Gå til innhold

Badedrakt med flyte-elementer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en badedrakt fra Archimede med flyteelementer til snuppa på 4 år. Det fungerer veldig bra så lenge barnet er trygg på at h*n flyter.

Skrevet

Hadde jeg tredd på noe slikt på 2åringen hadde det blitt hyl og skrik.

Han trives bedre under vann enn over, og å dykke er jo det morsomste med badinga.

Tror heller på å lære de å håndtere seg selv i vannet, være der sammen med dem og passe på jeg. Pga det har vi nå en 2åring som nesten svømmer, og som hopper fra kanten og redder seg selv opp igjen.

Skrevet

Så morsomt da! Det er nemlig mannen min som har utviklet/designet EasySwim! Kjenner ikke til den andre(swimcoachen)...Vi selger EasySwim til mange Svømmeskoler (i Norge og utlandet). Den fungerer kjempebra som et hjelpemiddel for barn 3år og opp over.

Skrevet

Det er jo ikke snakk om å ikke være der. Men jeg har en liten to-åring og en fem-åring. Og jeg tror at fem-åringen kan ha veldig mye mer glede av å ha en slik, enn å bruke f.eks. armeringer. Jeg skal jo selfølgelig være der sammen med henne.

Skrevet

Så bra! :)

Men på Swimcoachen står det: "Dette er den eneste drakt av denne type som har CE-sertifikat." Stemmer det? :)

Flyter de bra med Easyswim?

Skrevet

Et øyeblikk.... jeg skal spørre mannen min om CE-sertifikat.

Skrevet

Jeg fikk ikke tak i mannen min...men jeg har en EasySwim foran meg nå og det er en lapp som står CE på...

Gå på YouTube og søk på EasySwim...Der ligger det en video av hvordan drakten fungerer. Den er kjempebra :-)

Skrevet

EasySwim er CE 13138 godkjent

Skrevet

Takk for at du hjelper. :)

Merkelig at de (swimcoach) kan skrive slik da...?

Jeg skal se på youtube. Hvis dere har noen gode salgsargumenter er det bare å komme med dem! ;D *ivrig*

Skrevet

Bare hyggelig!

Er dessverre ikke noe selger, he he! Du får se på easyswim.no og filmen..så kan du vudere drakten selv. Lykke til :-)

Skrevet

Skjønner, he, he.... ;)

Men vet du om man bare går etter alder når man skal kjøpe, eller måles det i kg også.

Dattera mi er 5,5 år og veier 25 kg. Kan jeg da kjøpe 6-8 år, eller må jeg kjøpe 5-6?

Skrevet

Str. går etter kg. Jeg ville absolutt kjøpt 6-8år til henne eller XL. Jeg skal tiite litt på str. på draktene her hjemme (jeg har et lager ned i kjelleren, he he)

Skrevet

Ser på draktene nå og husker tilbake til da jentene mine var på den alderen, så hadde jeg kjøpt XL. Hvor har du tenkt å kjøpe fra?

Skrevet

Ok. Jeg tenkte kanskje å kjøpe ifra klubben.no, eller swimshop.no.

Skrevet

Jeg ser at de selger kun S,M,L og ingen XL! Det synes jeg er jo rart

Skrevet

Ok, nå har jeg pratet med partneren til mannen min :-) Han sier at de selger kun de 'gamle' modellene på nettet. De nye er i butikken. Vet ikke hvor du bor? Kanskje det er en butikk i nærheten? Eller så kan du sende en mail til easyswim.no. Send meg gjerne en PM om du er interessert.

Skrevet

Ett år er feil. Fra kun 3år. Kanskje 2.5år. Disse nettbutikkene skriver hva som helst for å selge tror jeg!

Skrevet

Ja, det er jo helt håpløst. Kjekt at du svarte her, ellers hadde jeg jo endt opp med helt feil produkt og str. Takk skal du ha! :)

Skrevet

Bare hyggelig!

Synes det er kjempe morsomt er det blir skrevet om EasySwim her inne! Mannen min har brukt mange år på å utvikle drakten og det er gøy å se at andre liker drakten også :-)

Bare si ifra om du trenger mer hjelp.

Skrevet

Takk!

Jeg får skrive litt om erfaringen av den når vi kommer hjem igjen i Januar da. Sikkert kjempe fornøyd. ;)

Skrevet

Så bra og god tur!

Fikk du med deg det jeg skrev over her?... at det er kun gamle modeller på nettet og at de nye er kun i butikken? Eller at du sender en email til easyswim.no.

Skrevet

Nei, det fikk jeg ikke med meg. Hva er forskjellen på de nye og gamle da?

Skrevet

Åååå nå spør du vanskelig, he he!!!

Send meg en PM (gjerne med email adressen din om du vil) Mannen min kommer hjem senere idag og da kan han svare deg....det er jo nemlig han som har peiling :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...