Gå til innhold

Noen fra Aust Agder her??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bor i byen akkurat nå jeg, så må vel klare å guide deg gjennom byen:) hehe.. Bodd i Lillesand hele livet mitt jeg, og selvom det bare er litt over 19 år, så er jeg godt kjent. Godt kjent i Lillesand blir man etter ca 1 dag;) hehe.. Tror ikke jeg skal på treff i kr.sand, men kunne godt tenke meg et treff i Lillesand etterhvert :)

Utrolig merkelig sammentreff. Alle i Lillesand med termin i slutten av juli? Det må ha vært litt av en stork som fløy over byen en gang i oktober/november.. dere har ikke blitt enige om noe treff? Er det første baby for dere? Jeg må bestemme meg innen fredag for hvor jeg skal føde, tror jeg satser på Kristiansand..

Annonse

helt utrolig:) vi begynner jo sannelig å bli en liten gjeng!vi må jo bare møtes!

liv-mora: jeg har bestemt meg for å føde i kr.sand. føler mer tilknytning til det sykehuset, og jeghar hørt flere er fornøyde der.

ser ut som det tar litt å få ordnet et treff for aust-agder folkene...men skal vi i lillesand bare ordne et treff her først?

hva med en kveld på nino`s feks? passer ikke for meg på tirsdager,men de fleste andre dager skal gå ok. hvilken dag passer for dere?

Det er en liten og koselig restaurant/kafe nede ved brygga, hvor de serverer superdeilig mat. Veldig mye pasta/pizza, men også litt andre ting. Hvor lenge har du bodd her? Hvor kommer du fra? Jeg er også tilflyttet. Kom hit for to og et halvt år siden.

Annonse

hei igjen!! jeg har desverre ikke internett hjemme for tiden, så nå er det bare skriving og sjekking når jeg er hjemme hos mamma på besøk. men i morgen kveld skal jeg jobbe desverre, men si heller ifra nestegang, så er jeg med :D kos dere masse da! sees nok snart!:):)

Ja, dette var ikke lett. Men det er jo fortsatt en mulighet for at Jentax dukker opp da? Fikk ikke noe endelig svar der. Du har ikke kontakt med henne på msn? Greit for meg å ta den en annen dag, men hadde vært kjedelig hvis hun mot formodning skulle møte opp uten at vi gjør det.

Puh, ok, da er i hvertfall alle informerte:) Vel. Da gjør vi det på et tidspunkt det passer bedre for flere. Jeg jobber stort sett bare dagtid, så foreslår at noen av dere som jobber skift/sent kan foreslå nytt tidspunkt når det passer for dere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...