Gjest Skrevet 13. desember 2008 #1 Skrevet 13. desember 2008 Jeg tok faktisk en graviditetstest fra billigtester nå, og der kom det opp en svak, men tydelig strek!!! Skjønner ikke hvorfor jeg testet da det er 10 dager til ikm!! Dette er jo helt sprøtt, kan jeg virkelig være gravid selv om testen er svaak?? Har aldri fått opp noen strek på disse testene før, derfor er jeg så overrasket.. Noen som har noe svar på den svake streken?? Helt skjelven jeg =)
EnNySpire:) Skrevet 13. desember 2008 #2 Skrevet 13. desember 2008 Du er nok gravid ja:)) Gratulerer... Men prøv for sikkerhetsskyld med en digital og;) Men jeg er nesten sikker på at du er gravid:)
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 13. desember 2008 #3 Skrevet 13. desember 2008 sier et forsiktig gratulerer jeg!
Gjest Skrevet 13. desember 2008 #4 Skrevet 13. desember 2008 åå slutt å tull a, jeg klarer ikke å tru det!! Har jo vært noen av de som har fått svak positivtest og ikke vært gravide da?? uff, jeg jubler ikke før jeg er sikker.. Håper det er søndagsåpent på noen av apotekene i morgen!!!
Lillegutt blir storebror;=) Skrevet 13. desember 2008 #5 Skrevet 13. desember 2008 Gratulerer til deg! Det høres da ut som om du skal bli mamma gitt;) Prøvde lenge da?
Gjest Skrevet 13. desember 2008 #6 Skrevet 13. desember 2008 Sier et forsiktig takk =) Vi har prøvd siden i sommer, så hadde vært en magisk julegave dette her.. Jeg håper så inderlig =) Har ingen barn fra før heller....
happygilmore Skrevet 13. desember 2008 #7 Skrevet 13. desember 2008 Hei! Gratulerer, sier jeg, for tror jo egentlig du er gravid Men jeg tok en billigtest ca 10 dager før ikm, kom opp en svaaak, men tydelig strek. Har tatt cb digital etterpå og den er negativ. MEN, er ennå noen dager til ikm, så holder motet oppe. Og det synes jeg du også kan gjøre
Gjest Skrevet 13. desember 2008 #8 Skrevet 13. desember 2008 Oj, ganske lik situasjon som meg du da =) Men tror du de billigtestene kan være veldig følsomme?? Kanskje det er derfor de viser svake streker så tidlig... Håper virkelig du tester positivt igjen da.. Er jo såå nedelag å få positiv test, når det viser seg senere å ikke være noe i det hele tatt !!!
happygilmore Skrevet 13. desember 2008 #9 Skrevet 13. desember 2008 jeg har lest her inne på bim at mange skriver de billigtestene behøver så lite hcg for å gi utslag, så jeg håper jo at det er cb som er litt treig er virkelig nederlag og få positivt, om det ikke er noe, ja! men håper vi begge kan teste "orntli" positivt nærmere ikm
Gjest Skrevet 13. desember 2008 #10 Skrevet 13. desember 2008 Jaa, det hadde vært en fantastisk julegave.. Hvor lenge siden er det du teste positivt da?? Jeg går rundt meg selv her jeg, helt rastløs og har tomme blikk ut i luften.. Tror ikke jeg klarer å vente så innmari lenge å IKKE vite altså!! Og når har du ikm?
ta|ie Skrevet 13. desember 2008 #11 Skrevet 13. desember 2008 OJ! Håper testen har rett da!! Har du hatt noen tegn?
happygilmore Skrevet 13. desember 2008 #12 Skrevet 13. desember 2008 lurer på om det var på tirsdag jeg tok en sånn billigtest som viste positivt, svak strek kom opp med en gang. så tok jeg en cb digital rett etterpå - negativ. frustrerende! har ikm på torsdag, tror jeg... skjønner at du går rundt deg selv, altså! man blir jo så ivrig, og så tør man ikke helt å tro før det er helt klinkende klart. men du kan jo kjøpe deg en digital og ta om et par dager kanskje?
Gjest Skrevet 13. desember 2008 #13 Skrevet 13. desember 2008 Okei, hmm min test er jo selvfølgelig mye sterkere nå som det har gått noen timer.. Kan sikkert stå 10 meter unna og se at den er positiv.. Var din så positiv da??Blir så nysgjerrig vettu =).. Jeg tenkte å teste med morgenurin i morgen alt!! Helt desperat , hehe.. Jeg har ikke hatt noen spesielle symptomer enda, så jeg har faktisk reagert litt på det.. Men vært litt småkvalm ganske ofte, har trodd det har vært omgangsyken som har kommet snikene.Men jeg syntes det er ganske tidlig å være kvalm allerede nå hvis jeg er gravid da. Også er den høyre puppen litt vond på siden, pleier ikke å ha ømme pupper, men vet ikke om dette har noe å si jeg altså =)
happygilmore Skrevet 13. desember 2008 #14 Skrevet 13. desember 2008 Hihi, jeg skjønner godt hvordan du føler det nå. Jeg ble også helt desperat etter info om svake tester Min test ble ikke sterkere etterhvert, faktisk, så synes din høres "ekstra" positiv ut! Ja, synes bare du skal ta en test i morgen, og oppdater gjerne her inne Men svim nå ikke av om den er tydeligere i morgen Småkvalm og øm pupp kan jo absolutt ha noe å si Spennende å høre resultatet i morgen! Lykke til!
Gjest Skrevet 13. desember 2008 #15 Skrevet 13. desember 2008 Ja dette er spennende gitt, håper virkelig at vi begge får positiv test jeg!! Hadde vært koselig å fulgt deg å =) uff, jeg får prøve å legge meg for kvelden, og jeg skal sitte i ro når jeg leser av testen i morgen!! Hehe
Gjest Skrevet 14. desember 2008 #17 Skrevet 14. desember 2008 Ok, etter en lang søvnløs natt har jeg testet igjen.. Ble litt skuffet når den var omtrent like svak som den jeg tok i går, men jeg og mannen min syntes kanskje at denne jeg tok idag er litt mer rosa!! Hmm så jeg er vel ikke helt overbevist enda, men har et nydelig håp!! Heldigvis at det er søndagsåpent helgene før jul, for idag blir det shopping på apoteket på en søndag =)
happygilmore Skrevet 14. desember 2008 #18 Skrevet 14. desember 2008 Høres ut som gode nyheter, spør du meg! Og nå kan du jo kjøpe cb digital, den gir jo klart svar Men, en strek er en strek Du er nok gravid!
Gjest Skrevet 14. desember 2008 #19 Skrevet 14. desember 2008 Åå herlig =) Jeg skal kjøpe noen cb digital idag.. Er bare såå redd at de viser noe annet .. Blir så spennende å få det bekreftet hvertfall =)
happygilmore Skrevet 14. desember 2008 #20 Skrevet 14. desember 2008 Håper de viser "gravid" - men husk, siden du er før ikm, så er det ikke sikkert negativ betyr negativ. Men krysser fingrene for "gravid"!
*SmurfeMamma* Skrevet 14. desember 2008 #21 Skrevet 14. desember 2008 akkurat det samme jeg opplevde om torsdag det, fikk en svak men klar og tydelig strek på billigtest, kom innen 10 min... var da 8 dager til ikm tok en ny på fredag, den var negativ, tok en cb i går og den var også negativ.... så jeg vet ikke hva jeg skal tro jeg.... skal ikke teste mer før mensen evnt uteblir... men lykke til iallfall håper testen stemmer for deg.
3barnsmor? Skrevet 14. desember 2008 #22 Skrevet 14. desember 2008 Høres ut som om du er gravid ja, men jeg ville ikke kjøpt CB digital, da en har vist feil ikke gravid på meg når jeg har vært gravid
Gjest Skrevet 14. desember 2008 #23 Skrevet 14. desember 2008 Hei igjen dere, da har jeg vært på shopping og det første jeg gjorde var å finne apoteket =) Jeg var så nysgjerrig at jeg testet på do på kjøpesenteret =) hehe, og den viste klart og tydelig positivt!!! Testet med quick respons hCG. Føles som jeg er nyforelska =) føler jeg svever på en magisk sky, hih.. Så til alle dere med svake tester. Det er faktisk håp =) Og masse lykke til alle sammen !!!
ønsker spire 87 Skrevet 14. desember 2008 #24 Skrevet 14. desember 2008 gratulerer så kjekt :) lykke til videre i svangerskapet:)
elisabetten Skrevet 14. desember 2008 #25 Skrevet 14. desember 2008 grattis SÅÅÅÅÅÅÅ mye 9 dager til IKM var det sånn?? 7 dager til meg, kanskje jeg og skal teste.....? har du hatt noen symptomer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå