Alba44 Skrevet 21. desember 2008 #26 Skrevet 21. desember 2008 Han får dunpute og ullsokker til seg selv. Sammen med mamma får han kurv med masse deilig oppi( vin ,godis,kaffe, mat) og et fotografbilde av lillegutt =)
Jenny-penny Skrevet 21. desember 2008 #27 Skrevet 21. desember 2008 I år får han lysekrone til kjøkkenet og en kortstokk med bilder av Jenny til å ha på hytta. Svigerfar får en julekurv med : Lydbok (han hører på det når han kjører til hytta på fjellet) cigarillos, sokker, sursild, julegodt i cellofan som jenny og jeg har laget.
Snupi27 Skrevet 21. desember 2008 #28 Skrevet 21. desember 2008 pappan min får: - ullvang sokker - rosendahl oppbevaringsbokser (det er til mamma og pappa da) - dunposetøffler (han klager på at dyna er for kort og han alltif fryser på beina.. hehe) - kopp som emilie har tegnet på med porselensmaling - fotokalender (til pappa og mamma)
Gjest Skrevet 21. desember 2008 #29 Skrevet 21. desember 2008 Min pappa får: * Geni-spillet:) * En bok, Snømannen eller noe sånt. * Ei stor flaske Whiskey Av barnebarnet får han et fotografbilde i en pen ramme:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå