Gjest Skrevet 25. desember 2008 #1 Skrevet 25. desember 2008 jeg fikk klokke og cd av mannen min og perleøredobber av gutta boys:)Veldig fornøyd:)
Gjest Skrevet 25. desember 2008 #2 Skrevet 25. desember 2008 fra mann og barn skulle det selvfølgelig stå
Regnbuens barn™ . Skrevet 25. desember 2008 #3 Skrevet 25. desember 2008 Fikk 10 personlige trener timer hos han jeg bruker på Elixia. Skihansker og Alpinhjelm. Hansker og remmer til styrketrening. Kjempefornøyd, og det tror jeg alle er her i huset;-)
<3 Prinsesse <3 og <3 prins <3 Skrevet 25. desember 2008 #4 Skrevet 25. desember 2008 Av samboeren fikk jeg speilreflekskamera:-D Av Kajsa fikk jeg kosedress:-D Er super fornøyd med alle gavene:)
camosilla Skrevet 25. desember 2008 #5 Skrevet 25. desember 2008 Av samboer fikk jeg sølvbestikk, og av junior fikk jeg armbånd i hvitt gull:) Kjempeglad!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 25. desember 2008 #6 Skrevet 25. desember 2008 Fikk penger =) Skal kjøpe meg vind-bukse og jakke på salget =)
Gjest Skrevet 25. desember 2008 #7 Skrevet 25. desember 2008 Ingenting. Fikk jo fra sønnen min som han har laget i bhg. Det var en krukke han hadde malt på og et juletrepynt han hadde malt på. Så flink atte : ) Skal få støvletter av sambo men han vil helst at jeg blir med og finner noe jeg har lyst på, og det har vi ikke rukket å gjøre enda.
*smula* Skrevet 25. desember 2008 #8 Skrevet 25. desember 2008 Av lillegutt fikk jeg et spill Av mannen fikk jeg undertøy, WillowTree julekrybbe, storbyhelg og enda et spill.
♡Lykkelig med en av hver♡ Skrevet 25. desember 2008 #9 Skrevet 25. desember 2008 Jeg fikk bergans foret skibukse, perlekjede og div. småting av mannen. Av jenta mi fikk jeg et kjempefint kjede..
Dægern døtte Skrevet 25. desember 2008 #10 Skrevet 25. desember 2008 Fikk klokke av mannen min, filofax av barna:-)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 25. desember 2008 #11 Skrevet 25. desember 2008 Jeg fikk elektrisk tannbørste og parfyme av samboern og Emilie!
TusseMor07&09&14 Skrevet 25. desember 2008 #12 Skrevet 25. desember 2008 Speilreflekskamera:o) Superglad! Ellers så fikk vi håndavstøpning og et maleri som lillegutt hadde laget i barnehagen. *sukk*, ble helt rørt jeg...
§iris§ Skrevet 25. desember 2008 #13 Skrevet 25. desember 2008 jeg fikk motor og kupe varmer til vår bil.. den var til begge da.. også fikk jeg kåpe fra min mann.. har ønska meg lenge.. fra barna så fikk jeg joggebukse og sokker.. også noe jeg har ønska meg lenge hehe... + masse små ting dem har laga på skolen og barnehagen.. jeg er kjempe fornøyd hvertfall..
Gjest Skrevet 25. desember 2008 #14 Skrevet 25. desember 2008 Av mannen fikk jeg speilreflekskamera, og av frøkna mor og barn smykke Alle her er veldig fornøyde meg gavene sine!
fox`y Skrevet 25. desember 2008 #15 Skrevet 25. desember 2008 av mannen og gutta fikk jeg orbitec treningsapparat( håper d får meg ned i vekt) Mannen alene: flettet sølvring Gutta alene: hjerteøredobber og hjertesmykke fra pan serien. Veldig fornøyd, selv om jeg ikke ville ha noe:)
Augustspire<3 Skrevet 25. desember 2008 #16 Skrevet 25. desember 2008 Jeg fikk kenwood kjøkkenmaskin av min mann. Gaven fra jentene fikk jeg toalettveske og cd+ ting de har laget i bhg:o) Kjempe fornøyd:o)
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 25. desember 2008 #17 Skrevet 25. desember 2008 Jeg fikk speilrefleks kamera og Thomas saboo charm av samboeren min, fra Noah fikk jeg minnekort til kameraet pluss Redken shampo og balsam:) Veldiiiig fornøyd:D
Vilja<3 Skrevet 25. desember 2008 #18 Skrevet 25. desember 2008 Jeg fikk pc med mannen, en liten hvit. Så fikk jeg smykke og øredobber og parfyme, alt for mye spør du meg! Av ungene fikk jeg ting de hadde laget på barnehage og skole:)
Mamman til AM&JS Skrevet 25. desember 2008 #20 Skrevet 25. desember 2008 Jeg fikk kjempe fine diamantøredobber i hvit gull:) Strååålende fornøyd og har den beste mannen i verden! FIkk tilhørende kjede og ring i 30 års laget mitt!
flashdancepants Skrevet 25. desember 2008 #21 Skrevet 25. desember 2008 Fikk den beste julegaven jeg noensinne har fått av kjærsten; et Pushwagner-litografi! Dattera er for liten til å gi meg gave.
flashdancepants Skrevet 25. desember 2008 #22 Skrevet 25. desember 2008 Foressten, jeg fikk fine ting hun hadde laget i bhg, blant annet et håndtrykk med dikt. Da var jeg selvsagt på nippet til å grine.
Mamma med spire Skrevet 25. desember 2008 #23 Skrevet 25. desember 2008 Jeg fikke et par svindyre støvletter av sambo! Meningen var at han skulle kjøpe et par jeg har gått å siklet etter i en evighet, men det var self feil for jeg har jo aldri vist han dem!!Tok bare en sjangse han å sa jeg skulle dra å bytte til de jeg virkelig ville ha når det åpnet igjen:) Også fikk jeg en topp hos han å! Av William så hadde sambo ordnet 5 penner det det sto hele guttens navn på, på den ene siden å "min sønn" på en annen side. Også fikk jeg en t-skjorte med bilde av William på framsiden også sto det "love you" nederst på bildet, mens bak sto det "jeg er mamma til verdens nydeligste sønn, William". Begynte å gråte når jeg så det jeg!! Klarte ikke å stoppe!! Så selv om det "bare" var en t-skjorte å noen penner så overgikk det alt jeg noensinne har fått i en gave!! Kjempe fornøyd!!
☆Lady Ma Ma☆m/påfyll:) Skrevet 25. desember 2008 #24 Skrevet 25. desember 2008 Fikk endelig jakken jeg hadde sett meg ut,perleøredobber og tilhørende perlekjede,guess lommebok,beholder til kameraet og smykkeskrin. Sto fra guttene dine på alle pakkene. Litt mye forlangt at lillemann skulle finne noe;)
hundemamma ♥ Skrevet 25. desember 2008 #25 Skrevet 25. desember 2008 Av mannen fikk jeg Canada goose jakken jeg ønsket meg, den lange gode. Vesla hadde laget maleri og julekuler i barnehagen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå