*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 Hei snuppa mi! God morgen. Har du sovet godt? Jeg er hos ei venninne, kom igår og vi skal sove her til i morra. Så koser meg med ei lita jente på 4 mnd:) Hehe. Du skal idag da? Klem glad i deg:)
blirjegsnartmamma Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 Hei du tja, drømte at jeg var fanget på et tog - og masse tull.. endte med at vi spise middag hos svigerinna mi.. hahaha Så er litt trøtt Vi trakk det litt langt idag da, lå 20 min lenger enn vi bør.. Hadde metallsmaken idag tdlig, og kvalmen.. Nå er jeg bare kvalm med hodepine. Så får vel omgangsyken til jul... Så koselig med ei lita da De er skikkelig herlige i den str, bittesmå - men du kan få litt kontakt Jobber nå, og ikveld skal jeg strikke mer på babyteppet Lysegrønt og fint Klemmepå
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2008 Hehe, det var da litt av en drøm du har hatt i natt. Hehe. Fra å være fanget i ett tog til å spise middag hos svigerinna di.. LOL.. Må stå opp når klokka ringer vettu. Jeg var oppe 0500 for da ringte vekke klokkene her for mannfolka våre. Hehe. Nei, du må da ikke bli syk nå da. Det får du virkelig ikke lov til altså. Ja, det er kjempe koselig. Må jo kose meg med andre babyer når jeg ikke har en selv. Hehe, Men får da satse på vi får en snart da. Oppdaterte bloggen min i går eller forgje gårs.. Om du vil inn å se da:) Åååå, strikker du baby teppe? ) Så du har det klart til du blir gravid?;o) Klemmepå
blirjegsnartmamma Skrevet 11. desember 2008 #4 Skrevet 11. desember 2008 å så kjedelig å våkne da! Da hadde jeg snudd meg igjen Nei, er ikke til meg har ei venninne med termin i januar, og hun elsker alt fra Nøstebarn Så strikker det Mor Signe teppet som overraskelse. Oppdaterte bloggen jeg også, skal titte på din Så idag skal du bare kose med babyen?
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. desember 2008 Hehe, hadde det bare vært så lett da.. Med unger som skal opp osv:P Lol, for sove godt til natta da. Hehe. Okei så snill du er da:) Strikke ett til meg når jeg blir gravid da. Hehe, sender en bestilling til deg når jeg blir gravid jeg.. Fnis. Skal få sett på din å Jepp må jo det. Hehe
blirjegsnartmamma Skrevet 11. desember 2008 #6 Skrevet 11. desember 2008 hehe vet ikke hvor snill jeg er Har ikke sagt det enda, fordi jeg ikke vet om det blir fint nok til å gi bort - har ikke tatt i strikkepinner på flere år!! hehe
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. desember 2008 Du er så snill så Det blir helt sikkert kjempe fint:)
blirjegsnartmamma Skrevet 11. desember 2008 #8 Skrevet 11. desember 2008 å, jeg burde egentlig jobbe masse masse.. men det er så kjedelig!!!!!!!
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #9 Skrevet 11. desember 2008 sånn er det vettu
blirjegsnartmamma Skrevet 12. desember 2008 #10 Skrevet 12. desember 2008 Hei Siljemor! Koste du deg igår?? Fikk du sove litt lenger enn 5 idag eller? hehe Hva skal du i helga da?
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #11 Skrevet 12. desember 2008 Hei Michelle:) Koste meg jeg vettu. Var litt alene med hu igår kveld og jeg fikk hu til å sove:o)) Weeee. Også sov hu hele natta. Jepp, litt stolt nå. Hehe. IDag sov jeg til halv syv, men sovnet på sofaen og våknet nå halv eleve. Hehe. Deilig. SKal hjem idag da:) Ihelga så er jeg ikke helt sikker. LItt senere idag skal vi ut å handle julegaver, greit å få gjort det. Også nå som Morten ikke er med kan jeg ordne Morten sin å Du da? Stor klem fra meg:)
blirjegsnartmamma Skrevet 12. desember 2008 #12 Skrevet 12. desember 2008 Så herlig da Ja, man blir litt stolt når de sovner hos en Har et vennepar med en gutt på 1,5 og han har vært med på alle fester siden han ble født, super sosial unge. Jeg har hatt han hver gang, dulla og kost meg vet du med han på armen hele kvelden. Og hver gang - så har han sovnet, og sovet lenge De blir jo litt tunge og varme når de sover da - men så herlig!!! Ikveld skal jeg på jentekveld, og mannen min en liten tur ut. Men først skal vi innom de med gutten og hilse på Og så skal vi ha overnattingsbesøk hele helga! hehe navnet mitt også ja.. er vel ikke så hemmelig lenger uansett
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #13 Skrevet 12. desember 2008 Mhm:) Håper så virkelig det blir vår tur snart altså. Hehe. Hehe, så moro:) Koselig med dissa små. Koselig du får det idag da, jentekveld å greier:) Må du kose deg masse da. Koselig med overnattingsbesøk da:) Gjorde det noe at jeg skrev navnet ditt?
blirjegsnartmamma Skrevet 12. desember 2008 #14 Skrevet 12. desember 2008 hmmm, neida går bra det.. Har prøvd å være litt "anonym" her inne, men har antagelig sagt så mye som kan kjennes igjen for de som kjenner meg fra før Ja, håper det blir koselig hvertfall Første gang vi har dem på overnattingsbesøk.. Skal lage sjokolademousse og vaniljesaus fra bunnen av imorgen!! mmmm
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #15 Skrevet 12. desember 2008 Hehe, det er enda godt;) Kan jo være flere som heter det da. Hehe. Aha, ja da blir det jo spennende. Da kommer jeg en tur. Hehe..
blirjegsnartmamma Skrevet 12. desember 2008 #16 Skrevet 12. desember 2008 Håper bare det blir vellykka - har ikke prøvd oppskriftene før.. Også skal vi ha bringebær til nammenam!!! Er super trøtt da, og har vondt i hodet.. Så dette lblir en morsom kveld kjenner jeg! Også er det jeg som skal kjøre hjem igjen.. hmmmmm
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #17 Skrevet 12. desember 2008 Hørtes godt ut:) Uff da:( Håpe det går over da.
blirjegsnartmamma Skrevet 12. desember 2008 #18 Skrevet 12. desember 2008 ja, jeg også.. men sånn er det når man skal gjøre ALT på en helg.. Da blir man sliten da..
blirjegsnartmamma Skrevet 14. desember 2008 #19 Skrevet 14. desember 2008 Hei snuppa!!! Hvordan går det? Hatt en fin helg? Klem
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #20 Skrevet 14. desember 2008 Hei på deg snuppa:) Joda går bra. Begynte å blø igjen her om dagen, men ingenting nå! Blir gaaaaaaaaal.. Er det farlig å reise til tannlege osv nå om jeg evt er gravid? Jepp har hatt en fin helg. Du å? Klem:)
blirjegsnartmamma Skrevet 14. desember 2008 #21 Skrevet 14. desember 2008 Ja,hatt en bra helg Har fremdeles besøk da - men det er så rolig og avslappet Super deilig!! Igår var i tillegg min høygravide venninne og mann på besøk. Super koselig!! Nå strikker jeg litt mer på teppet til junior Men å se den store magen, gjorde noe med håpet mitt. Det forsvant bare helt.. Tror ikke det er farlig, det har vært snakk om noe med stråling ved røntgen osv, men vi tåler det jo, og et bittelite foster som isåfall bare er noen dager/uker gammel ligger veldig godt beskyttet.
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #22 Skrevet 14. desember 2008 Så bra du har hatt en bra helg:o) Hadde dere lenge besøk idag eller? Koselig med besøk da. Vi hadde besøk av ett vennepar og dem sine 3 barn. Koste oss masse. Vi ble med de hjem ikveld da, skal være her til i morra. For mannen hennes skal kjøre meg til tannlegen i morra.o) Så når jeg er ferdig der skal jeg kose meg med minste jenta hennes på 4 mnd. Det er de vi var hos tidligere i uka:o) Åååå, du må legge ut bilde av teppe på bloggen din etterhvert da:o) Hadde vært moro å få se hvordan det blir. Kansje jeg må sende deg en bestilling. Hehe. Hmm, hvorfor trur du håper ditt forsvant helt? Okei, greit å vite. Da kan jeg reise til tannlegen uten å bekymre meg vettu. Hehe.. Begynte å blø litt igår og litt idag, Men fortsatt ikke mens. Blæh. Klem
blirjegsnartmamma Skrevet 15. desember 2008 #23 Skrevet 15. desember 2008 Mannen kjørte de til bussen i 8 tida igår kveld, så ble en lang helg.. Var veldig godt å få de siste timene alene da Nå er jeg kommet kjempelangt (etter min standard) på teppet Skal ta bilde når jeg er kommet bittelitt lenger! Vet ikke helt med det håpet altså.. Kan ikke se meg selv som høygravid, kanskje derfor? Nåja, skal kose meg som tante første hvertfall! Ikke lenge igjen nå Heldige du som får kose så masse med babyen da
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 15. desember 2008 Forfatter #24 Skrevet 15. desember 2008 Aha, så det ble såpass seint ja. Da skjønner jeg det var deilig å være alene noen timer etterpå. Hehe. Gleder meg til å se bilde:o) Kansje det?! Jeg klarer heller ikke for meg gravid, gitt opp jeg. Jepp, jeg er det. Hehe
blirjegsnartmamma Skrevet 15. desember 2008 #25 Skrevet 15. desember 2008 er trøtthet et symptom på annet enn vinter-slapphet? Er helt utslitt altså!!! Hele dagen! Krever alt jeg har å komme opp om morgenen, og det blir ikke bedre utover dagen.. Grusomt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå