Gjest Skrevet 18. desember 2008 #26 Skrevet 18. desember 2008 hmmmm,nå har innleggt jeg skrev dukket opp,,leeeeenge etter at jeg skreiv det...
Sessa ruger igjen... Skrevet 18. desember 2008 #27 Skrevet 18. desember 2008 Julekortet vårt i år ble en krysning mellom kort og brev. Flere bilder og mere tekst (egentlig mer bilder med litt utfyllende billedtekst), men så sendes det bare til de som vi vet setter pris på det. Sender ikke julekort til alle i hele verden. Hadde tekt å lage noen enkle kort også (til bhg f.eks), men med syke unger har det kommet litt i bakleksa. Synes julebrev er koselige, men så får vi det fra veldig få. Stort sett er det bror som lager et, men da er det tilgjengeld utrolig morsomt. Han har laget det som en avis forside et år blant annet.
Blåmandag¤ Skrevet 18. desember 2008 #28 Skrevet 18. desember 2008 Nei, nei. Det kommer jeg aldri til å gjøre. Sender noen få kort.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 18. desember 2008 #29 Skrevet 18. desember 2008 nej det gjør jeg ikke, men jeg anser det ikke som noe mer skryt enn å sende julekort med bilde av ungene... Jeg sender da bare julekort med bilde på for å vise hvor fantastisk pen ungen min er (og vanligvis hunden min også, men ikke i år. haha). ingen andre som tør innrømme det altså?
Gjest Skrevet 18. desember 2008 #30 Skrevet 18. desember 2008 Skrytebrev holder jeg meg for god for, gitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå