Tøysetipp Skrevet 14. desember 2008 #26 Skrevet 14. desember 2008 Rart jeg hater gravfulle folk? Kunne aldri vært sammen med en som ikke eide grenser eller som ikke kunne oppføre seg èn når en drakk alkohol. Synes det er blodharry!
Dronningen! Skrevet 14. desember 2008 #27 Skrevet 14. desember 2008 Nå tror jeg kanskje du blander kortene litt Bambine. Det var altså den skyldige som fikk nedsatt straff pga disse forholdene. Jeg leste aldri rettspapirene fordi jeg ikke taklet det men dette var opplysninger jeg fikk av foreldrene til kameraten min. Så disse argeumentene er ikke mine. Ja det er alltid 2 sider av en sak, om ikke 5 men her var det en situasjon i en hamburgerkø hvor en 16 åring ble slått ned fordi han sto foran en annen i køen!
Gjest Skrevet 15. desember 2008 #28 Skrevet 15. desember 2008 Hehe, kanskje derfor han er singel enda? For han er en kjempe grei og kjekk kar på alle andre områder. Nå har jeg aldri vært med han ut da, bare hørt om all den slossinga opp igjennom årene. Men, ser ut til at noen aldri lærer eller kanskje dem bare liker å sloss? :// Bare gla mannen min ikke er den typen ja!
Mom2Two Skrevet 15. desember 2008 #29 Skrevet 15. desember 2008 Jeg har da en gutt på 8.5 år, han slåss ikke....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå