Gå til innhold

Hva gir dere fedrene deres til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger litt inspirasjon:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pappa får de to første bøkene i triologien til Stieg Larsson, sengetøy en bokser og en kopp som Noah har malt på (han vil helst ha hjemmelagde gaver:)

Skrevet

Moren min får desverre bare en krans og lys på graven sin...

Skrevet

Han får:

Et bhg bilde av lillemor på 2,5 år

En vitsebok for de over 60 ( den var faktisk veldig fin! Ikke sånn harry) Kjøpte den på Notabene tror jeg. Eller Norli..

Og en tivoliradio ( de han og samboeren sammen da)

Skrevet

vedstabler... jeg veit. det er vel ikke akkurat det han ønsker seg, men den de har er så utrolig stygg i den nyoppussede stuen.

Skrevet

Jeg har laget scrapbook-album om vår sønns første år som alle besteforeldre, onkler og tanter får.

Skrevet

Han får den nye boka til Per Petterson, en film og en digital bilderamme.

Skrevet

Han får en Herstal Vino vinholder med en kartong rødvin i

Skrevet

Pappa og mamma får fotografbilde av Marina og ei flaske vin;)

Skrevet

Bilde av meg,mannen og dattern sammen. Men det har jo litt spesielle grunner til det i år. - Det er ett vakkert stemningsfullt bilde som viser en glad og lykkelig familie.

Skrevet

Er litt voldsomme når det gjelder julegaver i min familie, på lista over hva pappa får står det:

- grå genser

- sokker

- dusjsåpe

- tøfler til å bruke på jobb (ønsket seg)

- t-skjorter en pakke med 2 hvite og en pakke med to svarte

- smågodt i pen eske

- hårbørste ( trenger det for han tar mamma sin)

- ramme med bilder av og barnenbarna til å henge på kontoret

- cd abba samling (ønsket seg)

- dvder Arn av Jan G. ( med begge filmene som han ønsket seg)

Skrevet

Han får dvd til å ha på hytta.

Og sammen får de karaffel som passer til serviset og 4 creme Brulee` skåler som også hører til.

Tipper han blir kjempeglad for de to siste!!

Han skulle egentlig få bhg bilde også, men så var han innom en dag og sier idet han drar, jeg tok med meg et sånt fint bilde til å ha på kontoret jeg, og vifter med det!! Jo God Jul svarte jeg bare:) Ja, sier han! Han er litt rar, men på en god måte:)

Gjest Sauen - preggers
Skrevet

Pappa og samboeren hans får nye hodeputer, det var det de ønsket seg...Hehe=) Mamma får tacoform, og svigers får brannslukkingsapparat.

Når folk ønsker seg ting tar vi det bokstavelig og kjøper det, så da får svigers ta til takke med brannslukningsapparat=)

Skrevet

Tanter, onklar, besteforeldre og oldeforeldre får i år ein pakke heimelaga flatbrød kvar;)

Det er snop, det, og tar lang tid å lage;)

Har laga litt til meg sjølv, også, då:)

Skrevet

En lommebok, en bok, underlige bukseseler han ønsket seg til hobbybuksen sin. Av junior får han en duk laget i barnehagen.

Skrevet

Ulljakke. Og så har alle spleiset på en stjernekikkert.

Mamma får ulljakke(en helt annet type da) og nattskjorte.

Skrevet

En liten, oppladbar drill fra Bosch... Mulig det blir noe mer, men får se hva jeg rekker før jul. Prøver å tone ned gavene i familien, men det er vanskelig.

Skrevet

En arbeidsbukse som håndverkere bruker, men for faren min er den en hobbybukse :)

Skrevet

Min pappa får søskenbilde av mine små. Øl brygget på et lokalt gårdsbryggeri ( naboen min ), sånn treleke (iq-test) og dvd. (Ò horten )

Skrevet

Ser at en del kjøper mange ting til sine fedre.. Min far har mere enn nok, og ønsker seg ikke noe spesiellt. Men han er glad i å lese, så han får biografien om Gunnar "Kjakan" Sønsteby. Også får han et fotografi av gutta. :)

Skrevet

En fin klokke han lenge har ønsket seg. Spleiser med mamma og broren min

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...