kanskje, kanskje ikke... ;-) Skrevet 21. desember 2008 #1 Skrevet 21. desember 2008 Det gjør jeg! Har aldri møtt ham, men syns han ser så god ut, og bare må tro på uttalelsene hans. Har forøvrig veldig lyst til å møte ham, og har vært ute å kjøpt boka hans i dag ;-)
wirre;o) Skrevet 21. desember 2008 #2 Skrevet 21. desember 2008 JA! Jeg tror ikke på alle. Men på ham og min egen mor. Og forsåvidt også meg selv, om jeg bare tør innrømme det.
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 21. desember 2008 #3 Skrevet 21. desember 2008 Ja det gjør jeg, helt klart!
Libido- Skrevet 21. desember 2008 #5 Skrevet 21. desember 2008 Aldri hørt om han. Gidder noen å fortelle?
lille je Skrevet 21. desember 2008 #6 Skrevet 21. desember 2008 Ja. Jeg har møtt ham, og jeg vet at hendene hans er varme! Kjempekoselig mann, og han har hjulpet mange jeg kjenner bare over telefon.
renat1 Skrevet 21. desember 2008 #7 Skrevet 21. desember 2008 Ja, tror på Snåsamannen! Ikke møtt ham selv, men lest artikler om ham i avisene i det siste... Kjempespennende! Skal lese boken om ham=)
Økologisk_knekkebrød Skrevet 21. desember 2008 #10 Skrevet 21. desember 2008 Ja, uten tvil. Har ikke lest boka.
ahh...dumme, gamle mamma Skrevet 21. desember 2008 #11 Skrevet 21. desember 2008 Joralf Gjerstad. En gammel mann fra Snåsa, som helbreder/healer
Cat.68 Skrevet 21. desember 2008 #12 Skrevet 21. desember 2008 ja uten fnugg av tvil. Denne mannen er det vakreste, varmeste menneske som finnes. Han er min store helt og forbilde i livet. Han reddet livet til lilljenta vår, om det finnes det ikke tvil.
Tøysetipp Skrevet 21. desember 2008 #13 Skrevet 21. desember 2008 Jeg tror psyken kan gjøre underverker og vet at det psykosomatiske henger sammen (kropp og psyke).. Har dessverre ikke tro på sånt, men som sagt så tror jeg overbevisning og en god porsjon vilje kan hjelpe. Det verste er jo om man gir opp håpet og forbreder seg på det verste..
temine Skrevet 21. desember 2008 #14 Skrevet 21. desember 2008 Så absolutt!! Han har reddet sønnen vår, det er jeg sikker på. Han hjelper lille knerten enda på veien, for han er ikke frisk enda. Han har og gitt oss i familien styrke og en trygghet i en veldig vanskelig og usikker tid. Kjenner jeg får frysninger bare jeg tenker på han. Få mennesker som har slik innvirkning på meg:)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 21. desember 2008 #15 Skrevet 21. desember 2008 Ja han tror jeg på 110%! Har selv vært hos han og kjent de varme hendene hans! Jeg fikk beskjed om hva det var som feila meg da hverken lege eller sykehus klarte det! Jeg ble og sendt til PPT ettersom de ikke fant en fysisk årsak, så da "måtte" det jo være psykisk! :S Etter jeg var hos han så har jeg ikke hatt mageplager! Jeg plagdes masse med magen da jeg var rundt 11-12 år, ingen klarte å finne ut hvorfor jeg hadde så innmari vondt over lengre tid.... Han satte seg bak meg, holdt hendene sine rett under brystbeinet på meg, holdt de der en liten stund! Jeg kjente det ble varmere og varmere der, så spurte han meg om jeg kjente varmen? joda, jeg gjorde det! Han fortsatte å holde derfør han sa til meg: "reis deg opp, gå til den andre siden av rommet og kom tilbake igjen"... jeg reiste meg opp og skulle til å gå da jeg fikk helt sjokk!!! Jeg kunne rett og slett ikke kjenne det at jeg gikk på gulvet! Det kjentes ut som om at jeg gikk på skyer eller bomull!!! Helt utrolig!!!! Da jeg kom tilbake til stolen så sa han det at jeg slet med ekstremt mye magesyre som flomma over! Kunne fort ha blitt magesår av det der! Holdt på å bli det og! Mamma fikk beskjed om å kjøre ned til apoteket med en gang og kjøpe noe som het "Balancid" til meg, et syrenøytraliserende! Jeg gikk på det noen dager og ble helt frisk etterpå!! Han er akkurat så fantastisk som han virker på tv! Det er noe som ikke kan forklares med Joralf! Han har en evne, ingen tvil om det!!!
*S* Skrevet 21. desember 2008 #16 Skrevet 21. desember 2008 Jeg tror på han:) Er det noen som vet hvordan jeg kan komme i kontakt med han? Vil gjerne hjelpe mine besteforeldre, min mormor som har hatt leddgikt i mange år og morfar som sliter med magen:( Mormor 81 og morfar 86..
mamarama og lille banan Skrevet 21. desember 2008 #17 Skrevet 21. desember 2008 ja, jeg tror på ham, men er skeptisk til mange andre. han har en stooor bevisbyrde som taler for at han har evner utenom det vanlige. jeg har ikke lest boka, men skal kjøpe den om den ikke ligger under juletreet det er fantastisk at han, i hans alder har ork til å hjelpe de som kommer til ham. når han dør, vil verden bli et fattigere sted.
lille je Skrevet 22. desember 2008 #18 Skrevet 22. desember 2008 Han tar visst ikke imot nye henvendelser før på vårparten. Han har hemmelig telefonnummer. Blir visst litt mye noen ganger.
Cat.68 Skrevet 22. desember 2008 #19 Skrevet 22. desember 2008 Det er greit å ikke tru, Men vil bare fortelle at han har hjulpet veldig mange spedbarn og småbarn, samt dyr. Da fungrer ikke placeboeffekten.. Bare så det er sagt liksom.
Miss Foster Skrevet 22. desember 2008 #20 Skrevet 22. desember 2008 Du kan ringe Snåsa Hotell og snakke med de. De formidler videre beskjed.
Gjest Sauen - preggers Skrevet 22. desember 2008 #23 Skrevet 22. desember 2008 Jeg har lest for lite om og hørt for lite om ham til å kunne danne meg en mening, men skal så absolutt lese boka. Jeg har troen på at healing osv kan virke, men vet jo ikke om det er en direkte virkning av healingen, eller om det henger sammen med psyken og har med placeboeffekt å gjøre.
Cat.68 Skrevet 22. desember 2008 #24 Skrevet 22. desember 2008 Få vet at han har fått Kongens fortjeneste medalj for sin utrøttelige evne til å hjelpe andre. Han har ALDRIG tatt en krone for hjelpen sin og det er aldrig nei i hans mun for å hjelpe noen. Når det komer til psyken og placeboeffekten så kan det være en forklaring for store barn og vosne. Men ikke for spedbarn eller barn under 3 år. Fordi de har ikke evnen til å tilegne seg placebo. Dette gjelder også dyr. Og likevel hjelper han disse også??
Gjest Skrevet 22. desember 2008 #25 Skrevet 22. desember 2008 Men Cat: Du må jo bare tåle og akseptere at ikke alle tror det samme. Når du har passert 40 år trodde jeg det hadde begynt å demre... ;-) For meg blir det like sannsynlig som at noen forteller at Gud har helbredet dem. At han er en flott mann tviler jeg ikke på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå