Leirha Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 Det er helt jævlig. Har ligget våken i hele natt pga at jeg kom over en side som handlet om den gutten på 17mndr som ble torturert til døde i england. Det stod alt hva han hadde gått igjennom. Jeg klarte ikke lese alt. Kanikke lese sånn, men hvem kan det???? Sykesykesyke mennesker!!!! Jeg blir fysisk dårlig. Etter å ha lest det har jeg gråt kontinuerlig og kastet opp flere ganger, og fikk selfølgelig ikke sove. Skal selvfølgelig ikke nevne noe om dette, måtte bare få det ut, sykesyke jævla mennesker, noen skulle gjort det samme mot dem MINST! Og tenk at dem bare fikk 13 år i fengsel, det er sykt det...
camosilla Skrevet 10. desember 2008 #2 Skrevet 10. desember 2008 ÅÅÅhhh! får frysninger av å høre om det jeg. Orker heller ikke lese om sånnt, det er mildt sagt helt forferdelig hva mennesker (hvis man kan kalle dem det) kan gjøre mot andre.
cherry coke Skrevet 10. desember 2008 #3 Skrevet 10. desember 2008 Ja, det er grusomt. Synes det er litt unødvendig å nevne alle detaljene rundt det. Blir rett og slett for vondt å lese.
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 10. desember 2008 #4 Skrevet 10. desember 2008 Jeg har ikke lest det du snakker om og ikke vil jeg lese det heller, men etter jeg fikk min første datter kom jeg desverre over en artikkel der det stod om en far som hadde voldtatt sin 4 mnd gammle datter og latt kompisen være med på det, og min datter var omtrent 4 mnd på den tiden jeg leste det, og når jeg stod og byttet bleie på henne etterpå jeg hadde lest den artikkelen begynte jeg bare og gråte for jeg klarte og klarer fortsatt ikke og vil nok aldri klare og forstå hvordan noen kan gjøre noe slikt.. Kjenner jeg blir kvalm bare av og tenke på det..
goldie Skrevet 10. desember 2008 #5 Skrevet 10. desember 2008 Det høres ut som meg. Jeg kom også over dette for en liten stund siden, og fikk nesten de samme reaksjonene som deg. Tenkte på det dagen lang, natta lang, helt grusomt forferdelig. Det eneste som surret rundt i hodet på meg, var dette, og jeg var etterhvert sint og forbanna på de folkene som gjorde dette mot han. Men heldigvis har jeg fått dette litt mer på avstand. Hvis jeg skal gå å tenke på det dagen lang kommer jeg ikke videre, og jeg kan heller ikke gjøre noe med det kom jeg fram til. Tenker nå at han har det godt der han er nå. Ingen kan skade han lenger.
mamma til lille lu:) Skrevet 10. desember 2008 #6 Skrevet 10. desember 2008 Regner med d er baby p du mener? Er en stund siden jeg leste om den saken men jeg greier ikke å glemme den:( Er seriøst noe av den værste barnemishandlingen jeg har lest om! Helt grusomt! Sånne "folk" skulle ha blitt låst inne og kastet nøkkelen!!
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 10. desember 2008 #7 Skrevet 10. desember 2008 Huff...jeg har hatt etpar uker hvor den sakenbare gnager og gnager...:0( Minste her nærmer seg året, og hvordan noen i hele verden kan klare å være slem med et så lite barn er en stor gåte... Heldigvis har det sluppet taket litt nå, men seriøst: en periode fikk jeg ikke sove om kveldene pga dette! Ble bare liggende å plage meg selv med denne saken..
Gjest Skrevet 10. desember 2008 #8 Skrevet 10. desember 2008 Jeg er også en slik som ganger og gnager på slike saker og det er noen jeg bare ikke får ut av hodet igjen, som Baby-P, Baby Brianna, han på 8 mnd som døde i sin egen bilstol, hun jenta som ble slått til døde av stefaren og enda et par tre til:( Det er hel thorribelt...
xxxJulianexxx Skrevet 10. desember 2008 #9 Skrevet 10. desember 2008 Du må ikke lese om sånne ting. Jeg orker aldri det fordi jeg reagerer på akkurat samme måte som deg. Jeg kikker ikke engang innom og snur fort hvis jeg kommer over noe tilfeldig.
SnartLeah Skrevet 10. desember 2008 #10 Skrevet 10. desember 2008 har ikke fått med meg dette jeg! Hva er dette? Kan en eller annen legge ut linken til meg?
Edelweis Skrevet 10. desember 2008 #11 Skrevet 10. desember 2008 det er en gruppe på fecebook, bare søk opp baby p. helt grusomt
Leirha Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #12 Skrevet 10. desember 2008 http://babyp-memorial.blogspot.com/ Det er ihvertfall en blogg knyttet opp mot det.. For de som vil vite, men jeg anbefaler å ikke lese. Jeg er helt ødelgat, klarer ikke tenke på noe annet enn hvordan den lille gutten må ha opplevd de siste lange timene av et tragiskt liv. At en mor kan finne seg i at noen gjør noe slik med sin lille, også bli med på det selv. Jeg er helt satt ut!!
2smågull Skrevet 10. desember 2008 #13 Skrevet 10. desember 2008 Jeg leste om dette i går også. uff. dårlig jeg og! tenker på det hver gang jeg ser på de små gulla mine! Er over min fatteevne å skjønne noe slik ihvertfall! Og ingen straff er grusom nok! Håper de skyldige får sin straff i fengsel! det gjør de vel antakeligvis også! og bra er det!!
Chris&Alex♂♂ Skrevet 10. desember 2008 #14 Skrevet 10. desember 2008 uff a meg. har ikke lest og vil egentlig ikke lese heller. samtidig som jeg har lyst til å lese om saken. men hva var det som skjedde med gutten?
Leirha Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #15 Skrevet 10. desember 2008 Det er en liten gutt som ble mishandlet på det groveste med spark, slag og biting nesten hver dag. Han levde bare i 17mndr. (de som ikke orker detaljer selv om det bare er få detaljer, ikke les videre, det er grusomt) Sorry, men dette er så ufattelig at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Familiens hund ble lært opp til å angripe gutten. Til slutt gikk det så langt at stefaren brakk ryggen på ham under voldsom lek, som vel egentlig ikke kan kalles lek. De voksne fikk vel nok av smerteskrikene hans så de stappet munnen full av papir og gikk løs på ham, til slutt ble han lagt i sengen sin, hvor han aldri våknet mere. Dette er i grove trekk,
Ksenia & Anjem Skrevet 10. desember 2008 #16 Skrevet 10. desember 2008 Det er helt jævlig, har grått mange tårer for den stakkars lille gutten jeg også..Helt forjævlig er det, stakkars lille gutt. Hva med barnevernet da? De hadde vært på 60!!!!!!!!!!! hjemmebesøk men gang på gang ble han sendt hjem til moren igjen...helt ufattelig
Gjest Skrevet 10. desember 2008 #17 Skrevet 10. desember 2008 JEg har skrevet en gang på denne tråden allerede, men jeg er en slik som ikke klarer å la være å lese heller, og har lest mer i dag. Det skulle faen sprette ikke være mulig å være så ond! *grøsse*
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 10. desember 2008 #18 Skrevet 10. desember 2008 Å herregud noe så grusomt! Tårene bare renner og renner her jeg sitter og akkurat har lagt min kjære 16,5 mnd gamle datter. Fatter ikke at det går an!! Og at barnevernet ikke har oppfattet at noe var riv ruskende galt! Grusomt! Stakkar liten så fælt han har hatt det i sitt korte liv. Klarer ikke la vær å tenke på at det kanskje var til det beste at han døde. Så slipper han iallefall flere år med mishandling! Foreldrene hadde sikkert ikke stoppet med dette av seg selv iallfall. Stakkar stakkar liten.....
*Lissi* Skrevet 10. desember 2008 #19 Skrevet 10. desember 2008 Las om den lille gutten i går....og tårene trillet. Måtte opp å klemme gutten min som sov. Helt ufattelig hva folk kan gjøre:-( Tenk så mye sykt som skjer rundt i verden akkurat i dette sekund. Stakkars små barn....
Mamma til to tette Skrevet 10. desember 2008 #20 Skrevet 10. desember 2008 Hadde nettopp kommet meg litt over den saken...og skal ikke lese mer. Fikk så vondt av ham at det gjorde fysisk vondt! Og tankene kom gjerne når jeg stelte barna mine eller skulle legge meg. Stakkars, stakkars gutt.
Leirha Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #21 Skrevet 10. desember 2008 Men det jeg ikke skjønner her, hvorfor får dette paret bare 13 års fengsel hver? det er jo grov tortur og et svært grovt drap?? Så lurer jeg på hvorfor slike mannesker som dette ikke kan blir tvangssterilisert?
Chris&Alex♂♂ Skrevet 10. desember 2008 #22 Skrevet 10. desember 2008 huff og uff. jeg tror ikke jeg skal lese saken, men nå vet jeg jo hva det dreide seg om. herregud nei dette skal IKKE jeg lese om. fikk vondt av bare det lille du skrev om saken. fy søren. de skulle fått livstid. er det mulig å gjøre slikt mot barnet sitt.? makan.
Kakeåndsen Skrevet 10. desember 2008 #23 Skrevet 10. desember 2008 Jeg har ikke lest så mye om denne saken bortsett fra denne tråden. Men for en tid tilbake leste jeg en bok, Skadet, tror jeg den heter, hvor en fostermor forteller historien til et av barna hun har hatt boende hos seg. Jeg klarer ikke å legge den lille jenta fra meg. Synes det er helt uforståelig at noen kan være så ond. Mot sitt eget barn. Eller mot barn generelt.
Leirha Skrevet 13. desember 2008 Forfatter #24 Skrevet 13. desember 2008 Uff, nå måtte jeg faktisk ta en tur til psykologen min pga dette... Jeg gikk ned i en karftig depresjon. Klarer ikke å få det ut av hodet, gråter minst tre ganger til dagen og klarer ikke å spise. Det er så sykt at jeg klarer ikke å fatte det. Jen ker på det hver gang jeg ser gutten min, hver gang jeg henter han ut av senga, så tenker jeg på hvordan det hadde vært å funnet den lille gutten så ødelagt i sin seng. Hver gang gutten min så mye som antyder at han skal gråte så er jeg der for jeg orker ikke å høre gråt, for det var det som trigga det hele i den saken. Jeg er rett å slett blitt syk
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 13. desember 2008 #25 Skrevet 13. desember 2008 Huff, det er ikke bra. Håper du "kommer over" det etterhvert. Er en helt forferdelig sak. Var helt ødelagt i en uke etter jeg leste det, men måtte bare bestemme meg for å skyve det unna slik at jeg kunne fungere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå