Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #26 Skrevet 17. desember 2008 Da har jeg sendt deg en pm.
Norwegian by injection Skrevet 17. desember 2008 #27 Skrevet 17. desember 2008 Skal få mannen min til å svare deg når han kommer hjem :-)
Norwegian by injection Skrevet 17. desember 2008 #28 Skrevet 17. desember 2008 Hei! Mannen til Norwegian by injection her. Nye EasySwim har et nytt stoff som heter Extra Life lycra, blir produsert i USA og har en enormt bra kvalitet, drakten har lengere glidlås, kraftigere glidlås, kortere armer og ben slik at den er lettere å ta av og på.og en ny type flyte elementer. Du kan ta av og på flytelementene også. Det følger med badebukse i pakken. Forskjellen på EasySwim og Swimcoach merker du fort når du har brukt draktene i bassenget noen ganger.
Norwegian by injection Skrevet 17. desember 2008 #29 Skrevet 17. desember 2008 Her er en link til den nye drakten: www.easyswimint.com
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #30 Skrevet 17. desember 2008 Hva er prisen for den nye drakten da? Kunne ikke finne det noe sted.....
Norwegian by injection Skrevet 17. desember 2008 #31 Skrevet 17. desember 2008 Du får kjøpt drakten på Coop OBS, Sport 1, Intersport. Livreddings forbundet i Vestfold. Jeg anbefaler at du kontakter klubben.no direkte, de har den nye drakten på lageret.
Norwegian by injection Skrevet 17. desember 2008 #32 Skrevet 17. desember 2008 Prisen varierer fra butikk til butikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå