Gjest Skrevet 14. desember 2008 #26 Skrevet 14. desember 2008 Tusen takk, er så uvirkeig at det er jeg som tar imot gratulasjoner nå, det er såå koselig =) Jeg tror det er ca 6 - 7 dager til ikm, har ganske uregelmessigmens, så ikke alltid like lett å regne det ut riktig . Dette er den første måneden hvor jeg ikke har kjent noen spesielle symptomer faktisk!! De andre gangene har jeg følt meg skikkelig gravid, men nå føler jeg nesten ingenting =) Merkelig dette her. Har vært litt småkvalm da, og ikke noe spesielt trøtt enda hvertfall, men det kommer nok!! Og isteden for å fryse lett, har jeg vært veldig varm i kroppen.. Alt er nesten motsatt fra hva jeg hadde sett for meg foreløpig =) Men er jo veldig tidlig enda da =)
happygilmore Skrevet 14. desember 2008 #27 Skrevet 14. desember 2008 OI! Det var gode nyheter Gratulerer SÅ mye! Veldig koselig å lese, nå får du bare ha lykke til som gravid Nyt det!
*Bambi + spire* Skrevet 14. desember 2008 #28 Skrevet 14. desember 2008 Gratulerer så masse med spiren i magen!! Og masse masse lykke til:) Har ikm 1 juledag..spennt..
Gjest Skrevet 14. desember 2008 #29 Skrevet 14. desember 2008 Gratuleeeeeeeerer :) så heldig du er,og for en FANTASTISK julegave Jeg er 3 dager over ikm nå,men har enda ikke turt å testa :S livredd for å få nok en negativ test Men jeg håper jeg kan komme etter om et par dager Masse lykke til med spiren,åsså må du pleie godt med den, og deg selv da selvfølgelig God jul
Gjest Skrevet 14. desember 2008 #30 Skrevet 14. desember 2008 Tusen takk for koselig hilsen sommerfugl-23pp =) Jeg tror egentlig ikke helt på det ennå, men det er jo faktisk sant!!! Håper du kan komme etter, ser du har prøvd lenge, og det syntes jeg er utrolig trist, men har du hatt noe tegn på at det kanskje har klaffet denne gangen da ?? God jul til deg også =)
Gjest Skrevet 14. desember 2008 #31 Skrevet 14. desember 2008 Har jo symptomer,men det har jo egentlig hver måned hehe Men det jeg vil si er "annerledes" nå,er at puppene er mer ømme enn ellers før mensen. Har gått med en ubehagelig kvalme i over en uke nå,men er redd det bare er "innbilning". Er mer trøtt en vanlig,og har utrolig mye luft i magen... Jeg tok en cb 4 dager før ikm,med morgenurin. Jeg så på den sånn i farten,for jeg måtte fra på jobb..negariv.... Da jeg kom hjem,så jeg på den igjen,og da var det en svaaaaak strek der... Men siden det hadde gått så mange timer,vil jeg ikke stole på den!! Har aldri fått en positiv test før,så er så spent på om det har klaffet denne gangen. Vet vi har truffet EL også... Meeeen,jeg vil bare vente å se hehe... er så nervøøøøøs,tror jeg dør haha Man kan være gravid,selv om man har mensmurringer ja?hehe... for har hatt det noen dager nå,men tanta har jo ikke dukket opp Nei,dette ble aaalt for langt Du får ha en fin natt,så kanskje vi snakkes
Gjest Skrevet 15. desember 2008 #32 Skrevet 15. desember 2008 ÅÅ så spennende med alle disse symptomene =) Hos meg er det foreløpig bare høyre pupp som er veldig øm.. Og den kvalmen din er jo et veldig godt tegn.. Jeg var hjemme fra jobb en dag forrige uke fordi jeg trodde jeg hadde fått omgangsyken, men der tok jeg feil gitt =) Jeg har ganske kraftige mensmurringer nå, men det føles litt anderledes en vanlig menssmerter.. Smertene er liksom begrenset på en spesiell plass i magen, vanskelig å forklare det liksom.. Spent på å høre om du har tatt noen flere tester?? Syntes du bør ta en snart =)
Gjest Skrevet 15. desember 2008 #33 Skrevet 15. desember 2008 Hei hei :) Gjett hva???? hahahaha..... JEG ER GRAVID Klarte ikke dy meg idag tidlig,så jeg tok en cb Å der kom det opp et sterkt å TYDELIG kryss :D:D:D Jippiiiii dette har jeg aldri opplevd før så nå følger jeg deg inn på 1.tri Lykke til med spiren
Gjest Skrevet 15. desember 2008 #34 Skrevet 15. desember 2008 svarer deg her også jeg =) Tenk at vi har fått denne fantastiske gaven i år!! Deilig å dele gleden med noen som vet akkurat åssen jeg føler det !! Masse masse lykke til med spiren din også =) Hvor langt er du på vei ?? Du er nok lengere enn meg tror jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå