Gå til innhold

Dere med IKM uke 51:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så spent...har IKM tirsdag og har kjempelyst å ta test i dag. Men fikk sen pos grav test sist så er nok ikke noe vits. Noen som allerede har testet positivt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var veldig spent, men så i går så jeg litt friskt blod på papiret, ikke mye, men nok til å gjøre meg deppa. I dag har det vært pittelitt brunt blod. Tror ikke det er mensen som kommer pga så lite blod, men tror nok ikke det klaffet denne måneden heller. Lykke til med testinga da maizi! Har dere prøvd lenge?

Skrevet

kan det ikke være festeblødning?

Skrevet

Jeg har IKM mandag tror jeg.. testet i dag tidlig, men den var negativ :(

så skal teste på tirsdag har jeg bestemt.. hvis ikke tr har kommet da!

Ella: kan jo hende det har klaffet selv om du blør litt? krysser fingerene for dere begge to iallfall :)

Skrevet

Ja det hadde vært selve lykken dersom jeg likevel er gravid! Men hadde en lignende blødning, om man kan kalle det det - litt blod på papiret, sist mandag også, og tenkte da at det kanskje var festeblødning..Neppe 2 på en syklus, hehe.. Men man har jo et håp helt til TR kommer, skulle ønske jeg bare kunne innse at det ikke er noe denne måneden...

Hcg nivået kan forandre seg mye fra dag til dag LilleJenta - så kanskje blir det positivt neste gang du tester :)

Skrevet

Er du sikker på det? Sist jeg var gravid blødde jeg litt den dagen jeg hadde IKM også stoppet det. Var sikker på det var mensen men så skjedde det ikke noe mer og da var jeg jammen gravid. Vi er i 1pp, sikkert derfor jeg er så spent. Føler meg igrunnen ikke så veldig gravid men er uansett tidlig enda. Men er veldig utålmodig da!! Dere prøvd lenge? Har inntrykk av at det er mange som blir fort gravid her inne.

Skrevet

du fikk svar litt lenger oppe, er nybegynner her inne jeg:)

Skrevet

Fikk et lite håp nå, leste på endel gamle innlegg hvor mange hadde hatt det som du forteller. I tillegg til at jeg har en rar fornemmelse nederst midt i magen, så tror jeg må teste i morgen. Selv om det kanskje er litt tidlig..Ja jeg kjenner følelsen, er også superspent, er i 2. pp nå. 1. pp var tortur, tenkte ikke på annet, hehe..

Skrevet

Ja, er rart hvor fokusert man blir på det. Men hadde jo passet ekstra godt nå før jul også da. Den perfekte julegaven. Jeg har bestilt meg EL tester i dag så jeg er uansett klar til neste pp. Men om du ikke pleier å ha litt småblødninger så kan det jo bety at noe er på gang... Satser på det! Masse lykke til med test i morgen. Du må holde meg oppdatert!

Skrevet

Joda jeg bruker å ha småblødninger, men vet ikke helt hvordan det bruker å være, har ikke fulgt så godt med før vi begynte prøving. Forrige måned da vi prøvde hadde jeg også litt småblødning før IKM, og da kom TR for fullt. Så jeg må nok bare vente å se :) Skal holde deg oppdatert ja, det må du også gjøre når du skal teste!

Skrevet

Jeg har IKM lørdag 20. Veldig leeenge til, men tror jeg skal ta en test i morgen likevel. Grunnen til det er at i går var jeg småkvalm, men i dag har jeg vært helt "ferdig" og går og gulper hele tiden. Mat har bydd meg helt imot.Vet jeg hadde eggløsning 2 desember pga at jeg tok EL-test. Sist jeg var gravid var jeg kvalm 1 uke før IKM. Noen som har opplevd det? Derfor er jeg jo mistenksom og håper nå! Men jeg er ikke bare kvalm. Puppene er så ømme at det er tildels vondt å ha på bh, jeg har sure oppstøt, mye utflod, mye luft i magen, halsbrann og kan sove nårsomhelst og hvorsomhelst - og humøret er som en jojo. Gråter for ingenting og raser i neste øyeblikk, for så å være rolig. Hmmm.... Men noen av symptomene kan jo være menssymptomer også, men..... Hva tror dere jenter?

Skrevet

Hmm.. Det er jo en del graviditetssymptom det da:) Har du testet nå? Hadde ikke klart å vente om jeg var deg! Håper du får positivt..Du må hølde oss oppdatert. Hvor lenge har dere vært prøvere? Lykke til!

Skrevet

hei hei.. hiver meg med her jeg.. :) .. Kom ikke med i noen diskusjoner.. er ny her.. :) har IKM i morgen tror jeg. er veldig spent. har mann som reiser så ingen å vente med, eller dele med.. sluttet på pillen i sommer så nå er jeg lei av å vente.. siste mens 15 nov, men har ikke så mange klare symptomer enda. bare diffuse. som magekramper i går, hodepine, opphovne øyne, irritabel, løs avføring noen dager, uten andre tegn på magesyke.. så nå er jeg spent

Skrevet

Hei Baby-bea

jeg har ikm ca samtidig som deg, men er litt usikker... hvor lang syklus har du?

jeg føler også sånne småting som du; småuggen, sure oppstøt, mye utflod, luft, humørsvingninger og trøtt! I tillegg hadde jeg metallsmak og blødende tannkjøtt forrige uke, men det er borte nå. Har også mye murringer i mage og rygg, livmoren kjennes øm og småvond ut.

Blir veldig mistenksom, MEN har tatt tester og de er negative, så om du tar i morgen må du ikke miste motet om den er negativ :)

Jeg synes symptomene dine høres ut som tidlige graviditetssymptomer, spesielt hvis de ikke ligner det du ellers har som pms-symptomer.

Håper det for deg :)

Skrevet

Hei Anne_Marie! Jeg har også mann som reiser, så blir litt rart ikke å kunne dele et eventuelt positivt resultat med ham... Men håper jeg kan legge en "gravid"-ClearBlue i julestrømpen hans ;)

Høres jo ut som du har noen tegn da, får håpe de stemmer! Lykke til!

Skrevet

Hei Anne Marie.

Skjønner du er lei av å vente.. Skal du teste i morgen? Fikk ikke pos grav test før en uke etter IKM sist så jeg tar ingen test før evt utebltt mens tirsdag... Er litt øm i puppene men ellers ingen symptomer, men pleier ikke være det før mens så er litt spent. Tror det klaffet med sex rundt EL tidspunkt også.. Håper vi alle får positive tester denne uken!!!

Skrevet

Heisann :-)

I dag har jeg testet - selvfølgelig negativt. Men nå er det tross alt 6 dager før IKM så egentlig hadde jeg ikke ventet positivt svar. Sist testet jeg negativt 6 dager før IKM og positivt to dager senere, så nå skal jeg prøve å holde meg til lørdag :-) Men vi får se..... Tusen takk for trøsten beatk. Jeg har syklus på 28 dager, men veldig uregelmessig EL. Den kan komme alt fra 6-7 dager etter mens til 2 dager før IKM. Noen ganger har jeg også fler EL i en syklus. Denne gangen kom den etter 10 dager, så dersom mens skal komme 14 dager etter skal jeg ha mensen på tirsdag. Men vi får se. Ingen tegn ennå.

Symptomene er der i dag også. Orker ikke mat, trett og uopplagt og jojo-humør, så dersom dette er pms er det den merkeligeste form for pms jeg har vært med på :-s

Jeg har barn fra før, men ikke min nye mann. Vi fikk full klaff i første pp. Dessverre døde vår lille gutt etter 13 uker i mammas mage :-( Nå er vi inne i 2 pp etter det. Vil virkelig bli gravid igjen, selv om jeg gruer meg litt også. Regner med jeg kommer til å slite litt med angst for å miste igjen, men premien er så absolutt verd det :-)

Hva med dere andre? Har dere prøvd lenge?

Skrevet

Klarte ikke å holde meg...Testet negativt i dag jeg også. Har IKM tirsdag, så er kanskje litt tidlig.. Men nå blir det ikke noe mer testing før evt uteblitt mens.

Trist å høre om aborten din, håper det går mye bedre neste gang og at du ikke må vente så lenge. Utrolig så utålmodig man blir altså, alt dreier seg liksom om positiv test:)

Vi er i 1pp, men jeg er som sagt kjempeutålmodig. Men brukte 6pp sist så må vel bare smøre meg med tålmodighet. Har kjøpt EL test til neste pp, kanskje det gir resultater. Har ikke prøvd det før. Satser på famile på 4 i løpet av 2009, da har jeg noen mnder til på meg:)

Håper vi får positiv test i uken!

Skrevet

Hei hei =)

Slenger meg på her jeg...

Har IKM på fredag, og er ganske sikker på å ha truffet på EL denne gangen - men får se om spiren sitter... Den gjorde jo ikke det i forrige pp. Er i 2 pp nå, men sluttet på pillen i august, så har nå gått i ca 4 mnd og ventet på å bli gravid, men fikk først mensen etter p-pilleslutt den 21 oktober.

Er gift med drømmemannen min, vi har en datter på snart 3 år og vi prøver nå på nr 2.

Forrige pp tok jeg helt av og følte jeg hadde alle symptomer og kjente etter hele tiden også... denne gangen slapper jeg mer av, men tok en test i går da jeg ikke greide å la være, hehe - den var selvsagt negativ!!!

Kommer til å teste meg igjen på onsdag - så blir noen nervepirrende ventedager!!! Sist gang testet jeg positivt 4 dager før IKM og da gikk jeg på pillen i tillegg!!! Nå har jeg ikke gått på pillen siden i august, men gravid har jeg ennå ikke blitt - så denne uka blir spennende =)

Håper jo selvsagt på verdens flotteste julegave, å teste positivt uka føre!!!

Har ingen symptomer denne gangen, bare litt ømme pupper og føler meg trettere enn vanlig, men det kan jo ha med hormoner og desembermørket osv...

Ønsker dere alle sammen lykke til denne uka... =)

Klem fra

Skrevet

Hei igjen, da har jeg testet...Brukte billigtest, og jeg kan faktisk skimte en ultrasvak strek der. Måtte få sambo til å se på den også, han kunne såvidt se den han også. Billigtest, har aldri sett noen svak strek på de før, har dere? Så da kom forventingene igjen, og er tom for BT..

Har jo hørt om noen som bruker EL tester som graviditetstest, tok en EL test i går mårrest, den var svak som den pleier å være utenom EL. Tok en igjen i kveld, og den var mye sterkere, like sterk som kontrollstreken! Ikke rart man får forhåpninger da...Sambo sier jeg må vente til onsdag før jeg tester på nytt, så må vel bare høre på han da..Så da tester vi ilag da Meg og lille snuppis??

Lykke til alle sammen!

Skrevet

Johoooooo Ella26 - jeg håper, håper, håper!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Klart vi kan teste sammen!!! det blir kjempespennende!!! Kanskje jeg skulle gå å ta den siste vanlige CB testen i kveld jeg også??? Venter med CB digital til litt senere i uka!! Åhhh - så gøy da - jeg tror jeg sier forsiktig gratulerer!!!! Nå løper jeg opp på do og tar en test jeg også...

Klems

Skrevet

Åhhh så spennende, men husk at det sikkert er tidligere for deg enn meg å ta test, tror jeg har skrevet meg på feil IKM dag, tror nok den er et par dager før (onsdag kanskje). Så om den ikke blir positiv så er ikke alt håp ute :) Hadde vært SÅ gøy om vi begge hadde klart det denne måneden. Jeg har ikke sluppet jubelen løs enda, den var veeeeldig svak den streken, så det trenger ikke bety noe. Men håper håper håper...Si ifra hva testen viser da!

Skrevet

Æsj.... bortkasta test nok en gang =(

Den var negativ ja - jeg måtte nesten innbille meg at det kunne være en svak, svak (kryss)strek der, men bare innbildning!!! Er jo ikke lenge siden jeg var på do og tisset heller, abre ett par timer siden, så får jo håpe allikevel da. Vi får teste til onsdag!!! Må kjøpe meg flere tester i morgen jeg da =)

Jeg roper litt lavt og forsiktig hurra Ella - du er blitt gravid!!!!

Klems fra

Skrevet

Det var synd ja, men - endel dager til IKM og utvannet kveldsurin gir vel ikke så sikkert resultat.

Håper virkelig du har rett, men jeg er ikke sikker før det står Gravid i CBDigital..Nå får vi bare fylle tiden med alt mulig annet så blir det plutselig onsdag!!

Skrevet

Ja Ella26, jeg tenkte faktisk på det her i dag, mente å huske at du fikk mensen ett par dager før meg!!! Så da er jo ikke alt håp ute allikevel...

Håper jeg kommer fort etter på 1 trimester - hadde vært så gøy å følge hverandre...

Lykke, lykke til med både svangerskap, fødsel og barseltiden!!! Det er ett sjokk første gang selv om man tror man er forberedt - mange omveltninger og mange revurderinger - hehe - men det er en fin tid!! Ta vare på alle øyeblikkene!!!

Jeg har jo en fra før og vet jo hva jeg går til, men jeg gleder meg virkelig til å få en til, til tross for at jeg hadde en svært komplisert fødsel. Lykke lykke til - og gi meg litt babystøv også da, hehe =)

Klems fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...