Spente med nr 3 i vente... Skrevet 25. desember 2008 #26 Skrevet 25. desember 2008 jeg fikk gå staver og en klokke lagt inni rommmet på en søppelbil.... alt for at jeg ikke skulle skjønne hva det var.. he he... men veslegutt på 3 år var storfornøyd og ville gjerne låne soøppelbilen.. he he.. den var jo til han da... men er jo det samme hva det sto på-...
piano♫ Skrevet 25. desember 2008 #27 Skrevet 25. desember 2008 Jeg fikk godstol til "biblioteket" vårt :-)
Gjest Skrevet 28. desember 2008 #28 Skrevet 28. desember 2008 Hyggelig at alle er fornøyde med gavene da:o))
løcky Skrevet 29. desember 2008 #29 Skrevet 29. desember 2008 jeg fikk diamantring og gavekort på tatovering, supersnille samboeren min:) Har snakket lenge om å ta tatovering, så nå syntes han det var nok snakk og på tide å handle hehehe. Er kjempe fornøyd:)
Cat.68 Skrevet 29. desember 2008 #30 Skrevet 29. desember 2008 Jeg fikk kjempebra øretelefoner til ipoden min, og cd`n Mamma Mia. Jeg fikk også ny Tv, 42 tums Lcd Widescreen , men det var en felles gave til oss begge. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå