Gå til innhold

Vet jeg er stygg nå, men

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå må dere følge med på Jakten på kjærligheten, da, bim- damer:)

HI

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes faktisk at hun er veldig søt. Men hun er grusomt irriterende, med den latteren og fjollete væremåten. Men utseendemessig finner jeg ikke noen feil med henne. Kanskje hver sin smak?

Skrevet

Herregud, SÅ du henne i den lyse, korte kjolen eller? Det var ikke akkurat flatterende, nei! Men syntes det var sjarmerende at han typen ikke så ut til å bry seg med det.

HI

Skrevet

Fy faen at dere gidder!

Skrevet

Jeg synes hun var pen i den kjolen.

Skrevet

Du gidder da selv, du svarer jo?

Skrevet

Et liv har jeg, det er nok dere som trenger briller som synes hun er FIN i den kjolen! Alt veltet jo utover, med knappenålshodet på toppen:)

Skrevet

Åh, jeg synes hun er kjempesøt jeg! Er skikkelig misunnelig også, for Andreas er et varp!

Skrevet

Det er helt tydelig at HI er innmari misunnelig. Stygg og fæl som hu er sjøl, skjønner jeg det godt.

Skrevet

Til HI

Hvordan ser du ut??? Hvordan er din latter, stemme, kropp osv??? Hvordan hadde du tatt deg ut på tv???

Jeg syns jo det er befriende med ekte mennesker på skjermen. Når det gjelder jordmødrene så er vi så heldige at vi har fått ett innblikk i hvordan forskjellige fødsler egentlig er. Jeg setter utrolig pris på det, slik at jeg vet litt mer om hva jeg kan forvente meg når min fødsel kommer....

greit at ikke alle er like flotte i dine øyne, men det er jo det som er flott at alle er forskjellige, og at det altids er noen som syns de er flotte.....smaken er nemlig like varierende.

Skrevet

Andreas er heit. Det er alt jeg vil si.

Skrevet

En person spør meg hvordan jeg ser ut, en annen sier jeg er stygg og fæl, hehe. Da vet dere vel hvordan jeg ser ut, hvorfor spørre?

Nei, fra spøk til alvor, jeg er fornøyd med utseendet mitt, ja. Latteren og stemmen og. Synes jur- flickan er fæl, sånn er det bare. Dere liker vel ikke alle dere heller? Dere synes jo Tyra er bare sååå fæl! Hehe, dere er nok ikke bedre selv. Og for n'te gang, jeg er ikke misunnelig på den skapningen der, men på Tyra, JA.

Han Andreas virket forresten litt kopete, kanskje de passer sammen likevel.

Skrevet

Nei, ingen liker vel alle, men å skrive anonyme innlegg om folks utseende på et nettforum?

Jepp, du burde få deg et liv. Ikke sunt å leve gjennom TV og internett..

Skrevet

Oioioi, så modig du er da! Står fram med nick og greier. Virkelig modig, du burde være stolt av deg selv:) Antinissen, ja. Nei, da er du jo ikke anonym i det hele tatt.

Skrevet

Poenget er ikke om jeg er anonym eller har nick, poenget er at jeg ikke skriver nedrige innlegg om folks utseende på nettet. Uansett om det er folk jeg kjenner eller folk jeg har sett på TV.

Men så kan det jo være at TV ikke er så til de grader livsberikende for meg som for deg, så derfor lar jeg meg ikke engasjere så voldsomt.

Du må jo ha et någet overfladisk liv...

Skrevet

Så flink du er da.

Selv elsker jeg tv (men hvis du leser hva jeg har skrevet innledningsvis, så vil du se at jeg ikke har fulgt med særlig mye på Jakten på kjærligheten, bare glimtvis) og film. Bruker internet mye også.

Du er jo nedlatende til meg, siden du mener jeg har et overflatisk liv, du er kanskje ikke stort bedre selv:) dessuten er du jo her inne, men det er bare nå i kveld, kanskje?

Skrevet

Neida, jeg er her titt og ofte, som avbrekk i hverdagen. Jeg er alltid nedlatende mot folk som rakker ned på andre.

I mine øyne er det en viss forskjell.

Skrevet

Ikke i mine øyne. Bøddelen er like mye morder som drapspersonen i utgangspunktet var. Øye for øye, tann for tann fungerer ikke for meg.

Skrevet

Nei, det har vi jo skjønt. Du liker å gå etter de som ikke er til stede og kan forsvare seg, du... Pluss at du henger ut folk for egenskaper de strengt tatt ikke kan noe for.

Du derimot, du velger å være nedrig.

Skrevet

Når du er så teit og stiller opp på tv med den merkelige kroppen, den væremåten og en latter som gir frysninger langt inn i margen, må du bare regne med å få annet enn bare positive kommentarer. Det var hennes valg å blottstille seg på tv.

Skrevet

Ja, det var stygt skrevet.

Synes hun er kjempesøt og sjarmerende jeg. Hun og Andreas passer bare så godt sammen. Jeg skjønner veldig godt hva Andreas så i henne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...