:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 15. desember 2008 Forfatter #26 Skrevet 15. desember 2008 er ikke blink og mesterhus veldig dyre? jeg har ikke råd til noe serlig mer, så lenge jeg bare er meg.
~sjiraff~ Skrevet 15. desember 2008 #27 Skrevet 15. desember 2008 Ja bor ikke mange togstoppene unna. Vi bor ca 5 minutters gange fra togstasjonen. Leier ut en 50 kvm sokkelleilighet for 6500 kr + strøm. Har hatt mange på visning, så det er absolutt marked.
Koseklompen Skrevet 15. desember 2008 #28 Skrevet 15. desember 2008 Det huset vi liker hos Blink, er 2 etg (2 etg må en gjøre ferdig selv), og en får det ikke klappet og klart som hos Alvsbyhus, men jeg syntes ikke det var så ille i pris egentlig. Nå husker jeg ikke eksakt hvor mye det ligger på, men sist jeg så var det rundt 1.1 mill for huset.. (og så kommer tomt utenpå osv osv) Men Blink har billigere hus og da Men den vi falt for er på 1.1 mill
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 15. desember 2008 Forfatter #29 Skrevet 15. desember 2008 det var jaggu meg bra gjetta... hehe jeg skal snakke med banken om det, når det kommer så nerme at det er helt aktuelt. det er jo apselutt en fin økonomisk sikkerhet og ha med seg.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 15. desember 2008 Forfatter #30 Skrevet 15. desember 2008 hm.. jeg syns det er så skummelt når det kan dukke opp 100 ting som koster ekstra. men det er vel sikkert ferdige avtaler som fikses der også. hva får dere med til 1.1 mil? da kan man jo i tilfellet fikse resten for 200 000..hmm
Koseklompen Skrevet 15. desember 2008 #31 Skrevet 15. desember 2008 Må prøve å grave frem et hefte vi fikk fra de..for er ikke 100% sikker. Akkurat nå så leier vi, og å kjøpe/bygge ligger i planene. Vi er ikke fremmed for å kjøpe et "brukt" hus heller. Men drømmen er jo seff å bygge. Da er det mest sannsynlig Blink vi lander på. En må nok ordne en del selv der i å med det ikke kommer fiks ferdig, men flotte hus har de
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 15. desember 2008 Forfatter #32 Skrevet 15. desember 2008 jeg skal bestille en katalog fra de og titte :-) takk for tips. men jeg skal inrømme at jeg kjenner meg selv så godt at jeg helst ungår og gjøre noe serlig selv... hehe.. men det er jo sikkert mulig det også der.
Koseklompen Skrevet 15. desember 2008 #33 Skrevet 15. desember 2008 He he. Heldigvis har jeg en gubbe som bare elsker å sysle med slik. Så om det blir til at vi bygger så kommer han til å kose seg Vet ikke helt hvorfor vi falt så for Blink, har bare fått så godt inntrykk fra de. Mottar også et blad fra de i posten med jevne mellomrom hvor det står om husene dems, andre som har bygget hos de sine erfaringer, tips og råd til hjemmet osv osv Men anbefaler deg å kontakte det som er av bygge/hus-firmaer og be om hefte og prisliste. Ikke bare er det gøy (ja, jeg er rar), så lærer en del. Du kommer nok til å finne et hus som bare er deg på alle måter
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 15. desember 2008 Forfatter #34 Skrevet 15. desember 2008 ja det har jeg gjort mange ganger. har stabler av hefter med bilder av hus. det er et hus jeg virkelig vil ha. et lite søtt et, med utleie del..hm.. hvem hadde det igjenn her, det bias3 som jeg digger http://www.nordbohus.no/nono/huskatalog/ venter på katalog, men tror jeg har kjekket det ut før og det ble ganske mange penger
Koseklompen Skrevet 15. desember 2008 #35 Skrevet 15. desember 2008 Bias 3 var fin Nordbohus har mange fine Vi sikler på Rolvsøy fra Blink-hus vi
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 15. desember 2008 Forfatter #36 Skrevet 15. desember 2008 den har jeg faktisk sett på! liker rolvsøy veldig godt! har siklet på det selv ,men det passer litt domt inn på tomta her.. men er helt konge fint :-) forstår godt at dere vil ha det
Koseklompen Skrevet 15. desember 2008 #37 Skrevet 15. desember 2008 Den kan tilpasses på skrå tomter, noe gubben vil like. For han har drømmer om en mega-surround system hjemme kino.....(sukk... he he) Vi har også tittet på Nora fra Mesterhus, som er kun 1 etg men er veldig lik Rolvsøy på planløsningen
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 15. desember 2008 Forfatter #38 Skrevet 15. desember 2008 hehe.. typisk mannedrøm.. hehe men jeg syns den andre var finere en nora men jeg er litt svak for flere etasjer.. hehe.. jeg om bias ikke er ekstremt dyr og jeg får lån så lønner det seg kanskje med den, siden det er utleie del. men vet ikke helt om jeg får sprengt det sånn at det blir en skrå tomt... hehe...
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 15. desember 2008 #39 Skrevet 15. desember 2008 Ville valgt Dovre jeg =) Har selv Alvsbyhus, vi har Snøhvit.. Har ikke noe som helst negativt å si om de husa.. Husa er varme og fine, og vi har ikke hatt noen problemer.. At folk sier de har dårlig rykte, ja det kan man si om alle andre husbygge-firmaer også.. Alle har sine negative ting, og jeg tviler på at du finner et firma hvor det KUN er positive ting å si om.. Synes folk bør snakke av erfaring, og ikke av rykter..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå