Anonym bruker Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 hvordan i alle dager har den blonde skapningen i Jakten på kjærligheten greid å få seg så mange friere og ende opp med en som ikke ser så aller verst ut? Puh, det var lang setning det. Vet ikke hva hun heter, har ikke fulgt med så stort, men hun har en helt for j.... irriterende stemme og væremåte, og den kroppen!? Hun kan ikke noe for det da, men et pittebittelite hode, enorme mugger og i det hele tatt en merkelig fasong? Er det bare meg som undrer?
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2008 #2 Skrevet 9. desember 2008 Og HVOR irriterende er ikke den syke latteren hennes ? Men hun er jo blond og har digre brød, og det holder jo for enkelte menn.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2008 #3 Skrevet 9. desember 2008 Kanskje han liker slike kvinnfolk? Folk kan da være anderledes på tv enn i virkeligheten da skjønner du...kanksje hun er søt og god med store mugger
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2008 #4 Skrevet 9. desember 2008 at det går ann å være så overfladisk og vemmelig som deg! Synes hun er kjempeskjønn jeg, et yndig vesen.. flere som klarer å det indre av folk på en bedre måte enn deg sikkert.. Har sett på det av og til, og aldri lagt merke til noe unormalt lite hode eller enorme mugger.. Helt vanlig søt jente bare..
Gjest Skrevet 9. desember 2008 #5 Skrevet 9. desember 2008 vel jeg har sikkert sett penere damer, men hun er jo så smittende-glad:) Nei hun har kanskje ikke supermodell kroppen, men hun er jo søt og har et utrolig fint humør:) Trur det er en myte at menn bare går etter blond hår med store mugger, kan jo hende at de faktisk liker personligheten hennes også?
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2008 #6 Skrevet 9. desember 2008 Sett penere damer??? Hva slags krav er det dere stiller til bøndene i den serien da? Noen som har sagt at de skal være de peneste man har sett? Jeg syns hun er søt og sjarmerende jeg. Hadde nok ikke taklet latteren selv, men skjønner godt at Andreas liker henne.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2008 #7 Skrevet 9. desember 2008 Syns hun er nydelig jeg. Flott jente! Og skulle gjerne hatt hyllene hennes! haha
Gjest Skrevet 9. desember 2008 #8 Skrevet 9. desember 2008 hehehe.. jeg mente det ikke på en stygg måte. Nå mente jeg heller ikke at hun skulle være den peneste jeg har sett. skulle bare legge vekt på at jeg syns hun er søt og virker veldig blid:) Perfekte damer er kjedelig^^
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2008 #9 Skrevet 9. desember 2008 Jeg syns også at hu er ei flott jente:) skikkelig sjarmerende. Virker som du er litt sjalu HI. Bra alle ikke er like overfladiske som deg.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2008 #10 Skrevet 9. desember 2008 Nå gispet jeg! Er absolutt ikke sjalu på HENNE, nei! Å fy! Er det noen jeg skal være sjalu på, må det være Tyra Banks. HUN er dig hun! Jeg er ikke overflatisk, for jeg synes hun er så irriterende også, i tillegg til den merkelige kroppen. Dere som er så opptatt av å nevne personlighet, tror dere de kjente henne i utgangspunktet da? De så henne på tv- skjermen! Og sendte henne brev i bøtter og spann. Og nå vet jeg hvorfor de vil ha henne: FOR GÅRDEN SIN DEL *klasker meg selv i panna fordi jeg trodde jeg måtte spørre dere men så fant jeg det ut selv, gitt*
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2008 #11 Skrevet 9. desember 2008 Hehe, jeg synes nettopp stemmen og dialekten er det mest sjarmerende med henne jeg :-P Dessuten virker hun som ei "skikkelig" jente, som ikke er redd for å ta i et tak, og som i tillegg er huslig og jentete.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2008 #12 Skrevet 9. desember 2008 Hahahaha!! hehe.. HAHA, syns du Tyra Banks er digg?? Fokuser litt på overleppa hennes så ser du fort hvor latterlig hun er:) Pga tennene sine/ tannkjøttsmilet har hun lagt til seg et utroooolig stygt smil, med liten stram overleppe.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2008 #13 Skrevet 9. desember 2008 tyra banks har jo ikke no bra kropp, er ikke pen engang. så da har du dårlig smak.Dummere enn tyra skal man velk lete lenge etter????????????????????????
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2008 #15 Skrevet 9. desember 2008 Nei DET er hun ikke ass... Skulle sett meg du!! Sunn sjel i et sunt legeme!! Tjohei
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2008 #16 Skrevet 9. desember 2008 Må le litt av du anonym som gjerne skulle hatt hyllene hennes, er du klar over at de henger sikkert til langt ned på knærne hennes ut bh..
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2008 #17 Skrevet 9. desember 2008 Tyra Banks er en nydelig og intelligent kvinne! I tillegg til å være supermodell, er hun også forretningskvinne, og gjør mye bra frivillig arbeid. Hun er ikke så tynn lengre, har nydelige, flotte former, en perfekt hud og smilet er jo helt skjønt! Ikke stygge tenner og tannkjøtt der, nei, hehe, vært hos optiker i det siste eller? Ser dere hvor dumme dere virker? Dere angriper meg for å være overflatisk, men straks jeg sier noe positivt om noen andre som dere ikke liker, slenger dere ut av dere det ene med det andre. Hørt om å kaste stein i glasshus eller? HI
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2008 #18 Skrevet 9. desember 2008 Joa, ser den. Kan nøye meg meg halvparten. Hun hadde sikkert blitt glad for å bli kvitt halvparten og kan jeg tenke meg. Tenk så fint det må være å ha pupper da!
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2008 #19 Skrevet 9. desember 2008 Jeg har pupper, b/c- cup, alt etter som, og er veldig fornøyd med dem:) I tilfelle noen skulle lure på om jeg faktisk var misunnelig på de jura der. Jura står jo ikke i forhold til resten! Så et glimt av henne nå, i bikini, *grøss*. Men det skal hun ha, hun er modig! HI
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2008 #20 Skrevet 9. desember 2008 Hun eldste bonden med brunt hår har en ennå mer irriterende "vane" for hun sier æzzz ikke æRR. Klarer ikke helt høre hva hun sier, hun snakker så utydelig.. Det kunne vært slitsomt.. Men virker ellers som ei bra dame, for all del. Om blondie: Litt påtatt latter kan man alltids bli vant til. Dessuten trur jeg det er mye nervøs-latter pga kameraene.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2008 #21 Skrevet 9. desember 2008 Nei, hun kan nok ikke si r, da er det bedre å skarre eller lage en eller annen tullelyd:) Men hun er likevel MYE bedre enn mugge- guri! Og Ola Sylte- gris, o fy o fy, noe mer udelikat skal man lete lenge etter. Og for en personlighet! HI
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2008 #22 Skrevet 9. desember 2008 Jeg synes han virker grisekul jeg. Skikkelig kramkar.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2008 #23 Skrevet 9. desember 2008 Med samme jeg er i gang, irriterer jeg meg, eller vemmes, av den fæle stemmen til jordmora på Sykehuset! Hun ser så pen og fin ut, hyggelig virker hun også, men med den stemmen ødelegges alt. Hadde jeg fått en jordmor med en sånn stemme, hadde jeg blitt så redd at jeg hadde født på gata istedet. HI
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2008 #24 Skrevet 9. desember 2008 Synes hun lyse er veldig søt jeg:) Verre med Guro, eller "Gudgo", som hun selv sier Får helt fnatt av uttalen hennes.. På en annen side er vel det noe hun ikke kan noe for.. Så jeg er vel litt slem jeg og, HI!
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2008 #25 Skrevet 9. desember 2008 Ja jeg har også undret :-D overfladisk som jeg er.... Jeg har dessverre tenkt (fy fy) at de mennene må ha vært rimelig desperate..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå