gravvidoggrinat72 Skrevet 14. desember 2008 #1 Skrevet 14. desember 2008 Nå er jeg så dritta lei dette snøslapset og glattte veier. mannen min driver jo bare å spinner rundt og gjører rundt som en galning... HVA TENKER HAN MED???????????? forstår han ikke at jeg er gravvid og trenger omsorg og omtanke... Han er jo ikke Petter solberg heller?!!! Har noen opplevd det samme??
Ønderkåver Skrevet 15. desember 2008 #2 Skrevet 15. desember 2008 Tja, når jeg ser nicket ditt, så vil jeg gjette på at han er ute og råner fordi han vil holde seg vekk fra deg og hormonene dine;) Og nei, jeg har ikke opplevd det samme, ikke etter at jeg sluttet å være sammen med 18-åringer...
gravvidoggrinat72 Skrevet 15. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. desember 2008 hallo! er det så rart at jeg kanskje følar meg litt grinat når BF ikke gidder å bry seg om annet enn den jæævla bilen sin når jeg går å sliter med kvalm, stiv nakke, bekkenløsning?!?! det er jo han som har smelt meg på tjukka! dessuten så lovte han at han skulle slutte å spinne rundinger i JULI! etter at jeg satte hardt mot hardt! men neida..fy F! for en mnd siden spant han rett inn i en annen bil. vi må betale for alle skadene. jeg sa til han at jeg ikke gadd mer..men problemet er at det bare er han som jobber, så jeg har ingen penger selv, så han sa at jeg ikke hadde noe med de ekstra utgiftene..hallo..vi skal jo ha barn sammen..jeg trodde det var vanlig med sånn felles økonomi.. forresten..ditt nick er vel kanskje ikke så sinnsykt bra det heller..eller er du spion eller?!
Gjest Skrevet 15. desember 2008 #4 Skrevet 15. desember 2008 Samboeren min elsker å leke i snøen med bilen, og jeg syns det er helt greit at han gjør det, men jeg kan ikke sitte på for da spyr jeg. Skjønner ikke hvorfor du irriterer deg så jævlig over at han er ute å råner. Du kan jo alltids bli med han?? Kanskje han bare vil utnytte tiden før babyen kommer for han vet at da blir du enda mer grinete og han må sitte hjemme hele tiden sammen med deg. For hvis han ikke blir hjemme da så blir det helvete på jord.
gravvidoggrinat72 Skrevet 15. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. desember 2008 nå har jeg sagt det til han - han må velge mellom meg og denne råninga... DETTE ER SISTE SJANSE.. greit nok at han er 10 år yngre enn meg, men det får da være en grense.
Gjest Skrevet 16. desember 2008 #6 Skrevet 16. desember 2008 Høres ut som du bare tenker på deg selv og er skikkelig urimelig. Håper han velger råningen. Stakkars mann.....
mor til julie og aleksander Skrevet 16. desember 2008 #7 Skrevet 16. desember 2008 jeg skjønner deg godt gravvidoggrinat72....jeg hater selv glatte veier og råning med bil, mener at det er alt for lett å få kjørekort for bil for tiden jeg... en ting er når man påfører seg selv skade, en annen ting er når en påfører andre skader også. han skal tross alt bli pappa og da må han i det minste kunne holde seg til diverse kjørebaner om han er så gla i å leke seg i sneen
Gjest Skrevet 17. desember 2008 #8 Skrevet 17. desember 2008 Man bør jo være voksen nok i hodet at man ikke gjør det på veier der det kjører biler men på store plasser. Hvis ikke bør man holde seg unna veien i det hele tatt!
lucylu Skrevet 17. desember 2008 #9 Skrevet 17. desember 2008 jeg mener at hvis du tenker på å la forholdet gå til grunne pga RÅNING, har dere allerede ett STOOORT problem... Hjelpe meg...
Turid Laila Skrevet 17. desember 2008 #10 Skrevet 17. desember 2008 Hahaha, jeg lar meg ikke forundre lenger over alle de rare tingene som kommer opp på disse sidene altså! "Nei kjære, nå får du ikke lov til å ha det gøy lenger for nå skal du bli pappa skjønner du. Og hvis ikke du gjør som jeg sier så blir jeg enda mer grinete og går fra deg" *sagt i en belærende tone med viftende pekefinger*
gravvidoggrinat72 Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #11 Skrevet 17. desember 2008 jeg skal si deg en ting jeg lucylu..og alle dere andre...jeg har et jævla stort probblem..og det er at mannen min, han som er faren til barnet jeg har i magen og han som forsørger meg, har jeg har kræsja IGJEN!!! denne råningen tar knekken på økonomien vår! fy faen...skal jeg liksom bli nødt til å begynne å jobbe for at HAN ikke kan oppføre seg bak rattet?!?!?!?!?!?!??!?! jeg sa til han FØR vi ble sammen at jeg ikke trivdes med å ha fast jobb...jeg har prøvd å jobbe og gå på skole..men forrige gang jeg hadde egen jobb ble jeg deprimert.... forrige gang jeg gikk inn på telefonen hans så jeg at han driver å skriver sms'er med en jente...ikke bare det, de to har drevet å baksnakket meg! da jeg søkte på skattelistene så jeg at hun er født i 89!!!!!!! herregud hun er nesten 20 år yngre enn meg!!!! og da jeg søkte på navnet hennes fant jeg flere på samme adresse...hun må jo åpenbart bo sammen med sine foreldre!!!!!!!!!! jeg har lyst til å ta det opp med ham, men han blir så sint når jeg har sniktittet på meldingene hans....prøvde å hinte litt om at han var utro, men da sa han bare at jeg ikke hadde noe å si fordi jeg har vært utro...javell...jeg har faen ikke rørt noen andre siden jeg ble gravid!! ikke sett på noen andre en gang.... huff føler meg deppa............
Bare™ Skrevet 17. desember 2008 #12 Skrevet 17. desember 2008 PS! Du har vel, som oss fleste andre valgt far til barnet ditt selv?? Og om råningen tar knekken på økonomien, så er det på tide å begynne å tegne og betale forsikring- og kanskje også årsavgift?? Stakkar, trives du ikke med å jobbe? Du ramser opp så mye svada at jeg har store problemer med en ting: Å ta deg seriøst- og å tro deg. HAR DU IKKE SETT PÅ NOEN ANDRE, DU SOM ER GRAVID?? FORSYN DEG SNART, DA!!
Turid Laila Skrevet 17. desember 2008 #13 Skrevet 17. desember 2008 Trives ikke med å jobbe? Hva bedriver du tiden med da?
gravvidoggrinat72 Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #14 Skrevet 17. desember 2008 hva tror du jeg driver tiden med???
gravvidoggrinat72 Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #16 Skrevet 17. desember 2008 DET KAN DU DRITE I!!!!! jEG kan ikke si at det å holde en famile samlet er å drive dank
Bare™ Skrevet 17. desember 2008 #17 Skrevet 17. desember 2008 Skal jeg svare høflig eller ærlig? Tror ikke du er typen til å tåle den ærlige varianten, så svarer blir høflig; AAAAAAAAner ikke????
Turid Laila Skrevet 17. desember 2008 #18 Skrevet 17. desember 2008 Så det å gi mannen din et ultimatum, deg eller råningen, er å holde familien sammen?
Bare™ Skrevet 17. desember 2008 #19 Skrevet 17. desember 2008 Dakar. Hockey- gå litt forsiktig i dørene nå. Stakkaren er jo opptatt om dagen!! Med å lese smsene til typen sin!! Og så mange som han BØR ha på si, så er vel det å regne som en fulltidsstilling? Lønnet av psykiatrien i Norge? Der en av to faller utenom, vettu...
gravvidoggrinat72 Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #20 Skrevet 17. desember 2008 jeg tåler å høre ærlige meninger. det jeg ikke tåler er at prinsessa mener at jeg ikke forsøker å holde familien samlet... du støtter vel den fremtidge BF i eventuell utroskap også
Turid Laila Skrevet 17. desember 2008 #21 Skrevet 17. desember 2008 Jeg går aldri forsiktig i dørene. Jeg må si jeg undres da. Med et slikt nick og en slik holdning er jeg egentlig overrasket over at hun har den første delen av nicket. Jeg mener, grinat72 hadde jo holdt i massevis, og gitt en hel del mer mening.
Turid Laila Skrevet 17. desember 2008 #22 Skrevet 17. desember 2008 Hvis du kan forklare hvordan det å stille et slikt ultimatum er å forsøke å holde familien samlet så vil jeg gjerne høre den forklaringen.
Bare™ Skrevet 17. desember 2008 #23 Skrevet 17. desember 2008 Men nå var du vel ærlig talt irritert på omtrent alle som svarte deg i denne tråden da? Om et menneske er utro, så er det jo noen mangler på hjemmebane. Og de varsellampene blinker ofte hos begge parter.. Jeg støtter ikke utroskap, men om du er i nærheten av slik du oppfører deg her, så ville jeg ikke frarådet han å stusse hekken på andre siden av gjerdet om du skjønner hva jeg mener...
mor til julie og aleksander Skrevet 17. desember 2008 #24 Skrevet 17. desember 2008 hærre min hatt sier jeg bare. Her var det mye rart . liker ikke å jobbe/ liker ikke å ha fast jobb?.... Er første gangen jeg har hørt noen sagt. Trodde de fleste ønsket å kunne forsørge seg selv og familien jeg. Hva slags syn vil barnet/ barna få av at mor og far går hjemme da, er vel ingen som kan klare seg uten jobb vel, går jo psykisk inn på deg som ikke er i jobb også det da. Jeg tror at for å fungere bra psykisk, må man ut blandt folk og føle seg til nytte.
Prinsesse2_på_vei*Fødeklar* Skrevet 17. desember 2008 #25 Skrevet 17. desember 2008 haha liker ikke å jobbe? hvem "liker" vel egentlig å jobbe? Handler mer om å ta ansvar og det å klare å betale for livets opphold. Han må jobbe og tjene pengene så da er det vel egentlig hans sak om han krasjer i andre biler og må punge ut med penga. Hvordan har du egentlig tenkt å klare deg hvis han velger råningen da? Ettersom det er bare han som jobber..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå