Gå til innhold

Noen fra Aust Agder her??


Mamma'n til Emilie <3

Anbefalte innlegg

Savner å ha noen i nærheten å kjase litt med jeg. ;)

Er du fra Aust Agder? Alder?

Og når er termin?? :) Har selv termin 24 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja,dette blir en etterlengtet førstemann:)

kvalmen ja.. den kom som et skudd allerede i uke 4..har vært

sykemeldt i 3 uker nå,pga kvalmen.

det varierer jo, men sliter noe himla om nettene og morgenen !

det har jo resultert i at jeg orker minimalt og helst vil sove så mye jeg kan:) menmen, det vil nok bli bedre etterhvert!

hvordan er din form da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg begynte å klage til samboeren min at jeg var småkvalm allerede før jeg fikk bekreftet at jeg var gravid :P

Og nå går jeg også sykemeldt gitt, det er helt forferdelig, kvalm dag og natt.. hadde håpt det skulle holde seg til morgenen eller kvelden, men neida!! hehe.. Ellers utenom kvalmen så er jeg pigg!! Selvfølgelig så er det jo kjeeempe deilig og sove når kvelden kommer, men ikke noe trøtt om dagen ;D

 

Har veldig lyst på tidlig ultralyd da, bare for å se at alt er greit, og bare for å bekrefte at det faktisk er et lite vesen der inne;) ..selvom jeg egentlig ikke tviler:P hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

jeg har hatt en utrolig deilig helg,helt uten tegn til kvalme og overtrøtthet!

Fantastisk å spise og drikke det jeg vil,bake, handle julegaver og bli meg selv igjen:)håper den verste kvalmen har gitt seg nå!

Jeg har bestilt tidlig UL til uka. Jeg vil så gjerne se at alt er bra, og at hjertet banker. skjønner godt hva du mener.Bekymrer meg nok litt for mye,siden jeg mistet sist jeg var gravid.men gleder meg veldig til å se,blir spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bor også i aust-agder. Jeg er 25 og venter min første rundt 25 juli..

Kvalmen kommer og går. Søvnbehovet er stort. Jeg var på ul da jeg var 6+6 og så at hjertet slo..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hyggelig.

Jeg var på UL idag, og var kjempespent.Heldigvis banket hjertet som bare det,, og alt så bra ut. Bedre julegave kunne jeg ikke fått:)

Herlig å kunne senke skuldrene og vite at det er 95% for at alt skal gå rette veien nå! Fikk termin 27.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

moro=)..Det er jo gøy å dele litt erfaringer! Spesielt nå vi er førstegangsmødre begge to!

har du sluppet ut nyheten til mange enda eller?

Jeg synes det er SÅ vanskelig å ikke si noe..samtidig har jeg begynt å få litt mage, så det er nesten litt vanskelig å skjule det nå!

har sagt det til søster, mamma, sjefen og mine nærmeste venner.regner med at de på jobben har skjønt tegninga siden jeg har vært sykemeldt en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei,er det mulig?!..så ufattelig morsomt.hva er oddsene for det liksom?

3 jenter på et relativt lite sted skal alle ha førstemann på nesten samme dag=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, utroolig morsomt!! :)

Ja, Lillesand er ikke akkurat no svær by liksom,

så hadde igrunn ikke trodd jeg skulle møte noen her inne fra samma byen, hadde vært glad bare det hadde vært noen fra aust agder e, he he! Koselig da!!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

absolutt! vi må møtes når det ikke er fullt så"hemmelig" lenger,hehe.

vi har jo nesten dannet vår egen lille barselgruppe her inne,hehe.

fint å ha noen i nærheten som er i samme situasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig. :)

 

Nå er det endelig litt avslapping hos oss, har vært så mye rundt over alt på julemiddager og frokoster, og magen er blitt såå oppblåst! hihi..

Jeg føler at jeg ser gravid ut allerede, men det er bare en følelse,for samboer sier jeg er helt lik meg selv. hehe :)

Hvordan er det med dere da, jenter? Hatt en fin jul?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen min er så oppblåst på kvelden at det ser jo ut som jeg er minst 5 mnd på vei.. Har holdt øye med vekta de siste ukene men ikke gått opp noe enda.. Men føler meg litt rundere.. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

Håper alle har hatt en strålende jul, og at formen er fin!

Hva sier dere til et treff i slutten av januar? Da er vi nok synlig gravide alle mann,og klare for å kjase litt=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde veldig lyst,men det passer ikke for meg på tirsdager.hadde jo vært hyggelig med et treff her i øst i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...