Gå til innhold

Setebaby-tråden!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det er fantastisk å være i god form, krysser virkelig fingrene for at dere skal være like heldige!! ;)

Nei, de ble litt paff på sykehuset også, så jeg vet ikke. Tenkte bare jeg skulle spørre. Glemmer alltid å spør når jeg er midt i situasjonen. Så har nok ammetåken tatt meg i tillegg :)

Tale!;)

Tenker du er kjempe spent nå, i morgen legges du vel gjerne inn på sykehuset?

Prøv å slapp av, det går kjempe flott!;)

Vet ikke hva du er mest redd for, men kan i alle fall si at jeg kjente ikke spinalbedøvelsen i det hele tatt! Den var ikke vond, og jeg hadde ikke bedøvelse rundt det punktet den skulle settes heller.

Fikk beskjed fra anestesi legen om at det var verre enn selve spinal bedøvelsen.

Noen timer før jeg skulle til pers ba jeg om å få Embla (?) salve på hendene der de skulle sette veneflon :)

Det hjalp, jeg var helt nummen, og kjente ikke at de stakk en gang ;)

Vet ikke om det hjelper, men tenkte bare å gi deg et tips om det ;)

Er veldig spent på oppdatering fra deg, vil ønske deg mye lykke til!;);)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei tjukebolla:)

arvelig... var du en setebaby?

jeg er ikke født i sete, heller ingen av mine søsken:) men nå har tre av mine barn sittet i magen, en snudde seg dager før termin.

denne som er i magen nå er veldig lik søsteren som kom med rompa først..

jeg syntes det er veldig flott at du har laget en slik tråd for oss sete- mammaer:) takk:)

Skrevet

Hallo igjen, wilma :)

Jeg var ikke setebaby, men en av mine søsken var det. Har lest et eller annet sted at det er større sjans for å få setebaby når man allerede har hatt det eller når en selv eller moren ens er setebaby. Er visstnok større sjans for at våre døtre får setebabyer da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...