Leirha Skrevet 13. desember 2008 Forfatter #26 Skrevet 13. desember 2008 Men jeg har jo vært så dum oppi dette nå. Jeg er en sånn person som helst vil tro godt, til det motsatte er bevist, og alle mødre er gald i barna sine osv.. SÅ det jeg tenkte var at alle blogger og mye som lå ute på nettet var overdrevet om saken, fordi dette var noen som virkelig gikk innpå folk, du vet, rykter blir jo så mye verre enn det er til slutt. Så jeg har lett etter seriøse kilder. Noe jeg aldri skulle ha gjort da det viste seg at dette er det mest groteske jeg har vært borti NOENSINNE, og det var mye verre enn jeg trodde. Hvordan kan noen skade et så lite barn så hinsides? Måtte alle de innvolverte brenne i helvete i evig tid!!!!
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 13. desember 2008 #27 Skrevet 13. desember 2008 Nei, skjønner heller ikke hvordan noen kan være så syk ihodet at de kan gjre noe sånt mot en forsvarsløs, uskyldig liten unge.. blir helt kvalm når ejg ser for meg hva han har opplevd, all smerten... huff, håper de brenner i helvete for alltid og at de blir banket opp daglig i fengselet, skulle gjort det samme på de som de gjorde med baby P..!! Nei, huff jeg må ikke begynne å tenke på dette igjen, blir helt ødelagt inni meg !
mamma til lille lu:) Skrevet 13. desember 2008 #28 Skrevet 13. desember 2008 Har lest alle detaljer jeg også og jeg har ikke ord eller forståelse for hvor hinsides ondskapsfull d er mulig å være!! Jeg fatter d bare ikke, detaljene er så grusomme at jeg jeg har ikke ord...Alt fra hygenisk forsømmelse til tortur av værste sort:((( Kommer aldri til å glemme denne saken akkurat som jeg aldri har glemt James Bulger saken:(
Leirha Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #29 Skrevet 14. desember 2008 Små barn som bare er herlige som bare gir godt og ikke vet hva onskap er. Og attpåtil av moren som skal være den trygge personen i livet. Hadde hun bare vært bittelitt glad i gutteb så hadde hun overlatt omsorgen til faren. Hvorfor måtte de på død og liv ha han hos seg og motarbeide barnevernet? Jeg kommer aldri til å fatte hva som skjedde der. Og den stygge legen, måtte hun også brenne lenge for ikke å oppdage at stakkars stakkars lille gutten hadde brukket ryggen og var lam fra livet og ned, men heller sende ham hjem igjen til tortur og død. Hun mistet ihvertfall jobben sin og lisensen, samt halve satben i barnevernet mistet jobben. Men hva hjelper det når moren og stefaren ikke blir dømt for mord fordi de ikke har nok bevispå at det de gjorde faktisk var årsak til at han døde?!? Men de har nå fått godt med fiender rundt forbi, så de burde virkelig ikke føle seg for trygge, de monsterene. Ååå, jeg klarer virkelig ikke slutte å sjelve her, den stakkars stakkars lille uskyldige herlige skjønne gutten, så ondsakapsfullt!! (((((((
rosa og en blå Skrevet 14. desember 2008 #30 Skrevet 14. desember 2008 Eg sitter og grine og he fått vondt i hodet. savner lille gutten min som er 16 mnd, han sover med bestemoren sin i dag, eg vil henta han og ha han i senga mi no!! eg har ikke hørt om baby p før eg las innlegget ditt.
Gjest Trollbundet Skrevet 14. desember 2008 #31 Skrevet 14. desember 2008 jeg har heller ikke lest om baby p før nå.Jeg skjønner ikke hvordan noen kan gjøre slikt! Herregud.. Er dette i Norge eller?? Det kan vel ikke være det??
Gjest Skrevet 14. desember 2008 #32 Skrevet 14. desember 2008 ( Jeg hater historien til Baby P. Må de brenne i helvete de som er ansvarlig for hans frusomme død. BRENN..... B R E N N !!!!!!!!!!!!!!!!!!
mamma til lille lu:) Skrevet 14. desember 2008 #33 Skrevet 14. desember 2008 Blir helt kvalm av tanken på at den lille gutten døde ensom og alene med store smerter i sengen:( Ingen som kom for å hjelpe han:( Når ambulansen kom og hentet han lå han i en blodpøl i sengen, langt på dag og mora lå å sov, de måtte vekke henne og da ba hun de vente for hun måtte finne sigarettene sine først!!! Den "dama" mangler ALT som heter følelser og empati, hun er rett slett mora fra helvetet!! åååååååå!! Og strafferammen er jo en hån mot gutten! Og at de i barnevernet fikk sparken er d minste, de skulle også fått en fengselsstraff for grov tjenesteforsømmelse!!
mamma-til-4 Skrevet 14. desember 2008 #34 Skrevet 14. desember 2008 Når mannen så bildet av den lille guten (babyP) så var det han som fikk den værste følelsen her i huset. "-Han er jo helt maken som nr 3 jo!!!!",sa han....og det er han.... Den historien som har fått meg til å gråte som et barn er vel egentlig Baby Brianna......Det er vel den mest grusomme start på livet,mener jeg. Alle foreldre kan bli frustrerte og alle kan bli sinte og lei.... Men det går en klar linje på hvor grensene går for de fleste.Denne grenselinjen har ikke slike folk som dette. Det er helt jævlig å lese om,men jeg leser det alikevel. Det er vondt,men jeg unner de barna som ikke har fått leve med trygghet og kjærlighet, at VI ikke lukker øynene for sånt.For dette skjer her i landet også.Tror ikke at det bare skjer i det store utland.
Bie&babylove:-) Skrevet 14. desember 2008 #35 Skrevet 14. desember 2008 Her er de grusomme menneskene som har gjort dette!! Jeg fatter ikke at det er mulig å være så syke i hodet som disse to! http://www.dailysquib.co.uk/?c=117&a=1551 Uff... Jeg mangler ord!
prekæs Skrevet 14. desember 2008 #36 Skrevet 14. desember 2008 Selvfølgelig er det sjukt. Alle syns det. Likevel. Tåler man ikke å lese slikt, så leser man det ikke.
Gjest Skrevet 14. desember 2008 #37 Skrevet 14. desember 2008 Jeg kan ikke lese sånt... Tenker fortsatt på gutten på 8 år som ble funnet med munnen stappet full av papir. Død selvfølgelig. Drept av sin stefar. Jeg tror jeg hadde drept selv om noe snt hadde skjedd med mine unger. Dette var jo til og med i Norge! Det er så mange syke folk!
cherry coke Skrevet 14. desember 2008 #38 Skrevet 14. desember 2008 Enig med prækes. Du burde ikke lese slike historier. Du blir jo syk av det?
Leirha Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #39 Skrevet 14. desember 2008 Nei, det var i England.. Tviler på at noe slikt kunne hendt i Norge. I norge fungerer barnevernet mye bedre enn det gjør der borte.
Trebarnsmamma30 Skrevet 14. desember 2008 #40 Skrevet 14. desember 2008 Jeg klarer ikke å lese sånt uten å bli ekstremt påvirket, så jeg lar være... Husker jeg gikk å tenkte på de drapene i baneheia leenge etter det skjedde, for å nevne noe. Enda kan jeg faktisk bli liggende å tenke på hvor grusomt de jentene må ha hatt det den dagen de ble drept.. drap på barn er vel det mest groteske av det groteske her i verden..
Gjest Skrevet 14. desember 2008 #41 Skrevet 14. desember 2008 Jeg har lest om Baby P ogsà, og det er helt forferdelig. jeg mangler ord til à beskrive hvor tragisk og trist denne saken er. Men jeg VET at den lille gutten er i himmelen nà, der han fàr all den kjaerligheten og omsorgen han trenger, som han ikke fikk her pà jorda. Den lille gutten har det godt nà. De som gjorde dette mot han, vil fà sin straff. Den straffen er ikke 13 àr i fengsel, men en evig straff, en evig pine, nàr de dòr. Vi lever i en alldeles grusom ond verden. Det foregàr slike ting overalt, og det er mye vi ikke hòrer om en gang. Det er enkelte som begàr drap o.l som sier de ble styrt av demoner, eller de sà demoner nàr de utfòrte drap, eller andre onde gjerninger. Jeg tror faktisk pà dem! Ikke det at det unnskylder gjerningene dems, men at de er under pàvirkning av demoner, det er jeg sikker pà. Det er jo enkelte som hòrer stemmer som sier de skal putte en baby i mikroen, og andre grusomme ting. Jeg tror de er under pàvirkning av ondskap, altsà demoner. Jeg tror ogsà at det én dag skal bli en ny jord, som det stàr om i Johannes àpenbaring, der det ikke skal finnes mer krig. Ingen tàrer, ingen sorg. Men at det skal finnes fred, glede og bare kjaerlighet. Da er det slutt pà all ondskap.
Leirha Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #42 Skrevet 14. desember 2008 Ja der er du heldig som tror på det at gutten hr det godt og er i heimmelen, og at disse avskyelige monstrene vil få sin straff. Jeg tror ikke på det, i slike situasjoner skulle jeg gjerne gjort det. Og jeg tror ikke at folk blir styrt av demoner, men av onskap som er en del av dem, og det at noen hører stemmer som sier de skal gjøre de mest grusome ting med barna sine, ja de hører nok stemmer, men de er psykotiske og hadde trengt en kobel med psykriatere og leger på nakken dag inn og dag ut. Og de skulle blitt låst bort fra omverdenen. Jeg er virkelig for tvangssterilisering av mennesker som begår barnedrap, drap i det heletatt, tortur av andre mennesker, og voldtekt... Slike mennesker har ingen rett til å få avkom. Og bare tenk hva de kan gjøre mot de stakkars barna de hadde fått Ja, det er en grusom verden, full av råttne mennesker. Og dette er de tingene vi hører om, det er 100ganger flere saker vi ikke hører om, men dem klarer jeg ikke tenke på, her har jeg detaljer på hva det uskyldige barnet har måtte gå igjennom.. Dte er letter å tenke på det, og umulig for meg å fjerne fra tankene. Jeg har et sterkt behov for å tro på godhet i mennesker, og hver gang jeg leser noe slikt (som jeg aldri gjør), kommer over det og for sent å snu da... Da er det som om en liten bit av meg dør, hver gang. Men allikevel, det er mye godt i verden også, det er nok mer godt en vondt, egentlig... Men det er bare det at det vonde gjør så mye større inntrykk, fordi det er unaturlig for de fleste av oss.
Gjest Skrevet 14. desember 2008 #43 Skrevet 14. desember 2008 Lenesan: Hvorfor tror du ikke at han er i himmelen? Og at de som gjorde dette vil fà sin straff? Du trenger ikke svare altsà. Jeg tror det finnes en himmel, og der er det maaaange barn, og de har det veldig godt. Jeg tror ikke alt bare er svart nàr man dòr. Du tror at folk blir styrt av den ondskapen som finnes i dem, og det tror jeg ogsà. Og den ondskapen kaller jeg demoner. Demoner er skikkelser, slik som engler er skikkelser. og jeg tror mennesker kan vaere besatt av demoner, eller i besittelse av demoner = under demonisk pàvirkning. Men det er ikke sà viktig, saken er jo at slike ting er ren ondskap, og at det er mange som blir onde, kanskje fordi de selv har hatt en grusom barndom, og det har òdelagt dem? Jeg synes det er horribelt à tenke pà at man fàr strengere straff for à stjele, la oss si et kjent maleri eller noe i den kategorien, enn nàr man voldtar, eller forgiper seg pà en annen màte, pà et lite barn. Jeg klarer ikke à tenke pà all djevelskapen som skjer, da blir jeg òdelagt. Det verste jeg hòrer om er det som skjer med barn og dyr........ (Ikke for à sammenligne barn med dyr altsà! Det kan ikke sammenlignes) Jeg mà bare la vaere à lese enkelte innlegg om slike ting, for à beskytte meg selv. Jeg blir helt uvel, ja satt ut.... Sà jeg trenger à òve meg pà à filtere ut ting, og ikke la alt gà rett inn i hjertet. Jeg kan hjelpe der jeg kan hjelpe og be for trengende, men ikke noe mer.
mamma til lille lu:) Skrevet 14. desember 2008 #44 Skrevet 14. desember 2008 Sorry meg altså mamma til to men folk skal jaggu stå ansvar for d de har gjort uten å skylde på demoner eller en dårlig barndom, d blir rett og slett for enkelt! Så du mener at de 3 som systematisk mishandlet denne gutten var alle besatt av demoner?? Ærlig talt d blir for dumt!! De som gjorde dette får ikke nok straff nei, nettopp fordi strafferammen er på 14 usle år.. og når de kommer ut så får de ny identitet!!
Gjest Skrevet 14. desember 2008 #45 Skrevet 14. desember 2008 En forferdelig barndom eller demoner kan forklare en slik oppfòrsel (for meg som er kristen og tror), men det unnskylder dem ikke. Selvsagt mà de stà til ansvar for sine gjerninger, og det vil de gjòre en dag ogsà.
Leirha Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #46 Skrevet 14. desember 2008 Jeg syns det blir litt søkt og vel enkelt å skylde på demoner. En forferdelig barndom tror jeg mer på, men tror sjeldent det kan skyldes bare det. Til det du spurte om, hvor jeg ikke tror at gutten kommer til himmel? Og at de får sin straff i helvete? Fordi jeg ikke er religiøs, jeg ønsker av HELE mitt hjerte å tro at den gutten har det godt nå, at han er en plass som kalles himmelen hvor alt bare er venlig og godt, men uansett hvor mye jeg ønsker det så er det for mange ting som ikke stemmer for meg med den kristne (eller noen tro) til at jeg konverterer (eller hva det kalles når en ikke har noen tro) pga en ting, men alle skal vite at for min sin del hadde en slik tro vært det beste nå pga dette. Mennesker kan være veldig stygge, sjeldnere onde, men i dette tilfelle er det nok en del onskap med. Men hvis du mener besatt av demoner som et uttrykk på å være psykopatisk så kan jeg være med på det, men ikke direkte demoner, jeg tror at mennesker styrer seg selv, helt og fullt. Defor bør noen skjermes for omverdens beste,disse tre menneskene, eller helst denne lille gutten, dette mislyktes i denne saken, på det groveste. Samfunnet er ikke perfekt, og kommer nok aldri til å bli det skal en være realistisk.
Tøysetipp Skrevet 14. desember 2008 #47 Skrevet 14. desember 2008 Enig med prekæs. Tåler veldig lite sånt selv, og er nødt til å unngå det for at det ikke skal prege meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå