Anonym bruker Skrevet 21. desember 2008 #26 Skrevet 21. desember 2008 En ting er i allefall sikkert: hvis du vanker på Gran Canaria, danskebåten og campingplasser og IKKE synes disse stedene er harry, så er det fordi du er veldig harry selv.. Ikke noe galt med det, men det er sannheten.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2008 #27 Skrevet 21. desember 2008 Altfor mørk (eller for oransje) foundation ift hudtone. Silikonpupper. Gutter med bleket/stripet hår og midtskill (à la Kristian Valen). Svart kajal rundt hele øyet. Joggebukse og høye hæler. Røyking. Rusbrus. Kevin/Michelle/Melissa/Dennis/Jeanette/Isabelle osv. Piercing i øyenbrynet. Bilstereoer som er verdt mer enn selve bilen. Og politisk korrekt som jeg er må jeg føye til at det selvsagt er harry å si at noe er harry. Men alle er vel smaksdommere i sitt stille sinn?
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2008 #28 Skrevet 21. desember 2008 Jeg vanker ikke. Jeg har bodd der på grunn av sykdom. Vet fremdeles ikke hva som er harry med det. Så vær så snill og fortell, du som tydeligvis har dine meninger om dette. Skjønner ikke sammenligningen med danskebåten og campingplasser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå