Gå til innhold

Hva mener dere? Er dette en uskreven regel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei det er ingen uskreven regel at man skal ha stort bryllup fordi man har vært i flere store bryllup. Man skylder ingen andre en fest fordi man har vært på en...

Bryllup skal være slik du og din kjære ønsker det!

Vi er forøvrig også uenige om festen. Jeg vil ha stille, uformell og liten, mens min kjære vil ha stort, masse gjester og mer det tradisjonelle..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen regel. En har da "betalt" for seg i andre sitt bryllup og alle vet at et stort bryllip ikke er for alle. Jeg hadde ikke forventet det.

Skal en invitere alle en har blitt invitert til så blir jo festen stor. Vi har blitt invitert til perifære venner, og måtte vi invitert dem igjen da hadde vennelisten blitt enorm. Har jo mange nærmere som da MÅ inviteres.

Høres bare ut som mannen din vil ha et stort bryllup.

Skrevet

Nei, det er ikke en uskreven regel. Når vi giftet oss så var det nok en del som ble skuffet, men vi ønsket ikke et stort bryllup med masse fulle folk. Valgte å kun invitere de nærmeste, og det var et fantastisk koselig bryllup. Kan absolutt anbefale det.

Vi droppen valsen til fordel for klintango til en kjærlighetssang. Vals er for gamlinger. ;o)

Skrevet

Synes dere skal gjøre det DERE vil, ikke det dere tror ANDRE vil dere skal gjøre.

Er jo selvsagt inhabil her,siden vi gifta oss i smug i Las Vegas(kjempekul tur, forresten!), uten at en sjel visste det. Noen ble kanskje litt småsnurt, men tror når de tenkte på det i ettertid, så var de glad de slapp alt styret (og kostnadene) (da tenker jeg mest foreldrene våre, hehe.)

Vi hr likvel blitt bedt i andres bryllup (vi var de første), ingen synes det var kjipt gjort at vi ikke feira begivenheten.

Jeg kunne aldri hatt et sånt typisk bryllup, heller ikke mannen min, så vi hadde nok forblitt ugifte isåfall.

Lykke til med avgjørelsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...