Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 18. desember 2008 #1 Skrevet 18. desember 2008 Sånn med massemasse fra året som gikk, og med bilder osv?
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 18. desember 2008 #2 Skrevet 18. desember 2008 Vel.... Jeg har TENKT jeg skulle gjøre det både i fjor og nå i år... men har ikke rukket, så blir bare vanlige julekort i år også.. men et nydelig bilde av barna da :-) Kanskje til neste år....?....
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 18. desember 2008 #3 Skrevet 18. desember 2008 Nei det gjør jeg ikke og tror heller aldri jeg kommer til å ta meg tid til det. Hadde nok syntes det var hyggelig å få et sånt brev selv da men=)
Hottentottentitten Skrevet 18. desember 2008 #4 Skrevet 18. desember 2008 Å herregud nei, det er det verste jeg vet. Kaller det skrytebrev jeg da..
Gjest Skrevet 18. desember 2008 #5 Skrevet 18. desember 2008 Nei, gjør ikke det, og har heller ikke særlig til overs for det... De jeg har lest oppfatter jeg som skrytebrev. Se alt hva vi har fått til i år, hehe. Er ikke sjalu, nei. Hverken har lyst eller gidder å sette meg ned og forfatte flere sider med selvsentrert skriv, hehe
Dailis Skrevet 18. desember 2008 #6 Skrevet 18. desember 2008 Nei, og ikke er jeg så begeistret for å få dem heller. De jeg har interesse å vite alt som har skjedd siste året om, vet jeg det allerede.
Gjest Skrevet 18. desember 2008 #7 Skrevet 18. desember 2008 Jeg blir litt ille berørt av sånne skrytebrev jeg, så jeg skriver dem ikke selv nei. Jeg får flere hvert år da.
Tøysetipp Skrevet 18. desember 2008 #9 Skrevet 18. desember 2008 Jeg blir også litt ille berørt av slike brev som jeg oppfatter som skrytebrev. Stort sett så vet jeg at Mats driver med fotball, Trine spiller i korps og Siri er i ferd med å krabbe.. Mor og far er selvsagt aktiv deltakende i barnas liv, selv om mor selger tupperware og far gå på fylla en gang i året. Var det noe nytt da?
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #10 Skrevet 18. desember 2008 Hehe...turde ikke å si noe om dette fenomenet i HI, jeg;0) Men nå ser jeg jo at mange har samme syn som meg på dette. Vet ikke om jeg tar det for skryt, akkurat, men bryr meg egentlig midt i ***, hva fjerne slektninger gjør året gjennom - sånn i detalj. De næreste av slekt og venner har vi jo kontakt med året gjennom, og da trenger en vel ikke et brev for å oppsummere, liksom? Synes også julekort er koselig, men helt ærlig; mange av julebrevene blir ikke lest engang... *følermeglittfælnå*
Hildemor fra vest Skrevet 18. desember 2008 #11 Skrevet 18. desember 2008 Ja jeg skriver julebrev og er stolt av det. Har kanskje en litt mer begivenhetsrik hverdag enn dere da folkens. Merkelig at noen slal finne noe negativt i det også;-)
Hildemor fra vest Skrevet 18. desember 2008 #12 Skrevet 18. desember 2008 Synes det er verre med dem som haster avgårde et god jul og godt nyttår julekort som dem har brukt 1 min på. . Hva er poenget med det da!
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #13 Skrevet 18. desember 2008 Er ikke noe negativt i å skrive det, gjør ikke meg noe:0) Men må ærlig innrømme at disse ikke blir lest. Litt flaut, men sånn er det bare...
Gjest Skrevet 18. desember 2008 #14 Skrevet 18. desember 2008 Nei. Jeg sender kort med bilde og en hilsen fra småen og oss.
MintCondition Skrevet 18. desember 2008 #15 Skrevet 18. desember 2008 Nei, lager fine julekort selv, og skriver det jeg syns passer til vedkommende
Gjest Skrevet 18. desember 2008 #16 Skrevet 18. desember 2008 Vel, mitt poeng med julekortene er å vise folk at vi tenker på dem nå i juletida og å formidle at vi ønsker dem og familien en god jul og et godt nyttår. Ikke å fortelle dem hva jeg har bedrevet det siste året (det vet de jo allerede for jeg snakker jo med dem utenom jula også.) Når det er sagt kan det være riktig hyggelig å få julebrev, men da bør de være godt forfattet og ikke bare en oppramsing av hva de forskjellige har gjort i år. Venner vi ikke ser så ofte f.eks kan være koselig å få julebrev fra så lenge det virkelig forteller om året deres, og ikke bare en liste over hva hvert enkelt familiemedlem har gjort og oppnådd det siste året.
Gjest Skrevet 18. desember 2008 #17 Skrevet 18. desember 2008 jeg skriver ikke julebrev. er ikke begeistret for å få de heller.. hadde enda de som skriver sånne "skrytebrev" klart å være litt selvkritiske,og skrivd litt om ting som ikke bare er flott,og ,så flinke vi har vært i år opplegg. for negative sider med året som har gått,kommer ikke frem. og alt har sikkert ikke bare vært rosenrødt gjennom året.....
Gjest Skrevet 18. desember 2008 #18 Skrevet 18. desember 2008 Hvis du skriver et hyggelig brev er det greit nok det, men de julebrevene jeg har lest er uten unntak uhemmet skryt av sin egen familie, og da blir jeg litt ille berørt. Derfor skriver jeg dem ikke selv, uten at det betyr at livet mitt ikke er innholdsrikt
UnePune äntligen hemma! Skrevet 18. desember 2008 #19 Skrevet 18. desember 2008 Har aldri fått julebrev, men trur nok jeg synes det hadde vært hyggelig om vi skulle få det =) Alle liker jo å skryte av barna sine, vel?! Er vel naturlig det, og venner og familie burde tåle det =P Har aldri tenkt på å gjøre det selv, bortsett fra kanskje til oldeforeldrene til barna - men det har vi ordna i fotobok(gått sammen alle barnebarna).
prekæs Skrevet 18. desember 2008 #20 Skrevet 18. desember 2008 I fjor ja. Ikke i år. Brevet var fritt for selvskryt og fokuserte mest på å skrive noe hyggelig til motageren. Trenger vel ikke skrive livshistorien sin selv om man skriver noe mer enn god jul og godt nyttår.
Gjest Skrevet 18. desember 2008 #21 Skrevet 18. desember 2008 joda,alle liker å skryte av barna sine... men ikke alle liker å lese om det .....
Hildemor fra vest Skrevet 18. desember 2008 #22 Skrevet 18. desember 2008 Jeg for min del synes ikke at det å ville skrive et koselig brev med tanker og følelser om det å få et barn med Down syndrom og være gjennom en hjerteoperasjon da han var 1/2 år. Ellers årets små og store opp og nedturer er noe skrytebrev !!
Tøysetipp Skrevet 18. desember 2008 #23 Skrevet 18. desember 2008 Men, det gjør jo jeg også. Skriver noe mer en gledelig jul og godt 2009. De brevene jeg har fått så har det vært fritt frem for selvskryt og jubalong. Ala vi prøver å få frem gjennom linjene at vi er en average familie + enda litt til. Frode kan omtrent stå på hodet. Apåtil så vet jeg i et av tilfellene at den anti-depressivaen må ha fungert noe sabla bra.
Gjest Skrevet 18. desember 2008 #24 Skrevet 18. desember 2008 Jeg skriver julebrev hvert år; og er stolt av det. Det er ikke et skrytebrev, men mer en oppsummering av hva vi har opplevd i året som gikk, Jeg vet at mottakerne er glad for å lese julebrevene, og at de ser fram til det hvert år. Det værste jeg vet er kort med bare God Jul og Godt nytt år. Vi ønsker jo å høre litt om hvordan folk vi bryr oss om, har det. Ikke bare disse få ordene, som mange "stress-skiver". Jeg setter også stor pris på å få julebrev selv, og gleder meg stort i disse dager!
Gjest Skrevet 18. desember 2008 #25 Skrevet 18. desember 2008 jeg må spørre her jeg,for nå skjønner jeg ingen ting.. jeg har skrevet et innlegg,men hvor pokker ble det av??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå