Gå til innhold

Ok, hva mener dere (ang juletrepynt)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hang opp en kule som lille hadde pynta med glitter i dag.... dvs det var en rød juletrekule, som han har malt/limt gullglitter på. Hvis det er slike fine ting som kommer etterhvert så kan jeg nok henge opp noe av det. Men klarer ikke slike lenker og fletta kurver i glanspapir.

Men i utgangspunktet har vi ikke barnas juletre pynt på treet i stua. De skal få eget lite tre når vi får litt bedre plass som de kan henge opp egenkomponert pynt på =))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forøvrig ser jeg for meg at de som har et perfekt pyntet tre urørt av barnehender, er de samme som har barn som knapt får sitte i designersofaen eller Gud forby sitte ved desginerkjøkkenbordet å tegne:-p

Gjør ikke meg noe at treet bærer preg av at vi har unger i huset, for det gjør alt annet her også:-)

Skrevet

hehehe.. her får til og med hundepelsen ligge på sofaen så der røk den teorien. ;p

Skrevet

Eller så er du unntaket som bekrefter regelen;o)

PS. Ingen hundepels hadde kommet i denne sofaen da:-p

Skrevet

Her er møblene til for å brukes. Griner ikke om det kommer tusjmerker på kjøkkenbenken eller gulvet jeg. Går helt fint! Men da det kommer til pynting vil jeg at det skal være litt stil. Noe av det snuppa kommer hjem med fra bhg er kjempeflott og får absolutt sin hedersplass. I gangen f.eks henger to bilder snuppa har laget. Kjempefine! Men juletreet. Det kødder man ikke med :o) Og ikke julepynten i stua heller. På TV-stua derimot kommer de røde nissene og snuppas favoritter opp.

Skrevet

Jeg er allergisk mot hjemmelaget juletrepynt. Jeg likte det ikke da jeg på barneskolen måtte lage det selv heller. Jeg nyter tiden uten hjemmelaget pynt på treet så lenge den varer. Den dagen junior kommer hjem med selvlaget pynt vil det bli rost og skrytt, og pynten hengt på treet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...