Anonym bruker Skrevet 20. desember 2008 #1 Skrevet 20. desember 2008 Eg meiner: Barnevogn skilt kvite sokker svarte levis bukser gull lenke plastik blomstrer axe dobbel dusj Ja var vel da eg kom på no
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2008 #2 Skrevet 20. desember 2008 Rusbrus Pakketur Martini Asti Ferrari Kevin, Michelle, etc
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2008 #3 Skrevet 20. desember 2008 Fargede juletrelys Campingvogn Hjemmebrent Grilldress Permanent Danskebåtturer Charterfeber Tatoveringer Fotokalendere Karmøy, det ser ut som en dårlig vedlikeholdt polsk landsby der.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2008 #4 Skrevet 20. desember 2008 Folk som er opptatt av hva som er harry og ikke harry Folk som ikke kan akseptere at folk er forskjellige Folk som rakker ned på andre, fordi de liker andre ting enn de selv Det var mine
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2008 #5 Skrevet 20. desember 2008 Nærtagende folk Det er ikke å rakke ned på noen å si at enkelte ting er harry. Har ting jeg liker selv som jeg vet er harry, plager meg da ikke et sekund at folk synes det er et harrytrekk ved meg. Har en venninne som er ytterst harry, men jeg er glad i henne jeg. Hvorfor er folk så såre på det å være harry? Står de ikke for egne valg?
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2008 #6 Skrevet 20. desember 2008 Orddelingsfeil er skikkelig harry Og juletre av plastikk. Og blinkende julelys.
Sofia-hjertet mitt<3 Skrevet 20. desember 2008 #7 Skrevet 20. desember 2008 Kategorisering av folk som har annen smak enn deg selv er harry!
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2008 #8 Skrevet 20. desember 2008 Haha,,,harry ting er kulest=D Men jeg synes snus er harry..og traktor..generellt bondefakter..og sånne rutestripete skjorter og sælebukse:-P Klær til hunder,katter osv. Platåsko Slengbukser saggebukser rastafletter luer og hatter som ser ut som juletrær.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2008 #9 Skrevet 20. desember 2008 Digitale fotorammer! Er det noen som har dette stående fremme som pynt? Grusomt. Ellers signerer jeg på fargede julelys, de gjør det lett å se hvem som er utlendingene i gata.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2008 #10 Skrevet 20. desember 2008 off fargede julelys..må være det styggeste..spesielt de grønne som folk henger over terassene sine. Svarte jeans t-skjorta oppi buksa Buksene over livet For store klær Rødt og rosa sammen Ha med egne poser når man handler osv osv Men dømmer ikke folk som gjør/bruker dette..det er jo en del av sjarmen hehe
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2008 #11 Skrevet 20. desember 2008 må ærlig innrømme at de som syns at ørnetattoveringer er kjempekult er for meg harry. amcar folk rett og slett.
Pulverpadda Skrevet 20. desember 2008 #13 Skrevet 20. desember 2008 Dette synes JEG er harry: - blinkende julefigurer i og rundt huset - Buffalosko - Hvite, baggy bukser - Skinnbukser - Om man er 50 år og prøver å være 20 - Hele huset dekket med julelys (og spess i forskjellige farger) - Strømstad turer - Danskebåten - Dansband musikk - Campingbil - Gran Canaria Men det er mye harry som er moro
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2008 #14 Skrevet 20. desember 2008 Det å ha med egen pose i butikken er jo miljøvennlig og hipt;)
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2008 #15 Skrevet 20. desember 2008 Det å faktisk beskrive ting og mennesker som HARRY!
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2008 #16 Skrevet 20. desember 2008 Hva med Gran Canaria er harry? Har bodd der og gått skole der pga av sykdom og merket ikke hva som var/er harry. Kan du opplyse meg?
MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 20. desember 2008 #17 Skrevet 20. desember 2008 Det er ganske harry å sitte å diskutere hva som er harry:O Å kalle ungen sin Harry...det synes jeg er sært...sært er et ord jeg heller bruker.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2008 #18 Skrevet 20. desember 2008 Dårlig orddeling synes jeg er noe av det verste. Hovedinnlegget har mange eksempler på det.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2008 #19 Skrevet 20. desember 2008 Hva netyr "Buksene over livet"?
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2008 #20 Skrevet 20. desember 2008 Skinnvest Trønderbart Terning i bilen "Campingdress" Zebra biltrekk Dolokk med delfiner o.l Gamle kjerringer som helbleker håret sitt Snowjoggere Boblejakke Julelys i alle farger Permanent
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2008 #21 Skrevet 20. desember 2008 Chartersvein er selve symbolet på harry oppførsel. Ellers er svein og pelle i hotel-cæsar på en temmelig tett 2 og 3 plass. (ja de er fiktive, men jeg vedder trusa mi på at det finnes makan i virkeligheten) Jeg synes igrunn alle stiler og mennesker har sin sjarm, så lenge det ikke går ut over andre. Oppfører man seg a.la Chartersvein så kan man være så livsglad man vil, men man forstyrrer og ødelegger for andre og det er bånn i bøtta. Full cowboymundur er ikke takkurat tøft det heller.. Og alle artistene som stikker til nashville og spiller inn plater... tror ikke de er så kresne borti nashville
Gjest Skrevet 21. desember 2008 #22 Skrevet 21. desember 2008 Uh, digital fotoramme!! DET er stygt, det.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2008 #23 Skrevet 21. desember 2008 Bingo Winner Tip og rød 3 Blodprince Svenskehandel Tung svart øyensminke Karl Johans gate Hjemmebrent Trance Navn som Michelle, Kevin, Kenneth, Kenth, Melissa, Marielle etc. Dobbeltnavn med bindestrek, eks. Jan-Åge, Ken-Roger etc. Tribal-lakkering på bil Ryggvondt og uføretrygd Ekstrem fedme, spesielt hvis hele familien er sånn. Å raske til seg gratisprøver Gravide tenåringer Jeg er en ekte byjente, og kjempefascinert av alt som er utenbys og harry. Oppsøker steder med mange harryer, eks. danskebåten. Elsker det. Det er så uformelt og avslappet, man legger liksom ikke fingrene i mellom, og det liker jeg.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2008 #25 Skrevet 21. desember 2008 Fordomsfulle mennesker er drit HARRY..... Gaver/ting som man MÅ sette bilder av ungene sine på feks som ingen andre er int i å ha når man kommer til stykke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå