Gå til innhold

blirjegsnartmamma.blogspot.com

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aner jeg ikke igrunn. Hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg bestilt meg tester fra billigetester.no

Så da får jeg et lite lager. hehe

Hvordan gikk det hos tannlegen idag da?

Skrevet

Hehe, greit å ha:p

Joda, gikk bra. Trakk tanna og sydde to sting. Vondt nå, så håper det går over snart:o)

Du gjør idag da?

Klem

Skrevet

jobber.. sukk.. Er så trøtt om dagen!

Hater vinter og mørke :(

Men jeg skal på julelunsj med jentene på jobben da :) Vi er 4 her i området, så det blir koselig. Også er den gratis ;)

Etterpå idag skal jeg ta første runde med blodprøver, måle progesteron og HCG.

Spennende!!!

Du da?

Skrevet

Heiii:o))

Hvordan gikk det igår?

Jeg har vært hos legen og hn skjønte ikke stort. Så skal ta kontakt med gyn i januar:o)

Skrevet

joda, helt fint - hun stakk nesten nåla gjennom armen min men :)

Var så dum at jeg tok en test hjemme da.. Den var såklart negativ, er jo altfor tidlig enda :)

Skal ta blodprøver 2 ganger til, og så er det bare å vente på resultatet. Får det når jeg skal tilbake til gyn 16.januar.

Prøvde å få fremskyndet timen idag, men de har tatt juleferie, så da..

Hmmm.. Er nok best å få en undersøkelse av gyn ja, de kan jo se litt mer da :)

Skrevet

Hehe såpass ja! Snill hu var da:p

Du altså, må lære deg å vente med denne testinga..

Okei, blir spennende..

Jepp skal bli deilig når jeg får gjort det:)

Skrevet

nå passer vi gården til mamma og pappa noen dager.. over helga.

Mater hester, høner og passer katta :)

Koselig :)

Så da har jeg mindre tilgang til internett - mindre tid på BIM - som også gjør at det blir lettere å vente med å teste ;)

Har jo alltid BIm oppe på jobb da, men nå er det 2 dager med julelunsj.

Imorgen er det jeg som skal styre og stelle istand på byggeplassen, og på fredag skal jeg serveres :)

Så da håper jeg tiden går fort til tirsdag!! Da skal jeg teste om morgenen, så jeg vet før jeg drar til Molde..

Og hvis den er negativ, skal jeg teste hver tirsdag til jeg får mensen....

Ha en fin kveld!!

Klem

Skrevet

Har du tatt juleferie enda eller Silje?

Skrevet

Heeeeeeeeeiii:o)

er her jeg! Hehe!!

Juleferie, jepp:o) Du da?

Skrevet

Leste bloggen din! Så det er 1 år siden dere begynte prøvinga idag. Veit utrolig godt hvordan du har det snuppa:( Snart blir det vår tur..

Skrevet

jeg har det overraskende bra faktisk.. var sikker på at jeg skulle være helt knust! men kanskje det er lite hormoner i kroppen min for tiden?

jeg har siste dag på jobb imorgen jeg, og så tar jeg en ekstra dag fri hvos jeg skal pakke bilen. Så kjører vi tidligere enn planlagt og overrasker svigers :)

Har pakket ned tamponger osv da - har bare ikke noe tro på at mensen ikke kommer. Kjedelig, men sånn er det bare.

Kroppen min er akkurat som vanlig, og selvom det kanskje er tidlig å få symptomer, så hadde jeg trodd at den skulle være bittelitt annerledes da..

Skrevet

Godt å høre du tar det såpass bra da:) Du kan godt overføre litt av det til meg.. Hehe..

Ååå, så deilig da.. Blir vel deilig med ferie nå tenker jeg?!

Skrevet

ja, blir kjempedeilig :)

Reiser rett fra jobb på tirsdag - sa jeg det kanskje?

hmmm, litt glemsk :)

Er så utrolig trøtt og sliten nå - fatter det ikke, jeg som har hatt en såå avslappende helg!

Skrevet

Trur ikke du sa det.. Hehe..

Kansje du bare har godt av litt ferie nå? :)

Må snart pakke jeg å, vi reiser til Drammen til mine foreldre på julaften og skal bli til 3 dag. Kan ikke bli lenger pga pusene..

Skrevet

Har dere ingen som kan se til pusene da?

Det blir nok godt med bare noen dager uansett tenker jeg :)

Testet negativt idag, så nå tar jeg juleferie fra alt sammen. Skal kose meg med rødvin og øl og akevitt hos svigers, og virkelig nyte det alt sammen :)

Også lar jeg alle tester ligge til jeg har vært hos gyn. Og denne gangen mener jeg det ;)

Skrevet

Spurt naboen men de skal ikke være hjemme. Men er greit å komme hjem til helga, koselig å være litt hjemme i jula å:)

Ja det trur jeg å!

Leste det på bloggen din. Det var jo utrolig kjedelig da, men nå kan du jo kose deg ekstra mye da:o) Trenger du ikke tenke på hva du ikke kan spise eller drikke..

Gjør det. Jeg er ikke noen testoman jeg da. Hehe.. Har du sikkert merka:p

Skrevet

hehe er egentlig ikke noen testoman jeg heller - og nå legger jeg det helt på hylla.

Bra vi skal bort - og ha besøk i jula, da er det enklere å la være :)

Skrevet

Skal si deg det at det er utrolig deilig å legge alt sånt på hylla:o) Jeg klarer meg fin uten. Hehe. Har jo ikke hatt mensen på 3 mnd og har testet 1 gang:P

Helt sant:o)

Skrevet

:)

testet sjelden jeg også når det var sånn. Man vet liksom at man ikke er gravid, man vet innerst inne at det bare ikke funker.

Trist, men sant..

Har samme håpløse følelsen nå, så tror ikke at jeg er blitt gravid på denne runden. kanskje neste gang.

Skrevet

Ja trist men sant.. Helt enig snuppa..

Vi får satse på at Januar er mnd vår vi:o)

Skrevet

har enda ikke fått mensen da, så er jo fremdeles håp :)

krysser fingrene enda

Skrevet

Heii:)

Åååå, da er det jo håp da.. Var ikke mensen jeg fikk her om dagen alikevel. Gud å jeg begynner å lure altså:S

Skrevet

bra du snart kommer deg til skikkelig sjekk da..

skal teste igjen når jeg kommer hjem tror jeg, på mandag eller tirsdag... Kroppen min har virkelig vært rar i det siste, skjønner ingenting.

Er super oppblåst om kvelden, og kvalm om kvelden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...