Lillemy77 ønsker.spire..87..(tror jeg hadde el 27.12) Vestvind Emely 07 og (kanskje 09?) ***Søndag 11.januar*** Adora Belle Solstråle 83 (trur eg har IKM her eller mandag i veke 3) ***************IKKE GRAVID''''''''''''''''''''''''''''''''''' ***************GRAVID'''''''''''''''''''' "''''''''''''''''''''''''''''''' Thomine (testet en uke for tidlig, men strek er strek ;o)) - håper jeg!
Lillemy-77 Skrevet 5. januar 2009 #32 Skrevet 5. januar 2009 hvordan går det med oss jenter?? Noen som har testa? )
Lotta2010x2012 Skrevet 6. januar 2009 #33 Skrevet 6. januar 2009 Har tatt en test, og den var negativ.. Men det regne jeg med, for er enda litt tidlig, så fortsatt håp:D Tester fredag tenker jeg... Hvis jeg klarer å holde meg til da... Noen andre son har skrevet seg på her som har testa enda da?
mammaigjen!! Skrevet 6. januar 2009 Forfatter #34 Skrevet 6. januar 2009 ***mandag 5. januar*** ***tirsdag 6.januar*** Mammaigjen? 2.pp Mamma`n til snuppisen - 4pp Grace&hope - 16pp pelleguri - 2pp Smilemamma - 2pp Andrea- 1pp Prøver =) - 1pp ***Onsdag 7.januar*** Lillemor 2pp 1 exu Svipa - 5 pp MaMia 4pp mamma til 2 gutter --<--@ 4pp negativ vanlig CB i dag ***Torsdag 8.januar*** *herlige jenta mi*1pp. (Trooor jeg da, første sykuls etter fødsel så aner egentlig ikke. Har ikke fått positiv el.test så er ikke sikkert jeg har ikm da. Lykkebie09 Thomine 1. pp ***Fredag 9.januar*** Vill ha en 3a Maaneskinn 7.pp (Kjemisk graviditet forrige pp) Mikadimoo 2pp *ønsket om nr3* ***Lørdag 10.januar*** Lillemy77 ønsker.spire..87..(tror jeg hadde el 27.12) Vestvind Emely 07 og (kanskje 09?) ***Søndag 11.januar*** Adora Belle Solstråle 83 (trur eg har IKM her eller mandag i veke 3) ***************IKKE GRAVID''''''''''''''''''''''''''''''''''' ***************GRAVID'''''''''''''''''''' "''''''''''''''''''''''''''''''' Thomine (testet en uke for tidlig, men strek er strek ;o)) - håper jeg! mammaigjen? tydelig strek!!
Lillemor + bittelillemor Skrevet 7. januar 2009 #35 Skrevet 7. januar 2009 ***mandag 5. januar*** ***tirsdag 6.januar*** Mammaigjen? 2.pp Mamma`n til snuppisen - 4pp Grace&hope - 16pp pelleguri - 2pp Smilemamma - 2pp Andrea- 1pp Prøver =) - 1pp ***Onsdag 7.januar*** Lillemor 2pp 1 exu Svipa - 5 pp MaMia 4pp mamma til 2 gutter --<--@ 4pp negativ vanlig CB i dag ***Torsdag 8.januar*** *herlige jenta mi*1pp. (Trooor jeg da, første sykuls etter fødsel så aner egentlig ikke. Har ikke fått positiv el.test så er ikke sikkert jeg har ikm da. Lykkebie09 Thomine 1. pp ***Fredag 9.januar*** Vill ha en 3a Maaneskinn 7.pp (Kjemisk graviditet forrige pp) Mikadimoo 2pp *ønsket om nr3* ***Lørdag 10.januar*** Lillemy77 ønsker.spire..87..(tror jeg hadde el 27.12) Vestvind Emely 07 og (kanskje 09?) ***Søndag 11.januar*** Adora Belle Solstråle 83 (trur eg har IKM her eller mandag i veke 3) ***************IKKE GRAVID''''''''''''''''''''''''''''''''''' Lillemor 11pp 1exu ***************GRAVID'''''''''''''''''''' "''''''''''''''''''''''''''''''' Thomine (testet en uke for tidlig, men strek er strek ;o)) - håper jeg! mammaigjen? tydelig strek!!
Lykkeliten - mamma til 2 Skrevet 7. januar 2009 #36 Skrevet 7. januar 2009 ***mandag 5. januar*** ***tirsdag 6.januar*** Mammaigjen? 2.pp Mamma`n til snuppisen - 4pp Grace&hope - 16pp pelleguri - 2pp Smilemamma - 2pp Andrea- 1pp Prøver =) - 1pp ***Onsdag 7.januar*** Lillemor 2pp 1 exu Svipa - 5 pp MaMia 4pp mamma til 2 gutter --<--@ 4pp negativ vanlig CB i dag ***Torsdag 8.januar*** *herlige jenta mi*1pp. (Trooor jeg da, første sykuls etter fødsel så aner egentlig ikke. Har ikke fått positiv el.test så er ikke sikkert jeg har ikm da. Lykkebie09 Thomine 1. pp ***Fredag 9.januar*** Vill ha en 3a Maaneskinn 7.pp (Kjemisk graviditet forrige pp) Mikadimoo 2pp *ønsket om nr3* ***Lørdag 10.januar*** Lillemy77 ønsker.spire..87..(tror jeg hadde el 27.12) Vestvind Emely 07 og (kanskje 09?) ***Søndag 11.januar*** Adora Belle Solstråle 83 (trur eg har IKM her eller mandag i veke 3) ***************IKKE GRAVID''''''''''''''''''''''''''''''''''' Lillemor 11pp 1exu Mamma`n til snuppisen, 5pp - går over i 6pp ***************GRAVID'''''''''''''''''''' "''''''''''''''''''''''''''''''' Thomine (testet en uke for tidlig, men strek er strek ;o)) - håper jeg! mammaigjen? tydelig strek!!
Lykkebie11 Skrevet 7. januar 2009 #37 Skrevet 7. januar 2009 ***mandag 5. januar*** ***tirsdag 6.januar*** Mammaigjen? 2.pp Mamma`n til snuppisen - 4pp Grace&hope - 16pp pelleguri - 2pp Smilemamma - 2pp Andrea- 1pp Prøver =) - 1pp ***Onsdag 7.januar*** Lillemor 2pp 1 exu Svipa - 5 pp MaMia 4pp mamma til 2 gutter --<--@ 4pp negativ vanlig CB i dag ***Torsdag 8.januar*** *herlige jenta mi*1pp. (Trooor jeg da, første sykuls etter fødsel så aner egentlig ikke. Har ikke fått positiv el.test så er ikke sikkert jeg har ikm da. Lykkebie09 Thomine 1. pp ***Fredag 9.januar*** Vill ha en 3a Maaneskinn 7.pp (Kjemisk graviditet forrige pp) Mikadimoo 2pp *ønsket om nr3* ***Lørdag 10.januar*** Lillemy77 ønsker.spire..87..(tror jeg hadde el 27.12) Vestvind Emely 07 og (kanskje 09?) ***Søndag 11.januar*** Adora Belle Solstråle 83 (trur eg har IKM her eller mandag i veke 3) ***************IKKE GRAVID''''''''''''''''''''''''''''''''''' Lillemor 11pp 1exu Mamma`n til snuppisen, 5pp - går over i 6pp ***************GRAVID'''''''''''''''''''' "''''''''''''''''''''''''''''''' Thomine (testet en uke for tidlig, men strek er strek ;o)) - håper jeg! mammaigjen? tydelig strek!! Lykkebie 09
vill ha en 3a Skrevet 8. januar 2009 #38 Skrevet 8. januar 2009 ***mandag 5. januar*** ***tirsdag 6.januar*** Mammaigjen? 2.pp Mamma`n til snuppisen - 4pp Grace&hope - 16pp pelleguri - 2pp Smilemamma - 2pp Andrea- 1pp Prøver =) - 1pp ***Onsdag 7.januar*** Lillemor 2pp 1 exu Svipa - 5 pp MaMia 4pp mamma til 2 gutter --<--@ 4pp negativ vanlig CB i dag ***Torsdag 8.januar*** *herlige jenta mi*1pp. (Trooor jeg da, første sykuls etter fødsel så aner egentlig ikke. Har ikke fått positiv el.test så er ikke sikkert jeg har ikm da. Lykkebie09 Thomine 1. pp ***Fredag 9.januar*** Vill ha en 3a Maaneskinn 7.pp (Kjemisk graviditet forrige pp) Mikadimoo 2pp *ønsket om nr3* ***Lørdag 10.januar*** Lillemy77 ønsker.spire..87..(tror jeg hadde el 27.12) Vestvind Emely 07 og (kanskje 09?) ***Søndag 11.januar*** Adora Belle Solstråle 83 (trur eg har IKM her eller mandag i veke 3) ***************IKKE GRAVID''''''''''''''''''''''''''''''''''' Lillemor 11pp 1exu Mamma`n til snuppisen, 5pp - går over i 6pp Vill ha en 3a - går in i 2pp ***************GRAVID'''''''''''''''''''' "''''''''''''''''''''''''''''''' Thomine (testet en uke for tidlig, men strek er strek ;o)) - håper jeg! mammaigjen? tydelig strek!! Lykkebie 09 Lykkebie09
camelia4årpåvent Skrevet 8. januar 2009 #39 Skrevet 8. januar 2009 ***mandag 5. januar*** ***tirsdag 6.januar*** Mammaigjen? 2.pp Mamma`n til snuppisen - 4pp Grace&hope - 16pp pelleguri - 2pp Smilemamma - 2pp Andrea- 1pp Prøver =) - 1pp ***Onsdag 7.januar*** Lillemor 2pp 1 exu Svipa - 5 pp MaMia 4pp mamma til 2 gutter --<--@ 4pp negativ vanlig CB i dag ***Torsdag 8.januar*** *herlige jenta mi*1pp. (Trooor jeg da, første sykuls etter fødsel så aner egentlig ikke. Har ikke fått positiv el.test så er ikke sikkert jeg har ikm da. Lykkebie09 Thomine 1. pp ***Fredag 9.januar*** Vill ha en 3a Maaneskinn 7.pp (Kjemisk graviditet forrige pp) Mikadimoo 2pp *ønsket om nr3* ***Lørdag 10.januar*** Lillemy77 ønsker.spire..87..(tror jeg hadde el 27.12) Vestvind Emely 07 og (kanskje 09?) ***Søndag 11.januar*** Adora Belle Solstråle 83 (trur eg har IKM her eller mandag i veke 3) tiamia79 - prøvd i 2,5 år... ***************IKKE GRAVID''''''''''''''''''''''''''''''''''' Lillemor 11pp 1exu Mamma`n til snuppisen, 5pp - går over i 6pp Vill ha en 3a - går in i 2pp ***************GRAVID'''''''''''''''''''' "''''''''''''''''''''''''''''''' Thomine (testet en uke for tidlig, men strek er strek ;o)) - håper jeg! mammaigjen? tydelig strek!! Lykkebie 09 Lykkebie09
Lillemy-77 Skrevet 9. januar 2009 #40 Skrevet 9. januar 2009 ***mandag 5. januar*** ***tirsdag 6.januar*** Mammaigjen? 2.pp Mamma`n til snuppisen - 4pp Grace&hope - 16pp pelleguri - 2pp Smilemamma - 2pp Andrea- 1pp Prøver =) - 1pp ***Onsdag 7.januar*** Lillemor 2pp 1 exu Svipa - 5 pp MaMia 4pp mamma til 2 gutter --<--@ 4pp negativ vanlig CB i dag ***Torsdag 8.januar*** *herlige jenta mi*1pp. (Trooor jeg da, første sykuls etter fødsel så aner egentlig ikke. Har ikke fått positiv el.test så er ikke sikkert jeg har ikm da. Lykkebie09 Thomine 1. pp ***Fredag 9.januar*** Vill ha en 3a Maaneskinn 7.pp (Kjemisk graviditet forrige pp) Mikadimoo 2pp *ønsket om nr3* ***Lørdag 10.januar*** Lillemy77 ønsker.spire..87..(tror jeg hadde el 27.12) Vestvind Emely 07 og (kanskje 09?) ***Søndag 11.januar*** Adora Belle Solstråle 83 (trur eg har IKM her eller mandag i veke 3) tiamia79 - prøvd i 2,5 år... ***************IKKE GRAVID''''''''''''''''''''''''''''''''''' Lillemor 11pp 1exu Mamma`n til snuppisen, 5pp - går over i 6pp Vill ha en 3a - går in i 2pp ***************GRAVID'''''''''''''''''''' "''''''''''''''''''''''''''''''' Thomine (testet en uke for tidlig, men strek er strek ;o)) - håper jeg! mammaigjen? tydelig strek!! Lykkebie 09 Lillemy-77 (svakt kryss en dag før ikm)
Andrea3 Skrevet 9. januar 2009 #41 Skrevet 9. januar 2009 ***mandag 5. januar*** ***tirsdag 6.januar*** Mammaigjen? 2.pp Mamma`n til snuppisen - 4pp Grace&hope - 16pp pelleguri - 2pp Smilemamma - 2pp Andrea- 1pp Prøver =) - 1pp ***Onsdag 7.januar*** Lillemor 2pp 1 exu Svipa - 5 pp MaMia 4pp mamma til 2 gutter --<--@ 4pp negativ vanlig CB i dag ***Torsdag 8.januar*** *herlige jenta mi*1pp. (Trooor jeg da, første sykuls etter fødsel så aner egentlig ikke. Har ikke fått positiv el.test så er ikke sikkert jeg har ikm da. Lykkebie09 Thomine 1. pp ***Fredag 9.januar*** Vill ha en 3a Maaneskinn 7.pp (Kjemisk graviditet forrige pp) Mikadimoo 2pp *ønsket om nr3* ***Lørdag 10.januar*** Lillemy77 ønsker.spire..87..(tror jeg hadde el 27.12) Vestvind Emely 07 og (kanskje 09?) ***Søndag 11.januar*** Adora Belle Solstråle 83 (trur eg har IKM her eller mandag i veke 3) tiamia79 - prøvd i 2,5 år... ***************IKKE GRAVID''''''''''''''''''''''''''''''''''' Lillemor 11pp 1exu Mamma`n til snuppisen, 5pp - går over i 6pp Vill ha en 3a - går in i 2pp Andrea-1pp ***************GRAVID'''''''''''''''''''' "''''''''''''''''''''''''''''''' Thomine (testet en uke for tidlig, men strek er strek ;o)) - håper jeg! mammaigjen? tydelig strek!! Lykkebie 09 Lillemy-77 (svakt kryss en dag før ikm) Lillemy-77
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 9. januar 2009 #42 Skrevet 9. januar 2009 ***mandag 5. januar*** ***tirsdag 6.januar*** Mammaigjen? 2.pp Mamma`n til snuppisen - 4pp Grace&hope - 16pp pelleguri - 2pp Smilemamma - 2pp Andrea- 1pp Prøver =) - 1pp ***Onsdag 7.januar*** Lillemor 2pp 1 exu Svipa - 5 pp MaMia 4pp mamma til 2 gutter --<--@ 4pp negativ vanlig CB i dag ***Torsdag 8.januar*** *herlige jenta mi*1pp. (Trooor jeg da, første sykuls etter fødsel så aner egentlig ikke. Har ikke fått positiv el.test så er ikke sikkert jeg har ikm da. Lykkebie09 Thomine 1. pp ***Fredag 9.januar*** Vill ha en 3a Maaneskinn 7.pp (Kjemisk graviditet forrige pp) Mikadimoo 2pp *ønsket om nr3* ***Lørdag 10.januar*** Lillemy77 ønsker.spire..87..(tror jeg hadde el 27.12) Vestvind Emely 07 og (kanskje 09?) ***Søndag 11.januar*** Adora Belle Solstråle 83 (trur eg har IKM her eller mandag i veke 3) tiamia79 - prøvd i 2,5 år... ***************IKKE GRAVID''''''''''''''''''''''''''''''''''' Lillemor 11pp 1exu Mamma`n til snuppisen, 5pp - går over i 6pp Vill ha en 3a - går in i 2pp Andrea-1pp mamma til 2 gutter --<--@ ***************GRAVID'''''''''''''''''''' "''''''''''''''''''''''''''''''' Thomine (testet en uke for tidlig, men strek er strek ;o)) - håper jeg! mammaigjen? tydelig strek!! Lykkebie 09 Lillemy-77 (svakt kryss en dag før ikm) Lillemy-77
EnJente_m_2Jenter Skrevet 9. januar 2009 #43 Skrevet 9. januar 2009 ***mandag 5. januar*** ***tirsdag 6.januar*** Mammaigjen? 2.pp Mamma`n til snuppisen - 4pp Grace&hope - 16pp pelleguri - 2pp Smilemamma - 2pp Andrea- 1pp Prøver =) - 1pp ***Onsdag 7.januar*** Lillemor 2pp 1 exu Svipa - 5 pp MaMia 4pp mamma til 2 gutter --<--@ 4pp negativ vanlig CB i dag ***Torsdag 8.januar*** *herlige jenta mi*1pp. (Trooor jeg da, første sykuls etter fødsel så aner egentlig ikke. Har ikke fått positiv el.test så er ikke sikkert jeg har ikm da. Lykkebie09 Thomine 1. pp ***Fredag 9.januar*** Vill ha en 3a Maaneskinn 7.pp (Kjemisk graviditet forrige pp) Mikadimoo 2pp *ønsket om nr3* ***Lørdag 10.januar*** Lillemy77 ønsker.spire..87..(tror jeg hadde el 27.12) Vestvind Emely 07 og (kanskje 09?) ***Søndag 11.januar*** Adora Belle Solstråle 83 (trur eg har IKM her eller mandag i veke 3) tiamia79 - prøvd i 2,5 år... ***************IKKE GRAVID''''''''''''''''''''''''''''''''''' Lillemor 11pp 1exu Mamma`n til snuppisen, 5pp - går over i 6pp Vill ha en 3a - går in i 2pp Andrea-1pp mamma til 2 gutter --<--@ Mikadimoo ***************GRAVID'''''''''''''''''''' "''''''''''''''''''''''''''''''' Thomine (testet en uke for tidlig, men strek er strek ;o)) - håper jeg! mammaigjen? tydelig strek!! Lykkebie 09 Lillemy-77 (svakt kryss en dag før ikm)
solstråle - 83 Skrevet 10. januar 2009 #44 Skrevet 10. januar 2009 ***mandag 5. januar*** ***tirsdag 6.januar*** Mammaigjen? 2.pp Mamma`n til snuppisen - 4pp Grace&hope - 16pp pelleguri - 2pp Smilemamma - 2pp Andrea- 1pp Prøver =) - 1pp ***Onsdag 7.januar*** Lillemor 2pp 1 exu Svipa - 5 pp MaMia 4pp mamma til 2 gutter --<--@ 4pp negativ vanlig CB i dag ***Torsdag 8.januar*** *herlige jenta mi*1pp. (Trooor jeg da, første sykuls etter fødsel så aner egentlig ikke. Har ikke fått positiv el.test så er ikke sikkert jeg har ikm da. Lykkebie09 Thomine 1. pp ***Fredag 9.januar*** Vill ha en 3a Maaneskinn 7.pp (Kjemisk graviditet forrige pp) Mikadimoo 2pp *ønsket om nr3* ***Lørdag 10.januar*** Lillemy77 ønsker.spire..87..(tror jeg hadde el 27.12) Vestvind Emely 07 og (kanskje 09?) ***Søndag 11.januar*** Adora Belle Solstråle 83 (trur eg har IKM her eller mandag i veke 3) tiamia79 - prøvd i 2,5 år... ***************IKKE GRAVID''''''''''''''''''''''''''''''''''' Lillemor 11pp 1exu Mamma`n til snuppisen, 5pp - går over i 6pp Vill ha en 3a - går in i 2pp Andrea-1pp mamma til 2 gutter --<--@ Mikadimoo ***************GRAVID'''''''''''''''''''' "''''''''''''''''''''''''''''''' Thomine (testet en uke for tidlig, men strek er strek ;o)) - håper jeg! mammaigjen? tydelig strek!! Lykkebie 09 Lillemy-77 (svakt kryss en dag før ikm) Solstråle -83 svak strek Våger ikkje helt å tru det...
maaneskinn Skrevet 11. januar 2009 #46 Skrevet 11. januar 2009 ***mandag 5. januar*** ***tirsdag 6.januar*** Mammaigjen? 2.pp Mamma`n til snuppisen - 4pp Grace&hope - 16pp pelleguri - 2pp Smilemamma - 2pp Andrea- 1pp Prøver =) - 1pp ***Onsdag 7.januar*** Lillemor 2pp 1 exu Svipa - 5 pp MaMia 4pp mamma til 2 gutter --<--@ 4pp negativ vanlig CB i dag ***Torsdag 8.januar*** *herlige jenta mi*1pp. (Trooor jeg da, første sykuls etter fødsel så aner egentlig ikke. Har ikke fått positiv el.test så er ikke sikkert jeg har ikm da. Lykkebie09 Thomine 1. pp ***Fredag 9.januar*** Vill ha en 3a Maaneskinn 7.pp (Kjemisk graviditet forrige pp) Mikadimoo 2pp *ønsket om nr3* ***Lørdag 10.januar*** Lillemy77 ønsker.spire..87..(tror jeg hadde el 27.12) Vestvind Emely 07 og (kanskje 09?) ***Søndag 11.januar*** Adora Belle Solstråle 83 (trur eg har IKM her eller mandag i veke 3) tiamia79 - prøvd i 2,5 år... ***************IKKE GRAVID''''''''''''''''''''''''''''''''''' Lillemor 11pp 1exu Mamma`n til snuppisen, 5pp - går over i 6pp Vill ha en 3a - går in i 2pp Andrea-1pp mamma til 2 gutter --<--@ Mikadimoo maaneskinn - går over i 8pp nå ***************GRAVID'''''''''''''''''''' "''''''''''''''''''''''''''''''' Thomine (testet en uke for tidlig, men strek er strek ;o)) - håper jeg! mammaigjen? tydelig strek!! Lykkebie 09 Lillemy-77 (svakt kryss en dag før ikm) Solstråle -83 svak strek Våger ikkje helt å tru det...
Lotta2010x2012 Skrevet 12. januar 2009 #47 Skrevet 12. januar 2009 ***mandag 5. januar*** ***tirsdag 6.januar*** Mammaigjen? 2.pp Mamma`n til snuppisen - 4pp Grace&hope - 16pp pelleguri - 2pp Smilemamma - 2pp Andrea- 1pp Prøver =) - 1pp ***Onsdag 7.januar*** Lillemor 2pp 1 exu Svipa - 5 pp MaMia 4pp mamma til 2 gutter --<--@ 4pp negativ vanlig CB i dag ***Torsdag 8.januar*** *herlige jenta mi*1pp. (Trooor jeg da, første sykuls etter fødsel så aner egentlig ikke. Har ikke fått positiv el.test så er ikke sikkert jeg har ikm da. Lykkebie09 Thomine 1. pp ***Fredag 9.januar*** Vill ha en 3a Maaneskinn 7.pp (Kjemisk graviditet forrige pp) Mikadimoo 2pp *ønsket om nr3* ***Lørdag 10.januar*** Lillemy77 ønsker.spire..87..(tror jeg hadde el 27.12) Vestvind Lotta87 1pp Emely 07 og (kanskje 09?) ***Søndag 11.januar*** Adora Belle Solstråle 83 (trur eg har IKM her eller mandag i veke 3) tiamia79 - prøvd i 2,5 år... ***************IKKE GRAVID''''''''''''''''''''''''''''''''''' Lillemor 11pp 1exu Mamma`n til snuppisen, 5pp - går over i 6pp Vill ha en 3a - går in i 2pp Andrea-1pp mamma til 2 gutter --<--@ Mikadimoo maaneskinn - går over i 8pp nå Lotta87 1pp ***************GRAVID'''''''''''''''''''' "''''''''''''''''''''''''''''''' Thomine (testet en uke for tidlig, men strek er strek ;o)) - håper jeg! mammaigjen? tydelig strek!! Lykkebie 09 Lillemy-77 (svakt kryss en dag før ikm) Solstråle -83 svak strek Våger ikkje helt å tru det...
Svipa & lilleplutten Skrevet 12. januar 2009 #48 Skrevet 12. januar 2009 ***mandag 5. januar*** ***tirsdag 6.januar*** Mammaigjen? 2.pp Mamma`n til snuppisen - 4pp Grace&hope - 16pp pelleguri - 2pp Smilemamma - 2pp Andrea- 1pp Prøver =) - 1pp ***Onsdag 7.januar*** Lillemor 2pp 1 exu Svipa - 5 pp MaMia 4pp mamma til 2 gutter --<--@ 4pp negativ vanlig CB i dag ***Torsdag 8.januar*** *herlige jenta mi*1pp. (Trooor jeg da, første sykuls etter fødsel så aner egentlig ikke. Har ikke fått positiv el.test så er ikke sikkert jeg har ikm da. Lykkebie09 Thomine 1. pp ***Fredag 9.januar*** Vill ha en 3a Maaneskinn 7.pp (Kjemisk graviditet forrige pp) Mikadimoo 2pp *ønsket om nr3* ***Lørdag 10.januar*** Lillemy77 ønsker.spire..87..(tror jeg hadde el 27.12) Vestvind Lotta87 1pp Emely 07 og (kanskje 09?) ***Søndag 11.januar*** Adora Belle Solstråle 83 (trur eg har IKM her eller mandag i veke 3) tiamia79 - prøvd i 2,5 år... ***************IKKE GRAVID''''''''''''''''''''''''''''''''''' Lillemor 11pp 1exu Mamma`n til snuppisen, 5pp - går over i 6pp Vill ha en 3a - går in i 2pp Andrea-1pp mamma til 2 gutter --<--@ Mikadimoo maaneskinn - går over i 8pp nå Lotta87 1pp Svipa 5pp - går over i 6pp ***************GRAVID'''''''''''''''''''' "''''''''''''''''''''''''''''''' Thomine (testet en uke for tidlig, men strek er strek ;o)) - håper jeg! mammaigjen? tydelig strek!! Lykkebie 09 Lillemy-77 (svakt kryss en dag før ikm) Solstråle -83 svak strek Våger ikkje helt å tru det...
Frk Marge Skrevet 12. januar 2009 #49 Skrevet 12. januar 2009 ***mandag 5. januar*** ***tirsdag 6.januar*** Mammaigjen? 2.pp Mamma`n til snuppisen - 4pp Grace&hope - 16pp pelleguri - 2pp Smilemamma - 2pp Andrea- 1pp Prøver =) - 1pp ***Onsdag 7.januar*** Lillemor 2pp 1 exu Svipa - 5 pp MaMia 4pp mamma til 2 gutter --<--@ 4pp negativ vanlig CB i dag ***Torsdag 8.januar*** *herlige jenta mi*1pp. (Trooor jeg da, første sykuls etter fødsel så aner egentlig ikke. Har ikke fått positiv el.test så er ikke sikkert jeg har ikm da. Lykkebie09 Thomine 1. pp ***Fredag 9.januar*** Vill ha en 3a Maaneskinn 7.pp (Kjemisk graviditet forrige pp) Mikadimoo 2pp *ønsket om nr3* ***Lørdag 10.januar*** Lillemy77 ønsker.spire..87..(tror jeg hadde el 27.12) Vestvind Lotta87 1pp Emely 07 og (kanskje 09?) ***Søndag 11.januar*** Adora Belle Solstråle 83 (trur eg har IKM her eller mandag i veke 3) tiamia79 - prøvd i 2,5 år... ***************IKKE GRAVID''''''''''''''''''''''''''''''''''' Lillemor 11pp 1exu Mamma`n til snuppisen, 5pp - går over i 6pp Vill ha en 3a - går in i 2pp Andrea-1pp mamma til 2 gutter --<--@ Mikadimoo maaneskinn - går over i 8pp nå Lotta87 1pp Svipa 5pp - går over i 6pp Vestvind - går over i 5pp ***************GRAVID'''''''''''''''''''' "''''''''''''''''''''''''''''''' Thomine (testet en uke for tidlig, men strek er strek ;o)) - håper jeg! mammaigjen? tydelig strek!! Lykkebie 09 Lillemy-77 (svakt kryss en dag før ikm) Solstråle -83 svak strek Våger ikkje helt å tru det... svipa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå