Gå til innhold

hva mener dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg liker å jobbe jeg, liker å føle meg nyttig til noe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm ja. Er jo kjekt å ha noe å gå til for å si det sånn, og i lengden må det jo bli utrolig kjedelig å ikke jobbe, men sånn generelt sett syns jeg ikke det er noe gøy å jobbe, men kanskje det er fordi jeg ikke har tatt noen utdannelse og fått meg en kjekk jobb som jeg trives skikkelig i.

Ikke hadde jeg hatt samvittighet til å gå hjemme mens sambo må jobbe raua av seg.

Skrevet

gud stakkar deg!! ja tenk om du faktisk må lette på ræva å få deg en jobb!!

Herregud, hvem liker å jobbe da?? Men det er noe man MÅ gjøre for å ta seg av familien sin, jeezzz.. Og så grinete og sur som du er, syns du at det er så rart at mannen din prater med andre jenter??

"skal jeg liksom bli nødt til å begynne å jobbe for at HAN ikke kan oppføre seg bak rattet?!?!?!?!" Det er de mest egoistiske utsagnet jeg har sett her inne!

Utroskap er desverre en lei konsekvens av å gå rundt med ultimatum, være sur og grinete hele tiden og sitte på ræva mens mannen må gjøre alt!

Skrevet

Oi, etter å ha lest denne tråden så føler jeg meg ganske voksen og er glad for at mannen min tar det ansvaret han gjør for familien.

Skrevet

Jeg opplever det samme hver dag :P Men ikke med bil, men med sambo og den jævla gitaren hans. Han sitter inne på rockerommet time ut og time inn HVER dag...

Lurer på når han skal ta seg tid til å være kjæresten min jeg, hmmm....

Hadde det ikke vært for at han faktisk er utrolig talentfull og ELSKER det høyere enn himmelen hadde jeg bedt han om å ta et valg :P

Men meg om det, kanskje jeg selv skal finne en hobby som tar 90% av fritiden min så kanskje han skjønner hvordan det er å savne kjæresten sin

Skrevet

siste nytt fra hjemmefronten:

Samboeren min og jeg har blitt enige om denne bilkjøringen. Nå kan han kjøre fast en kveld i uka, og at han ser helt klart at han ikke kan drive og kræsje i øst og vest.

Han er god på bunnen tros alt...

TIL DERE INKOMPETENTE IDIOTER: Pass dere egnes saker!!!!!!!!!!!

Skrevet

Eh... Inkompetente idioter?? Det var DU som vrengte sjela di her, over noe så barnslig som bilkjøring. DU bør være flau...Ikke jeg, eller noen som har brukt tid på å svare deg.

Vi syns nok bare litt synd på deg. Det er snart jul, og det er DETTE du bruker energi på, liksom!!

Skrevet

Jeg skjønner godt at du vil gjøre det slutt på grunn av råningen hans! Det triste med det hele er at du faktisk er sammen med en som liker å råne og å sladde i snøen. Kom deg på et bedre nivå, du er tydeligvis like langt nede som råneren din!

Tips: Finn dere en hobby!

Skrevet

Altså.

Du vet jo hva du har gått til, du kjenner mannen din, å han har sikkert vært sånn her lenge. Er jo du som har valgt en mann som oppfører seg slik.

Er det ikke en slik mann du ville ha, så burde du ha valgt en annen.

Skrevet

Hvis du vil at folk skal passe sine egene saker, så burde du kanskje ikke brette ut om dine saker her...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...