mammaigjen!! Skrevet 26. desember 2008 #1 Skrevet 26. desember 2008 ***mandag 5. januar*** ***tirsdag 6.januar*** Mammaigjen? 2.pp ***Onsdag 7.januar*** ***Torsdag 8.januar*** ***Fredag 9.januar*** ***Lørdag 10.januar*** ***Søndag 11.januar*** ***************IKKE GRAVID''''''''''''''''''''''''''''''''''' ***************GRAVID'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Lillemy-77 Skrevet 26. desember 2008 #2 Skrevet 26. desember 2008 ***mandag 5. januar*** ***tirsdag 6.januar*** Mammaigjen? 2.pp ***Onsdag 7.januar*** ***Torsdag 8.januar*** ***Fredag 9.januar*** ***Lørdag 10.januar*** Lillemy77 ***Søndag 11.januar*** ***************IKKE GRAVID''''''''''''''''''''''''''''''''''' ***************GRAVID'''''''''''''''''''' '''''''''''''''''''''''''''''''
Lykkeliten - mamma til 2 Skrevet 26. desember 2008 #3 Skrevet 26. desember 2008 ***mandag 5. januar*** ***tirsdag 6.januar*** Mammaigjen? 2.pp Mamma`n til snuppisen - 4pp ***Onsdag 7.januar*** ***Torsdag 8.januar*** ***Fredag 9.januar*** ***Lørdag 10.januar*** Lillemy77 ***Søndag 11.januar*** ***************IKKE GRAVID''''''''''''''''''''''''''''''''''' ***************GRAVID'''''''''''''''''''' '''''''''''''''''''''''''''''''
grace&hope Skrevet 26. desember 2008 #4 Skrevet 26. desember 2008 ***mandag 5. januar*** ***tirsdag 6.januar*** Mammaigjen? 2.pp Mamma`n til snuppisen - 4pp Grace&hope - 16pp ***Onsdag 7.januar*** ***Torsdag 8.januar*** ***Fredag 9.januar*** ***Lørdag 10.januar*** Lillemy77 ***Søndag 11.januar*** ***************IKKE GRAVID''''''''''''''''''''''''''''''''''' ***************GRAVID'''''''''''''''''''' '''''''''''''''''''''''''''''''
Lillemor + bittelillemor Skrevet 26. desember 2008 #5 Skrevet 26. desember 2008 ***mandag 5. januar*** ***tirsdag 6.januar*** Mammaigjen? 2.pp Mamma`n til snuppisen - 4pp Grace&hope - 16pp ***Onsdag 7.januar*** Lillemor 2pp 1 exu ***Torsdag 8.januar*** ***Fredag 9.januar*** ***Lørdag 10.januar*** Lillemy77 ***Søndag 11.januar*** ***************IKKE GRAVID''''''''''''''''''''''''''''''''''' ***************GRAVID'''''''''''''''''''' '''''''''''''''''''''''''''''''
vill ha en 3a Skrevet 27. desember 2008 #6 Skrevet 27. desember 2008 ***mandag 5. januar*** ***tirsdag 6.januar*** Mammaigjen? 2.pp Mamma`n til snuppisen - 4pp Grace&hope - 16pp ***Onsdag 7.januar*** Lillemor 2pp 1 exu ***Torsdag 8.januar*** ***Fredag 9.januar*** Vill ha en 3a ***Lørdag 10.januar*** Lillemy77 ***Søndag 11.januar*** ***************IKKE GRAVID''''''''''''''''''''''''''''''''''' ***************GRAVID'''''''''''''''''''' ''''''''''''''''''''''''''''''' Lillemor 2pp > 1exu
pelleguri:) Skrevet 27. desember 2008 #7 Skrevet 27. desember 2008 Vet ikke helt hvordan jeg svarer på en slik "link", men jeg iallefall IKM 6.jan. 2pp
Har to herlige jenter!=) Skrevet 27. desember 2008 #8 Skrevet 27. desember 2008 ***mandag 5. januar*** ***tirsdag 6.januar*** Mammaigjen? 2.pp Mamma`n til snuppisen - 4pp Grace&hope - 16pp ***Onsdag 7.januar*** Lillemor 2pp 1 exu ***Torsdag 8.januar*** *herlige jenta mi*1pp. (Trooor jeg da, første sykuls etter fødsel så aner egentlig ikke. Har ikke fått positiv el.test så er ikke sikkert jeg har ikm da. ***Fredag 9.januar*** Vill ha en 3a ***Lørdag 10.januar*** Lillemy77 ***Søndag 11.januar*** ***************IKKE GRAVID''''''''''''''''''''''''''''''''''' ***************GRAVID'''''''''''''''''''' ''''''''''''''''''''''''''''''' Lillemor 2pp > 1exu
mammaigjen!! Skrevet 27. desember 2008 Forfatter #9 Skrevet 27. desember 2008 ***mandag 5. januar*** ***tirsdag 6.januar*** Mammaigjen? 2.pp Mamma`n til snuppisen - 4pp Grace&hope - 16pp pelleguri - 2pp ***Onsdag 7.januar*** Lillemor 2pp 1 exu ***Torsdag 8.januar*** *herlige jenta mi*1pp. (Trooor jeg da, første sykuls etter fødsel så aner egentlig ikke. Har ikke fått positiv el.test så er ikke sikkert jeg har ikm da. ***Fredag 9.januar*** Vill ha en 3a ***Lørdag 10.januar*** Lillemy77 ***Søndag 11.januar*** ***************IKKE GRAVID''''''''''''''''''''''''''''''''''' ***************GRAVID'''''''''''''''''''' '''''''''''''''''''''''''''''''
Xempel Skrevet 27. desember 2008 #10 Skrevet 27. desember 2008 ***mandag 5. januar*** ***tirsdag 6.januar*** Mammaigjen? 2.pp Mamma`n til snuppisen - 4pp Grace&hope - 16pp pelleguri - 2pp ***Onsdag 7.januar*** Lillemor 2pp 1 exu ***Torsdag 8.januar*** *herlige jenta mi*1pp. (Trooor jeg da, første sykuls etter fødsel så aner egentlig ikke. Har ikke fått positiv el.test så er ikke sikkert jeg har ikm da. ***Fredag 9.januar*** Vill ha en 3a ***Lørdag 10.januar*** Lillemy77 ***Søndag 11.januar*** Adora Belle ***************IKKE GRAVID''''''''''''''''''''''''''''''''''' ***************GRAVID'''''''''''''''''''' '''''''''''''''''''''''''''''''
Svipa & lilleplutten Skrevet 27. desember 2008 #11 Skrevet 27. desember 2008 ***mandag 5. januar*** ***tirsdag 6.januar*** Mammaigjen? 2.pp Mamma`n til snuppisen - 4pp Grace&hope - 16pp pelleguri - 2pp ***Onsdag 7.januar*** Lillemor 2pp 1 exu Svipa - 5 pp ***Torsdag 8.januar*** *herlige jenta mi*1pp. (Trooor jeg da, første sykuls etter fødsel så aner egentlig ikke. Har ikke fått positiv el.test så er ikke sikkert jeg har ikm da. ***Fredag 9.januar*** Vill ha en 3a ***Lørdag 10.januar*** Lillemy77 ***Søndag 11.januar*** Adora Belle ***************IKKE GRAVID''''''''''''''''''''''''''''''''''' ***************GRAVID'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
MaMia♡ Skrevet 27. desember 2008 #12 Skrevet 27. desember 2008 ***mandag 5. januar*** ***tirsdag 6.januar*** Mammaigjen? 2.pp Mamma`n til snuppisen - 4pp Grace&hope - 16pp pelleguri - 2pp ***Onsdag 7.januar*** Lillemor 2pp 1 exu Svipa - 5 pp MaMia 4pp ***Torsdag 8.januar*** *herlige jenta mi*1pp. (Trooor jeg da, første sykuls etter fødsel så aner egentlig ikke. Har ikke fått positiv el.test så er ikke sikkert jeg har ikm da. ***Fredag 9.januar*** Vill ha en 3a ***Lørdag 10.januar*** Lillemy77 ***Søndag 11.januar*** Adora Belle ***************IKKE GRAVID''''''''''''''''''''''''''''''''''' ***************GRAVID'''''''''''''''''''' '''''''''''''''''''''''''''''''
Smilemamma Skrevet 27. desember 2008 #13 Skrevet 27. desember 2008 ***mandag 5. januar*** ***tirsdag 6.januar*** Mammaigjen? 2.pp Mamma`n til snuppisen - 4pp Grace&hope - 16pp pelleguri - 2pp Smilemamma - 2pp ***Onsdag 7.januar*** Lillemor 2pp 1 exu Svipa - 5 pp MaMia 4pp ***Torsdag 8.januar*** *herlige jenta mi*1pp. (Trooor jeg da, første sykuls etter fødsel så aner egentlig ikke. Har ikke fått positiv el.test så er ikke sikkert jeg har ikm da. ***Fredag 9.januar*** Vill ha en 3a ***Lørdag 10.januar*** Lillemy77 ***Søndag 11.januar*** Adora Belle ***************IKKE GRAVID''''''''''''''''''''''''''''''''''' ***************GRAVID''''''''''''''''''''"'''''''''''''''''''''''''''''''
ønsker spire 87 Skrevet 28. desember 2008 #14 Skrevet 28. desember 2008 ***mandag 5. januar*** ***tirsdag 6.januar*** Mammaigjen? 2.pp Mamma`n til snuppisen - 4pp Grace&hope - 16pp pelleguri - 2pp Smilemamma - 2pp ***Onsdag 7.januar*** Lillemor 2pp 1 exu Svipa - 5 pp MaMia 4pp ***Torsdag 8.januar*** *herlige jenta mi*1pp. (Trooor jeg da, første sykuls etter fødsel så aner egentlig ikke. Har ikke fått positiv el.test så er ikke sikkert jeg har ikm da. ***Fredag 9.januar*** Vill ha en 3a ***Lørdag 10.januar*** Lillemy77 ønsker.spire..87..(tror jeg hadde el 27.12) ***Søndag 11.januar*** Adora Belle ***************IKKE GRAVID''''''''''''''''''''''''''''''''''' ***************GRAVID'''''''''''''''''''' "'''''''''''''''''''''''''''''''
Frk Marge Skrevet 28. desember 2008 #15 Skrevet 28. desember 2008 vil ikke ødelegge disse trådene her altså, men skjønner dem ikke jeg????? kan noen forklare en staskkar hvordan disse funker? og hvem avgjør hvem som får være med i dem og ikke????
Lykkebie11 Skrevet 28. desember 2008 #16 Skrevet 28. desember 2008 ***mandag 5. januar*** ***tirsdag 6.januar*** Mammaigjen? 2.pp Mamma`n til snuppisen - 4pp Grace&hope - 16pp pelleguri - 2pp Smilemamma - 2pp ***Onsdag 7.januar*** Lillemor 2pp 1 exu Svipa - 5 pp MaMia 4pp ***Torsdag 8.januar*** *herlige jenta mi*1pp. (Trooor jeg da, første sykuls etter fødsel så aner egentlig ikke. Har ikke fått positiv el.test så er ikke sikkert jeg har ikm da. Lykkebie09 ***Fredag 9.januar*** Vill ha en 3a ***Lørdag 10.januar*** Lillemy77 ønsker.spire..87..(tror jeg hadde el 27.12) ***Søndag 11.januar*** Adora Belle ***************IKKE GRAVID''''''''''''''''''''''''''''''''''' ***************GRAVID'''''''''''''''''''' "'''''''''''''''''''''''''''''''
Thomine Skrevet 29. desember 2008 #17 Skrevet 29. desember 2008 ***mandag 5. januar*** ***tirsdag 6.januar*** Mammaigjen? 2.pp ***Onsdag 7.januar*** ***Torsdag 8.januar*** Thomine 1. pp ***Fredag 9.januar*** ***Lørdag 10.januar*** ***Søndag 11.januar*** ***************IKKE GRAVID''''''''''''''''''''''''''''''''''' ***************GRAVID'''''''''''''''''''' '''''''''''''''''''''''''''''''
Thomine Skrevet 29. desember 2008 #18 Skrevet 29. desember 2008 ***mandag 5. januar*** ***tirsdag 6.januar*** Mammaigjen? 2.pp Mamma`n til snuppisen - 4pp Grace&hope - 16pp pelleguri - 2pp Smilemamma - 2pp ***Onsdag 7.januar*** Lillemor 2pp 1 exu Svipa - 5 pp MaMia 4pp ***Torsdag 8.januar*** *herlige jenta mi*1pp. (Trooor jeg da, første sykuls etter fødsel så aner egentlig ikke. Har ikke fått positiv el.test så er ikke sikkert jeg har ikm da. Lykkebie09 Thomine 1. pp ***Fredag 9.januar*** Vill ha en 3a ***Lørdag 10.januar*** Lillemy77 ønsker.spire..87..(tror jeg hadde el 27.12) ***Søndag 11.januar*** Adora Belle ***************IKKE GRAVID''''''''''''''''''''''''''''''''''' ***************GRAVID'''''''''''''''''''' "'''''''''''''''''''''''''''''''
maaneskinn Skrevet 29. desember 2008 #19 Skrevet 29. desember 2008 ***mandag 5. januar*** ***tirsdag 6.januar*** Mammaigjen? 2.pp Mamma`n til snuppisen - 4pp Grace&hope - 16pp pelleguri - 2pp Smilemamma - 2pp ***Onsdag 7.januar*** Lillemor 2pp 1 exu Svipa - 5 pp MaMia 4pp ***Torsdag 8.januar*** *herlige jenta mi*1pp. (Trooor jeg da, første sykuls etter fødsel så aner egentlig ikke. Har ikke fått positiv el.test så er ikke sikkert jeg har ikm da. Lykkebie09 Thomine 1. pp ***Fredag 9.januar*** Vill ha en 3a Maaneskinn 7.pp (Kjemisk graviditet forrige pp) ***Lørdag 10.januar*** Lillemy77 ønsker.spire..87..(tror jeg hadde el 27.12) ***Søndag 11.januar*** Adora Belle ***************IKKE GRAVID''''''''''''''''''''''''''''''''''' ***************GRAVID'''''''''''''''''''' "'''''''''''''''''''''''''''''''
Frk Marge Skrevet 30. desember 2008 #20 Skrevet 30. desember 2008 ***mandag 5. januar*** ***tirsdag 6.januar*** Mammaigjen? 2.pp Mamma`n til snuppisen - 4pp Grace&hope - 16pp pelleguri - 2pp Smilemamma - 2pp ***Onsdag 7.januar*** Lillemor 2pp 1 exu Svipa - 5 pp MaMia 4pp ***Torsdag 8.januar*** *herlige jenta mi*1pp. (Trooor jeg da, første sykuls etter fødsel så aner egentlig ikke. Har ikke fått positiv el.test så er ikke sikkert jeg har ikm da. Lykkebie09 Thomine 1. pp ***Fredag 9.januar*** Vill ha en 3a Maaneskinn 7.pp (Kjemisk graviditet forrige pp) ***Lørdag 10.januar*** Lillemy77 ønsker.spire..87..(tror jeg hadde el 27.12) Vestvind ***Søndag 11.januar*** Adora Belle ***************IKKE GRAVID''''''''''''''''''''''''''''''''''' ***************GRAVID'''''''''''''''''''' "'''''''''''''''''''''''''''''''
Thomine Skrevet 1. januar 2009 #21 Skrevet 1. januar 2009 ***mandag 5. januar*** ***tirsdag 6.januar*** Mammaigjen? 2.pp Mamma`n til snuppisen - 4pp Grace&hope - 16pp pelleguri - 2pp Smilemamma - 2pp ***Onsdag 7.januar*** Lillemor 2pp 1 exu Svipa - 5 pp MaMia 4pp ***Torsdag 8.januar*** *herlige jenta mi*1pp. (Trooor jeg da, første sykuls etter fødsel så aner egentlig ikke. Har ikke fått positiv el.test så er ikke sikkert jeg har ikm da. Lykkebie09 Thomine 1. pp ***Fredag 9.januar*** Vill ha en 3a Maaneskinn 7.pp (Kjemisk graviditet forrige pp) ***Lørdag 10.januar*** Lillemy77 ønsker.spire..87..(tror jeg hadde el 27.12) Vestvind ***Søndag 11.januar*** Adora Belle ***************IKKE GRAVID''''''''''''''''''''''''''''''''''' ***************GRAVID'''''''''''''''''''' "''''''''''''''''''''''''''''''' Thomine (testet en uke for tidlig, men strek er strek ;o)) - håper jeg!
På`an igjen...har født... Skrevet 1. januar 2009 #22 Skrevet 1. januar 2009 ***mandag 5. januar*** ***tirsdag 6.januar*** Mammaigjen? 2.pp Mamma`n til snuppisen - 4pp Grace&hope - 16pp pelleguri - 2pp Smilemamma - 2pp ***Onsdag 7.januar*** Lillemor 2pp 1 exu Svipa - 5 pp MaMia 4pp ***Torsdag 8.januar*** *herlige jenta mi*1pp. (Trooor jeg da, første sykuls etter fødsel så aner egentlig ikke. Har ikke fått positiv el.test så er ikke sikkert jeg har ikm da. Lykkebie09 Thomine 1. pp ***Fredag 9.januar*** Vill ha en 3a Maaneskinn 7.pp (Kjemisk graviditet forrige pp) ***Lørdag 10.januar*** Lillemy77 ønsker.spire..87..(tror jeg hadde el 27.12) Vestvind Emely 07 og (kanskje 09?) ***Søndag 11.januar*** Adora Belle ***************IKKE GRAVID''''''''''''''''''''''''''''''''''' ***************GRAVID'''''''''''''''''''' "''''''''''''''''''''''''''''''' Thomine (testet en uke for tidlig, men strek er strek ;o)) - håper jeg!
EnJente_m_2Jenter Skrevet 2. januar 2009 #23 Skrevet 2. januar 2009 ***mandag 5. januar*** ***tirsdag 6.januar*** Mammaigjen? 2.pp Mamma`n til snuppisen - 4pp Grace&hope - 16pp pelleguri - 2pp Smilemamma - 2pp ***Onsdag 7.januar*** Lillemor 2pp 1 exu Svipa - 5 pp MaMia 4pp ***Torsdag 8.januar*** *herlige jenta mi*1pp. (Trooor jeg da, første sykuls etter fødsel så aner egentlig ikke. Har ikke fått positiv el.test så er ikke sikkert jeg har ikm da. Lykkebie09 Thomine 1. pp ***Fredag 9.januar*** Vill ha en 3a Maaneskinn 7.pp (Kjemisk graviditet forrige pp) Mikadimoo ***Lørdag 10.januar*** Lillemy77 ønsker.spire..87..(tror jeg hadde el 27.12) Vestvind Emely 07 og (kanskje 09?) ***Søndag 11.januar*** Adora Belle ***************IKKE GRAVID''''''''''''''''''''''''''''''''''' ***************GRAVID'''''''''''''''''''' "''''''''''''''''''''''''''''''' Thomine (testet en uke for tidlig, men strek er strek ;o)) - håper jeg!
EnJente_m_2Jenter Skrevet 2. januar 2009 #24 Skrevet 2. januar 2009 ***mandag 5. januar*** ***tirsdag 6.januar*** Mammaigjen? 2.pp Mamma`n til snuppisen - 4pp Grace&hope - 16pp pelleguri - 2pp Smilemamma - 2pp ***Onsdag 7.januar*** Lillemor 2pp 1 exu Svipa - 5 pp MaMia 4pp ***Torsdag 8.januar*** *herlige jenta mi*1pp. (Trooor jeg da, første sykuls etter fødsel så aner egentlig ikke. Har ikke fått positiv el.test så er ikke sikkert jeg har ikm da. Lykkebie09 Thomine 1. pp ***Fredag 9.januar*** Vill ha en 3a Maaneskinn 7.pp (Kjemisk graviditet forrige pp) Mikadimoo 2pp ***Lørdag 10.januar*** Lillemy77 ønsker.spire..87..(tror jeg hadde el 27.12) Vestvind Emely 07 og (kanskje 09?) ***Søndag 11.januar*** Adora Belle ***************IKKE GRAVID''''''''''''''''''''''''''''''''''' ***************GRAVID'''''''''''''''''''' "''''''''''''''''''''''''''''''' Thomine (testet en uke for tidlig, men strek er strek ;o)) - håper jeg!
*gravidnr3* Skrevet 2. januar 2009 #25 Skrevet 2. januar 2009 ***mandag 5. januar*** ***tirsdag 6.januar*** Mammaigjen? 2.pp Mamma`n til snuppisen - 4pp Grace&hope - 16pp pelleguri - 2pp Smilemamma - 2pp ***Onsdag 7.januar*** Lillemor 2pp 1 exu Svipa - 5 pp MaMia 4pp ***Torsdag 8.januar*** *herlige jenta mi*1pp. (Trooor jeg da, første sykuls etter fødsel så aner egentlig ikke. Har ikke fått positiv el.test så er ikke sikkert jeg har ikm da. Lykkebie09 Thomine 1. pp ***Fredag 9.januar*** Vill ha en 3a Maaneskinn 7.pp (Kjemisk graviditet forrige pp) Mikadimoo 2pp *ønsket om nr3* ***Lørdag 10.januar*** Lillemy77 ønsker.spire..87..(tror jeg hadde el 27.12) Vestvind Emely 07 og (kanskje 09?) ***Søndag 11.januar*** Adora Belle ***************IKKE GRAVID''''''''''''''''''''''''''''''''''' ***************GRAVID'''''''''''''''''''' "''''''''''''''''''''''''''''''' Thomine (testet en uke for tidlig, men strek er strek ;o)) - håper jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå