Gjest Skrevet 14. desember 2008 #1 Skrevet 14. desember 2008 Mannen min & fetteren hans var på byn i går. Min mann snakket med en fyr, og han fyren sto å slo knyttneven i sin egen hånd. Fetteren til min mann var tydligvis godt full, da han greide å sumere seg frem til at han mannen slo min mann. Så fetteren skallet like godt ned han som sto der!!! Blodet skal visst ha sprutet (dette er en manns ord vel å merke, gjerne godt overdrevet) på han som ble skallet ned. Men fetteren hadde fått et kutt i hodet?? Jeg tenker at det kan ha vært tenna til denne andre fyren. Og OM det er tannkutt, så er jo det ganske stor fare for streptokokk infeksjon er det ikke? :// Han ligger å sover nede, så jeg har ikke sett på han enda. Han skal visst ha fått masse blod fra han andre fyren på seg også, men dette tørket dem vekk i går. MANNFOLK altså....
wirre;o) Skrevet 14. desember 2008 #2 Skrevet 14. desember 2008 Dette er ikke ditt ansvar. Helvete heller! Voksne menn får ordne opp selv. Om de absolutt skal slåss så får de stå for det etterpå.
Gjest Skrevet 14. desember 2008 #3 Skrevet 14. desember 2008 Argh.... Blir så irritert altså..... Snakk om en mann på 30 år, om dem ikke tåler å drikke så kan dem heller la være er nå min mening! ://
wirre;o) Skrevet 14. desember 2008 #4 Skrevet 14. desember 2008 Skjønner deg godt. Har selv en mann på snart førti som blir fullstendig IDIOT når han rører sprit. Det er helt utrolig at han ikke har lært etter tjue år liksom! Jeg liker å bråke godt dagen etterpå. Typ: musikk, vaske klær, støvsuge, bruke miksmasteren, rydde i garderoberommet ( som ligger på innsiden av soverommet) etc!
Gjest Skrevet 14. desember 2008 #5 Skrevet 14. desember 2008 Blir for huleboer for min del den fylleslossinga.... Er det sår så bør de renses og følges litt med, men stort sett går det greit. er det dype kutt så bør de vel ha legetilsyn og kasje sys...
MintCondition Skrevet 14. desember 2008 #6 Skrevet 14. desember 2008 Overskriften burd eikke vært "mannfolk og slossing i fylla", men "guttunger og slossing i fylla". Ekte menn slåss ikkke...
Gjest Skrevet 14. desember 2008 #7 Skrevet 14. desember 2008 Sant nok, hehe..... Hjelper ike mye å bråke masse for å straffe han, er jo bae mannen sin fetter ) Hadde vært annerledesom det var min mann som hadde sloss. Minmann er nå uansett kommet seg på bena for noen timer siden.. Burde kanskje vekke han der nede så han får tatt seg en dusj og vi får sett på det....
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 14. desember 2008 #8 Skrevet 14. desember 2008 Hehehe, jeg måtte faktisk flire litt jeg da;) Lurer liksom på hva som fôr gjennom tankene til fetteren når han så den mannen slå knyttneven i sin egen hånd og tenkte at nå skal jeg ta'n for å messe med fetter'n min! På en måte er det jo litt søtt også da, for han ville nå tross alt bare forsvare mannen din;P Men fra spøk til alvor, er sånn det er vettu, når djevelens munnvann går inn, så er det stor fare for at alt vettet går ut... Mannen min ramlet inn døren etter julebord klokken fire i natt, og etter en rask sjekk kunne jeg konstantere at han var like hel, bare full. Så han ligger fortsatt og sover ut rusen. Men etter hva jeg har forstått så hadde han vært snill gutt i går, så lar han få sove i fred:)
Gjest Skrevet 14. desember 2008 #9 Skrevet 14. desember 2008 WHAT! Fetter er vekke?!! Han reiste visst i natt????! Hallo... Reiste til en dame da. Djiiiz.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 14. desember 2008 #10 Skrevet 14. desember 2008 Hehehe, nå måtte jeg flire enda litt mer;) Han var sikkert sjarmerende beruset der han droppet opp på trappa til denne dama;P
Gjest Skrevet 14. desember 2008 #11 Skrevet 14. desember 2008 Haha, ja full i blod og gørr. Tenker han fikk seg noe da ja! hehe... Han hadde visst ett kutt på 1 cm oppi skallen. Men går nok fint, tilpass til han Han andre fyren har sikkert enda vondere i ansiktet i dag stakkars (
blåbæret Skrevet 14. desember 2008 #12 Skrevet 14. desember 2008 Vet du hva, den eneste det er syndt på her er den stakkaren som ble utsatt for blind vold... Om fetteren din får en infeksjon så kanskje han lærer? Syns ikke syndt på han og ler heller ikke av at han har dratt videre osv. DUST er ordet jeg tenkte når jeg leste dette innlegget. Tenker orlyden hadde vært en annen om mannen deres hadde blitt skallet ned på byen?
Dronningen! Skrevet 14. desember 2008 #13 Skrevet 14. desember 2008 Dette synes jeg er fint lite å spøke og flire av! Blind vold er en av de oppkommende og største problemene vi har i samfunnet i dag, feilvurderinger i fylla kan faktisk ødelegge livet til de involverte. Å sloss slik er BARNSLIG! Jeg har mistet en kamerat i slik fylleslossing, han ble nikket til av en full mann, ramlet bakover og slo hodet i fortauskanten- døde på vei til sykehuset. Det var jo ikke meningen at han skulle dø mente den skyldige, ehh nei men det gjorde han. Jeg har bare et ord- BARNSLIG!
Dronningen! Skrevet 14. desember 2008 #14 Skrevet 14. desember 2008 Vi var jo enige Blåbæret... Sender denne opp igjen, må sjekke om det er flere meninger!
Patetica fåkksi Skrevet 14. desember 2008 #15 Skrevet 14. desember 2008 Herregud... hva ble dommen for det, Dronningen?
Dailis Skrevet 14. desember 2008 #16 Skrevet 14. desember 2008 Idioti. Jeg skjønner ikke hva poenget med slik fyll er. Jeg kjenner ingen som oppfører seg slik. Skyr dem er kanskje mer riktig. Stakkars mann som ble skallet ned da, håper det gikk bra med ham. Noen folk skulle holdt seg edru.
Gjest Skrevet 14. desember 2008 #17 Skrevet 14. desember 2008 Altså, såklart syns jeg det er heeelt bak mål med slossing uansett!! Det håper jeg dere skjønte her eller??! Det gikk HELDIGVIS bra med stakkaren som ble skallet ned, han hade kompiser der som hjalp han. Og han var på bena 2 sek etter og vaktene på utestedet om med papir til dem begge. (dem var utenfor et utested) Fetteren var ikke mye stolt elle fornøyd med det han hadde gjort, men det hadde virkelig sett ut som at han dro til mannen min, dette trodde dama som var med fetter også. Men ja, alkohol og misforståelser er skumle greier. Gikk som sagt, heldigvis bra denne gangen!!!
Gjest Skrevet 14. desember 2008 #18 Skrevet 14. desember 2008 Ja som jeg sa lengre opp, om man ikke tåler alkoholen får man heller holde seg unna. (alle skriveleifene mine kommer av et dritt tastatur)
Dronningen! Skrevet 14. desember 2008 #19 Skrevet 14. desember 2008 Han fikk 5 år!!! Advokaten la frem hele livshistorien til den skyldige og den inneholdt: * Foreldrene skilt * Problemer i skolen * Rusproblemer i ungdommen men skikket seg senere * Intensjonen var bare å få kameraten min ut av hamburgerkøen. Møkkafolk!
Gjest Skrevet 14. desember 2008 #20 Skrevet 14. desember 2008 Nå må jeg legge til at fetter ikke er en sånn type da. Men han har en lei tendens til å havne i trøbbel desverre, kommer fra en plass der dem sloss bare man ser skjeivt på noen. (var på besøk hos oss) Anyways, han som desverre ble skallet ned var visst en smule hissig. Sikkert fått for mye han også. Han hadde slått med knyttnevene i håndflaten sin, fordi han var irritert på min mann som spkte om at han kunne se etter politiet for han mens han sto der å pisset. (fordi politiet sto rett bortenfor) Min mann var bare humoristisk og rolig, men dette tok sikkert denne mannen som en fornærmelse på en eller annen måte. Igjen en misforståelse. Så han hadde begynt å mase om at han hadde sittet i fengsel i 9 år før, og kunne gjerne sitte 1 år til for pissing på offentlig plass. Som min mann sa, den mannen var så pen at han hadde nok aldri sittet inne for en shit, og han bare gliste. Så det var vel der misforståelsen begynte, mellom min mann og han. Han tok min mann på feil måte, mannabeinet bare gliste som sikkert var provoserende. Men at da fetter bare kom hoppende inn med skallen sin var jo ikke bra :// Jeg beskytter ikke noen av dem nå, slik at det er sagt! Det gikk heldigvis bra med stakkaren!!!
LizzyG Skrevet 14. desember 2008 #21 Skrevet 14. desember 2008 Det er neppe tennene til han som ble skallet ned som har lagd et hull i hodet på han, men at huden hans sprakk.
Gjest Skrevet 14. desember 2008 #22 Skrevet 14. desember 2008 Ja han sa det selv at det var nok bare huden som sprakk siden han skallet ikke oppover på en måte........ Men jeg blir jo nevevrak av slike ting, hadde jeg vært der selv hadde jeg sikkert sendt begge med ambulanse
LizzyG Skrevet 14. desember 2008 #23 Skrevet 14. desember 2008 Han skaller jo han andre i hodet eller panna, og da klarer ikke tennene til offeret å komme seg opp og lage hull på huden.
Liten gutt i magen<3 Skrevet 14. desember 2008 #24 Skrevet 14. desember 2008 Er det galt og ha skilte foreldre? Det er vel en grunn til at man har problemer på skolen? og er det ikke positivt at han klarte og snu noe negativt til noe positivt? Jeg forsvarer absolutt ikke slåssing men det er vel alltid 2 sider av en sak? Skjønte ikke helt de argumentene der?!?
Twintipp og himmelblå Skrevet 14. desember 2008 #25 Skrevet 14. desember 2008 Gud, for en patetisk fyr!!! Håpe han lar flaska ligge fremover..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå