Gå til innhold

Noen fra Aust Agder her??


Mamma'n til Emilie <3

Anbefalte innlegg

Ikke så kjent i Lillesand jeg da. Aldri vært nedi byen på dagtid..

Så kanskje noen av dere kan vise meg byen.. =)

Hvor i Lillesand bor dere?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bor i byen akkurat nå jeg, så må vel klare å guide deg gjennom byen:) hehe.. Bodd i Lillesand hele livet mitt jeg, og selvom det bare er litt over 19 år, så er jeg godt kjent. Godt kjent i Lillesand blir man etter ca 1 dag;) hehe.. Tror ikke jeg skal på treff i kr.sand, men kunne godt tenke meg et treff i Lillesand etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann. Lillesand her også, gitt. Termin i slutten av juli. Er nå 11+3, og var på ultralyd i Kristiansand i dag. Det var mildt sagt spennende! Har dere bestemt dere for hvor dere skal føde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig merkelig sammentreff. Alle i Lillesand med termin i slutten av juli? Det må ha vært litt av en stork som fløy over byen en gang i oktober/november.. dere har ikke blitt enige om noe treff? Er det første baby for dere? Jeg må bestemme meg innen fredag for hvor jeg skal føde, tror jeg satser på Kristiansand..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er ikke blitt enige om treff enda.. Men hadde vært koselig om vi kunne få til noe.. Tror vi er 4 (med deg) i Lillesand som venter førstemann i slutten av juli...=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

helt utrolig:) vi begynner jo sannelig å bli en liten gjeng!vi må jo bare møtes!

liv-mora: jeg har bestemt meg for å føde i kr.sand. føler mer tilknytning til det sykehuset, og jeghar hørt flere er fornøyde der.

 

ser ut som det tar litt å få ordnet et treff for aust-agder folkene...men skal vi i lillesand bare ordne et treff her først?

hva med en kveld på nino`s feks? passer ikke for meg på tirsdager,men de fleste andre dager skal gå ok. hvilken dag passer for dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres veldig fint ut. Jeg kan ikke førstkommende torsdag, men ellers har jeg stort sett fri på kveldene. Mulig jeg er borte et par helger i januar, men det meste skal kunne gå fint. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en liten og koselig restaurant/kafe nede ved brygga, hvor de serverer superdeilig mat. Veldig mye pasta/pizza, men også litt andre ting. Hvor lenge har du bodd her? Hvor kommer du fra? Jeg er også tilflyttet. Kom hit for to og et halvt år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bodd her snart et år, men kjenner ingen i Lillesand så jeg har liksom ikke sett meg rundt i byen.. Jeg kommer fra Kristiansand så er ikke så langt hjemmenifra =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok:) Kanskje bare jeg som kommer fra langtvekkistan da. Men jenter, jeg foreslår herved et konkret møte. Hva med onsdag 14. januar klokken 19 på Nino's? Da er det i hvertfall foreslått, innspill og andre forslag mottas med takk. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlig:) Hva med dere andre? Gravida89? krisz? Og Jentax, passer det for deg? Jeg bruker ikke msn, har ny pc og gidder ikke installere;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med at det passer, men aner jo ikke hvor det er..

Så må sjekke med samboeren at han stiller opp som sjåfør..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, gjør det. Hvis ikke får vi det til på et vis. Ellers er det bare å komme seg til sentrum, så kan vi gi nærmere beskrivelse. Så da er vi i utgangspunktet tre? krisz?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden dette forumet "dabbet litt av", lurer jeg bare på hvem som faktisk kommer til å møte opp. Fint om dere gir beskjed hvis dere har tenkt å komme. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen!! jeg har desverre ikke internett hjemme for tiden, så nå er det bare skriving og sjekking når jeg er hjemme hos mamma på besøk. men i morgen kveld skal jeg jobbe desverre, men si heller ifra nestegang, så er jeg med :D kos dere masse da! sees nok snart!:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette var ikke lett. Men det er jo fortsatt en mulighet for at Jentax dukker opp da? Fikk ikke noe endelig svar der. Du har ikke kontakt med henne på msn? Greit for meg å ta den en annen dag, men hadde vært kjedelig hvis hun mot formodning skulle møte opp uten at vi gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg måtte inn å se etter dere.. Det ble stille i noen dager.. Jeg kan godt tenke meg å utsette nino's treffet til litt senere sånn alle kan være med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh, ok, da er i hvertfall alle informerte:) Vel. Da gjør vi det på et tidspunkt det passer bedre for flere. Jeg jobber stort sett bare dagtid, så foreslår at noen av dere som jobber skift/sent kan foreslå nytt tidspunkt når det passer for dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ble det stille gitt...

Jeg jobber kun på dagtid, så for meg er det ikke noe problem å møtes på kveldstid i uka. er det mulig å finne en ny dato eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...