-prøverpånytt- Skrevet 19. desember 2008 #1 Skrevet 19. desember 2008 Tenkte jeg skulle lage en lykke side her for oss "ikke gravide"men som ønsker oss det så veldig denne gangen! Jeg har mensen nå og har 30 dagers sykluss med eggløsnig ca nyttårsaften!Så nå begynner jeg på min 3.pp Håper så inderlig på klaff denne gangen,så nå lager jeg denne "lykke"siden som skal bringe masse hell og lykke til oss prøvere i slutten av dette året 2008!!!! LYKKE TIL JENTER!
Smilemamma Skrevet 19. desember 2008 #2 Skrevet 19. desember 2008 Jeg tror jeg har EL helt i starten av uke 52, kanskje den 22.? (2.pp). Har dere noen spesiell "taktikk"? Er det sånn at nesten alle tester når de har eggløsning eller bare prøver dere? Jeg har ikke begynt med det.. Bør jeg det? Ble gravid på første forsøk (ja, var vel nesten ikke forsøk en gang, hehe) med førstemann. Lykke til -prøverpånytt- og alle andre prøvere med EL i uke 52 og 1!
-prøverpånytt- Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. desember 2008 Takker og bukker for lykkeønskninger! Kom pluttselig på at jeg drakk slimløsende hostesaft forigang.Var kraftig forskjøla med vondt i halsen og jaggu meg ble jeg gravid! Kanskje jeg skulle tatt noen slurker rett før EL.denne gangen??!
Gjest Skrevet 19. desember 2008 #4 Skrevet 19. desember 2008 Jeg har også mensen nå, så blir EL rundt nyttår til meg også. Trodde jeg var på min 1.pp før denne mensen, men det var vel bare p-pille mensen jeg hadde fått tror jeg. Så jeg går vel inn i min 1.pp nå
mammaigjen!! Skrevet 19. desember 2008 #5 Skrevet 19. desember 2008 Melder meg på lykkesiden:) Jeg har mest sannsynlig el 23 des. Så vi har begynt prøvinga allerede. Med de tre første barna ble jeg gravid i 1pp, denne gangen tok det 3pp, men så mistet jeg i oktober. Så nå går jeg inn i 2pp etter ma. Så får vi se om det blir noe 4. mann på oss:) Masse lykkeønskninger til dere alle "o jul med din glede"
Frk Marge Skrevet 19. desember 2008 #6 Skrevet 19. desember 2008 jeg har el ca 27 tror jeg... så nå i disse førjulsog romjulstider blir det så mye prøving som mulig hehe gleder meg litt til det ja
SillePia Skrevet 19. desember 2008 #7 Skrevet 19. desember 2008 Hiver meg med her jeg :-) Har IKM den 26 ca, Hadde en liten blødning på onsdagen som var, og har vært uggen i formen, kvalm å konstante sulten følelsen. Men så har jeg også fått veldig uren hud, så tenker at Tante rød kommer :-/ Ønsker alle lykke til :-D
pelleguri:) Skrevet 20. desember 2008 #8 Skrevet 20. desember 2008 Jeg slenger meg på denne Lykke Siden:) Tror jeg har EL 22./23. des så nå er det bare å sette i gang. Er på min 2.pp. Lykke til alle sammen!!
☆chiquita☆ Skrevet 20. desember 2008 #9 Skrevet 20. desember 2008 Hiver meg inn her jeg også. El ventes mellom 22 og 29 en gang, tror cc den 26:) Men har litt usikker syklus, så det blir en aktiv julefefrie i år:)
Har to herlige jenter!=) Skrevet 20. desember 2008 #10 Skrevet 20. desember 2008 Hei.. Jeg troooor jeg har el 25. Har akkurat fått igjen mensen etter fødsel så aner ikke om syklusene blir regemessige men hvis de blir det tipper jeg el den 25. 11 mnd siden fødsel, ammer nå kun morgen. Lurer på om jeg skal begynne å el-teste i morgen eller om jeg bare skal droppe det?? Har aldri brukt det før men lurer sånn på om syklusen er i orden igjen så hadde vært litt morsomt å sett om jeg får positiv el-test..? Hva tror dere andre? Hva ville dere gjort og el-tester dere?
Lillemy-77 Skrevet 21. desember 2008 #11 Skrevet 21. desember 2008 Hei:) Jeg også vil være med på denne!! Vet ikke helt når EL kommer, men tenker 24-25-26 eller noe sånt... Har allerede begynt å tenke prøving, og blir nok å prøve å ha sex ca annenhver dag fremover, tar ingen sjanser...hehe... Jeg har el-testene mine klare også, og de skal brukes flittig. Håååper på en positiv el-test nå, ikke lenge siden jeg slutta på pillen, så vet derfor ikke helt hvor landet ligger.... Klemmer og lykke til )
Kristilina83 2blå+blå spire Skrevet 22. desember 2008 #12 Skrevet 22. desember 2008 Hei jeg hiver meg osså inn her på lykkesiden. har IKM ca 30 desember. Håper så på en positiv hcg test denne mnd. Lykke til alle sammen og God Jul
mollemor-79 skal prøve ivf:) Skrevet 22. desember 2008 #13 Skrevet 22. desember 2008 Hei alle jenter på lykkesiden! Jeg ville bare informere om at nå har jeg Hi bytta nick fra -prøverpånytt- til mollemor-79 Bare 4 dager igjen til jeg er inne i min fruktbare periode. Så denne gangen skal vi ha sex på odde tall i stedet for partall. alle her inne sier sex på dag 10-12-14 osv men vi skal være så gærne(hehe)å ha sex på dag 11-13-15 osv i stedet. Jeg hadde Tr første dag 15 des og har da regna ut at dag 11 blir 26 des så det nærmer seg! Så i følge El.kalkulatoren er selve El.på nyttårsaften:) Så ser jo nå at nyttårsaften blir på dag 16 som er partall,men det får helle gå.Da får vi heller peise på 30-31-og 1 for å være på den sikre siden!!hehe!
mollemor-79 skal prøve ivf:) Skrevet 25. desember 2008 #14 Skrevet 25. desember 2008 Nå har heldigvis gubben min blitt bedre form,så da får vi starta prøvinga som planlagt alikevel:) Tror El.er på vei,for nå verker det så ille i ryggen og i magen og nedover beina,så tror det er noe på gang. Håper vi får det til denne gangen da..
mammaigjen!! Skrevet 25. desember 2008 #15 Skrevet 25. desember 2008 Har hatt veeeeldig positive el tester i går og i dag! ...og egget kommer til å bli bombandert med svømmere når det løsner! ingen veg utenom denne gangen nei he he. Det som er så gøy nå er at mannen er like innstilt på dette som meg og til og med litt utolmodig. Kjekt:)
Busserull Skrevet 25. desember 2008 #16 Skrevet 25. desember 2008 Heisann. Kaster meg med jeg. Har ikke eggløsning av meg selv til vanlig. Denne perioden har jeg gått på pergotime.. og har ganske mye smerter i magen, og periodevis i ryggen. Er dette tegn på at eggløsningen kommer/ har vært? eller at egg fester seg på eggstokken? Ser at du mollemor-79 har de samme symptomene.
Lotta2010x2012 Skrevet 25. desember 2008 #17 Skrevet 25. desember 2008 prøver meg her jeg også Tror jeg skal ha el en av dagene nå, så blir spennende. Har testet for el i fire dager nå, men fortsatt ikke noe. men er bare 13 dagen i dag, så kan jo fortsatt komme:D
mollemor-79 skal prøve ivf:) Skrevet 26. desember 2008 #18 Skrevet 26. desember 2008 Hei Busserull. Jeg tolker symptomene mine sånn at EL er på vei.Er på dag 11 i dag og i følge eggløsningskalkulatoren skulle jeg være fruktbar fra nå og med selve EL.på nyttårsaften(da er jeg på dag 16) Så dette blir spennende:)Så i kveld blir det bollebaking!! Håper du lykkes denne gangen da! Når hadde du tr sist?
Kristilina83 2blå+blå spire Skrevet 26. desember 2008 #19 Skrevet 26. desember 2008 Tok en graviditets test i dag og da fikk jeg en tynn liten rosa strek....men tør ikk ejuble helt enda...har ikke ikm før 30. men håper på spire der inne
trallatausa Skrevet 26. desember 2008 #20 Skrevet 26. desember 2008 Lykke Lykke Lykke til alle sammen.. Jeg har EL ca nyttårsaften tror jeg.. Har tatt dobbel pergo og kjenner at det buldrer og prikker voldsomt i eggstokkene... Håper det går denne gangen, mistet på forrige forsøk i uke 5.. pp er det prøve periode?er oppe i 13 vi da..
mollemor-79 skal prøve ivf:) Skrevet 27. desember 2008 #21 Skrevet 27. desember 2008 Nå føler jeg meg skikkelig brunstig!Jeg er varm som en glod og på morran i dag rant svetten på ryggen bare jeg skulle kle på meg. Måtte ta tempen jeg for å se,og den ble på 37,4 så jeg har helt klart EL!!!Jeg har tempa meg over lengre tid nå og jeg ligger nesten hele tiden på 36,9 men aldri 37,4!!Verker fortsatt i ryggen og begge eggstokkene.Bare jeg trykker litt der gjør det kjempe vondt. Herregud,kommer til å bli gravid med tvillinger jeg nå! Vi peisa på i går kveld og har sovet med spermen "inne"i hele natt. Hadde egentlig slått fra meg prøving denne gangen fordi gubben har vært så dårlig,så da fikk jeg tidenes EL!Ganske merkelig,men det er sånn jeg blir gravid.At jeg ikke tenker så mye på det. Håper lykke siden har hjulpet meg da! Hvordan ligger dere andre ann i løypa?
Har to herlige jenter!=) Skrevet 27. desember 2008 #22 Skrevet 27. desember 2008 Får håpe det klaffer for dere nå da!!!!!!!!!!!=) *krysser fingrene* Vet du, jeg aner ikke hvordan det ligger an her. Vi har sex annenhver til hver dag får jeg vet ikke når el er!!!!!!! Jeg fikk igjen mensen den 11.des. Første mens etter fødsel, 11 mnd siden fødsel. Ammer morgen enda. Før jeg ble gravid hadde jeg 28 dagers syklus. Vet jo at den ikke alltid er regelmessig etter fødsel, men om den var det regnet jeg med el 25. Begynte å el.teste 21, på dag 11. Har nå testet i en uke men bare negativt!!!:-( Vet ikke om jeg testet for sent eller om jeg ikke har hatt el enda, mest sannsynlig ikke, hvis de testene stemmer. Lurer på om jeg skal kjøpe flere i dag eller vet ikke om det er vits. Hva tror du?=)
Lotta2010x2012 Skrevet 27. desember 2008 #23 Skrevet 27. desember 2008 Tok el test i dag, og jeg har el nå spennende:D
mollemor-79 skal prøve ivf:) Skrevet 27. desember 2008 #24 Skrevet 27. desember 2008 Ikke kjøp flere EL.tester.Bortkasta penger synes jeg,for man får jo ikke gjort noe mer enn å peise.Kjenn heller etter på kroppen og heller senk skuldrene og la heller kroppen ordne opp.Om mensen din kommer og går så å si normalt hver mnd så har du også EL,og siden du allerede har en baby så hadde jeg ikke stressa med det.Nå vet du jo at du kan bli gravid! Ønsker deg lykke til med ny prøving!Og EL.din kommer snart,bare vent å se!!
Har to herlige jenter!=) Skrevet 27. desember 2008 #25 Skrevet 27. desember 2008 Takk for fint svar mollemor! Jeg hører på deg jeg å kjøper ikke flere el-tester. Jeg kjenner jeg blir litt stressa av de å det har jeg jo ingen grunn til å være! Om mensen ikke dukker opp på det jeg tror er ikm-dagen så tar jeg graviditetstest bare for å se. Prøver du på din første eller har du barn fra før? Med første prøvde ikke vi så innmari, bare sluttet med piller å "gjorde" det som vanlig å vips var jeg gravid 1.5 mnd etterpå. Så jeg har ikke vært i sånn aktiv prøving før. Man blir jo helt tullete kjenner jeg... hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå