_Lotus_ Skrevet 14. desember 2008 #26 Skrevet 14. desember 2008 Skal sende bøtter med babystøv hvis det viser seg at det er en spire der nede Snakkes på onsdag!
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 14. desember 2008 #27 Skrevet 14. desember 2008 Flott - ja, snakkes på onsdag =)
happygilmore Skrevet 14. desember 2008 #28 Skrevet 14. desember 2008 Ja, du har jo rett i at seks dager er veldig tidlig, men er jo sååå lenge å vente! Du er flink om du klarer å vente et par dager før du tar neste Håper det blir positivt! Jeg har også testet negativt i dag, fem-seks dager for tidlig. Trist å høre at dere mistet gutten deres, det er jo så tungt. Hadde selv en sa i uke 8, da klaffet det i første pp. Nå er vi i første pp igjen, etter noen måneders pause. Men vi har ingen barn fra før. Er nok naturlig å bli ekstra redd for å miste etter å ha opplevd det, men vi får håpe tida går passe fort og du ikke bekymrer deg for mye når det klaffer for dere neste gang Lykke til! Blir spennende å høre hvordan det går med neste testing
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 15. desember 2008 #29 Skrevet 15. desember 2008 Ikm på lørdag 20.des Gleder meg!! Har ingen symptomer, så håper ikke altfor mye... Men, man er jo alltid spent
_Lotus_ Skrevet 15. desember 2008 #30 Skrevet 15. desember 2008 Det er jo ikke onsdag enda, hehe...men når jeg kom fra jobb i dag lå det nye billigtester i postkassa, sånne high sensitive. Jeg testet da, hadde holdt meg siden kl ti i dag med håp om at testene skulle komme.. Så på den med en gang, ingenting..Gikk ut, kom tilbake etter fem min, og da var det plutselig en slik svak strek som jeg så på testen i går, måtte få sambo til å se på denne også siden jeg trodde det var innbildning, hehe.. Tok en test med vann også, den viste ikke en slik strek..Så jeg gleder meg med andre ord til å ta digital, hadde vært så gøy å kunne feire jul med en liten spire i magen Noen andre som har snik-testa?
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 16. desember 2008 #31 Skrevet 16. desember 2008 Oi, Ella! Det blir spennende! Får håpe du har en liten spire inni deg
Gjest Skrevet 16. desember 2008 #32 Skrevet 16. desember 2008 jeg tester som bare det jeg, er såååå utålmodig! For føler meg absolutt gravid. (sikkert teite innbillninger= , men jeg tester og tester og er bare negativt hele tiden! Må nok smøre meg litt med tålmodighet, teste til fredagen igjen, så mandag, eller lillejulaften.
happygilmore Skrevet 17. desember 2008 #33 Skrevet 17. desember 2008 Jeg også tester hele tida! Bare negativt, blir sååååå lei meg hver gang Men føler meg gravid, så klarer aldri helt å tro det. Isj! Når har du ikm da Bebek09?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå