Gå til innhold

hvor mange ganger i uken dusjer du? ut

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff.. Det å dusje nesten 100 ganger i uken høres sykelig ut. Sikker på at du ikke har noen form for forstyrrelser eller tvangstanker du bør gjøre noe med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mente nesten 100 ganger i måneden.. (Eller opptil 93 ggr som det blir)..

Skrevet

jeg dusjer når jeg er møkkete jeg;) Det varierer fra uke til uke, hvis baby har gulpet en del dusjer jeg de dagene. men til vanlig dusjer jeg vel rundt regnet 3-4 dager i uken. vasker med klut og såpe ellers, og kan gjerne ta full kroppsvask med klut også. Syns jeg føler meg renere av å ta full kroppsvask med klut jeg da;) Og det å vaske baby hver dag er vel ikk helt bra for huden deres? Her vaskes baby med klut hver kveld, men ikke såpe med mindre han er veldig skitten, bade gjør han hver 3. dag,mest fordi han syns det er så moro å bade;)

Men nå skal det sies at jeg går hjemme i permisjon, svetter lite til ingenting, og har veldig sensitiv hud som blir tørr hvis jeg dusjer for mye. Bare vann på huden over lengre tid hver dag tørker ut det å, såpa gjør det bare verre;) Og jeg lukter aldelses ikke vondt, fjerner sminke hver kveld når jeg har på, noe som er langt ifra hver dag;)

Skrevet

Hver dag.

Iblant to ganger om dagen.

Men jeg vasker bare håret annhver dag.

Skrevet

Alle som vet HVA og HVOR MYE kroppen skiller ut hver dag, burde dusje hver dag - om ikke annet for andre mennesker i nærheten sin skyld.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...