mollemor-79 skal prøve ivf:) Skrevet 27. desember 2008 #26 Skrevet 27. desember 2008 Hei *Herlige jenta mi+1pp* Ja jeg har 2 barn.Ei datter på 5 år (Hadde 21 pp på henne) også har jeg en engle jente.Mista i uke 21 i Ma.(Hadde 6 pp på henne) Tok 1 års pause fra prøvinga og er i gang igjen nå.Er inne i 3 pp nå. Jeg har aldri brukt EL.tester så gidder ikke det nå heller. Men begge gangene jeg ble gravid var fordi jeg tenkte på andre ting. Første gangen hadde vi prøvd kjempe lenge også beynte bryllupet våres å nærme seg så jeg tenket i mitt still sinn at nå passe det veldig dårlig å bli gravid,så vi slappet mere av og lot bare humla suse.Vips så var jeg gravid.Gikk opp kirkegulvet 5,5 mnd på vei!! 2 gangen nærmet sommerferien seg og vi skulle på biltur i Europa og da også tenkte jeg at nå passer det dårlig.Så hadde ikke kommet lengre enn Danmark så var jeg gravid igjen! Og nå har har det vært jul og gubben har vært syk så jeg har hatt mye andre ting å tenke på,så mulig det slår til igjen nå da!
Har to herlige jenter!=) Skrevet 27. desember 2008 #27 Skrevet 27. desember 2008 Veldig trist å høre om jenta du mista men det går nok bedre neste gang skal du se!=) Håper det klaffer for dere nå, det har dere fortjent etter en MA og når dere brukte såpass lang tid på første. Vi var jo så heldige sist gang, tror neppe vi er så heldige en gang til men vi får se! Ja, jeg har også stor tro på at det hjelper å tenke på andre ting, ikke lurt å stresse med det iallfefall, men det er lettere sagt enn gjort... hehe.. Hadde vært morro om vi slo følge inne på 1.tri da men jeg har ingen god følelse på meg selv denne pp. Stoler i grunn på de el-testene, og i og med at jeg ikke har fått positivt utslag så langt så tar det sikkert sin tid. Men vi må jo alltids håpe vettu!;-) Antatt ikm er 8,jan så om jeg ikke har fått mensen innen 10. jan har jeg bestemt meg for å teste, bare for morro skyld!:-) eller klarer jeg å vente så skal jeg det men det vet jeg at jeg ikke klarer!:-) Lykke til til dere!
mollemor-79 skal prøve ivf:) Skrevet 27. desember 2008 #28 Skrevet 27. desember 2008 Ja det hadde vært kjempe moro om vi slo følge inn på 1.tri!! Jeg har IKM 15 jan så da er du 1 uke før meg. Lykke til:)
Kristilina83 2blå+blå spire Skrevet 27. desember 2008 #29 Skrevet 27. desember 2008 Da takker jeg for meg her og går over til 1 trimester da CB'en sa gravid i dag... håper dere alle kommer etter snart ) lykketil til alle sammen
mollemor-79 skal prøve ivf:) Skrevet 27. desember 2008 #30 Skrevet 27. desember 2008 ÅÅÅ så moro da kristilina83 2pp!Ønker deg masse lykke til videre med spire i magen.Kult du hadde meldt deg inn her på lykkesiden,for nå har vi i allefall klart å få til 1 lykkelig gravid! Håper virkelig vi andre kommer snart etter:)
Kristilina83 2blå+blå spire Skrevet 27. desember 2008 #31 Skrevet 27. desember 2008 Ja det håper jeg også at dere gjør....
mollemor-79 skal prøve ivf:) Skrevet 30. desember 2008 #32 Skrevet 30. desember 2008 Herregud,jeg er så varm hele tiden.Skikkelig uggen også.På morran i dag var det nesten så jeg måtte spy.Måtte ta meg sammen,for ellers hadde spørsmålene hagla fra lillemor på 5. Kjente på "tappen" for første gang i går.Har lest om flere som tafser på den til stadighet.Og min var helt bløt,glatt og langt ned. Er det da tegn på EL?Analyserer også slimet,og de siste dagene har det kommet skikkelig tyggis slim.(noe blangt med gult i) Sorrry detaljer,men jeg kan strekke det ganske mye og det er så seigt at jeg kunne ha klippet over det med saks! Hva tror dere? Ryggen og magen verker også ennå.Ikke veldig moro med sengekos når man føler seg sånn,men håper det kommer noe godt ut av dette denne gangen da!Får vel hopp i høyet i morgen også da,men da tror jeg EL er over for denne gang.
Thomine Skrevet 30. desember 2008 #33 Skrevet 30. desember 2008 Jeg hadde EL 25/12 og føler på meg at vi traff, men må vente til 8/1 med å teste. Så jeg er SPENT!
mollemor-79 skal prøve ivf:) Skrevet 3. januar 2009 #34 Skrevet 3. januar 2009 Hei igjen:)Hvordan går det med dere som hadde EL nå i uke 52 og 1? Selv blir jeg helt hugger`n av denne EL. Har hatt masse strekkbart slim nå i kanskje 10 dager!!Prøver å analysere det jeg ser,men blir egentlig sittende som et stort ????? Vi har i allefall sex annen hver dag og noe mer gidder jeg ikke. Blir så lei egentlig.Sitter ikke spira denne pp så skal jeg bare la skuta seile sin egen sjø og bare drite i alt. Det er nemlig da jeg blir gravid(ble det med de 2 andre) Er nå på dag 19 og har ikm 15 jan. Humøret er i allefall på vei ned merker jeg,så det er i grunn et pos.tegn på graviditet for min del,for jeg blir alltid så J....sur helt i begynnelsen av graviditeten.Og da særsilt før jeg har fått testa meg. Blir i allefall spennende tider fremover da:)
mollemor-79 skal prøve ivf:) Skrevet 4. januar 2009 #35 Skrevet 4. januar 2009 Nå er jeg endelig ferdig med EL og kan begynne å se fremover:) Var helt "tørr" i går og i dag hedde jeg tørr hvit sekret.Ikke seigt i det hele tatt. Håper jeg har lykken med meg denne gangen da:) 11 dager til IKM.Og det kommer til å bli 11 laaaaaaaaaaaaaaange dager.
Lotta2010x2012 Skrevet 4. januar 2009 #36 Skrevet 4. januar 2009 har ikm 10, så nærmer seg, er veldig spent:D Ingen flere med symtomer eller positiv test??
mollemor-79 skal prøve ivf:) Skrevet 8. januar 2009 #37 Skrevet 8. januar 2009 7 dager til IKM og jeg teller fortsatt ned dagene.Har så lyst til å ta en test. Men vet at det er for tidlig..Gjør det ikke noe bedre at jeg fikk 5 gr.tester i posten i dag heller da.. Sånn jeg har det nå,så føler jeg ingen ting!Ikke noe murringer,ikke verk i ryggen,ingen ømme pupper.Bare varm!Føler meg helt følelsesløs og det er litt uvant og ikke ha noe å "gå etter" Har hvit utflod i dag,men det er alt. Skal ta den første testen til helgen,så håper lykken er med meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå