Prinsen & spiren Skrevet 7. desember 2008 #26 Skrevet 7. desember 2008 Har sett ut alt vi skal ha : ) Heheh.. har snakka om unger i over 1 år nå, så.. mye er klart ( i hodet ). Se litt på navnene vi har tenkt på. Gi meg meningen deres (og gjerne noen flere forslag) navn er vanskelig, og spesielt guttenavn.. Jentenavn: Emilia Emilie Ada Adelin Alina Alida Hedda Guttenavn: Lucas Ad rian Sander Tristan August (Er det dumt og kalle et augustbarn dette?)
Mamma_til_isabella Skrevet 7. desember 2008 Forfatter #27 Skrevet 7. desember 2008 Mola eller blæremola er noe rart:P Syk morkake og feil på fosteret.Skjer ca 50 tilfeller i året. Kan ikke bli gravid før man er sikre på at hcg nivået har holdt seg på 0 i 6 mnd. Kan nemlig være kreft i det hele. De 6 mnd gikk egentlig ganske fort...... Så ble veldig overrasket på pos test nå for hadde ikke forventet det... Åj det står du i respekt av....Håper formen din er bra da:)
tita86 Skrevet 7. desember 2008 #28 Skrevet 7. desember 2008 ja navn er vanskelig.. det er jo alle fine navn da=)=) samboeren min og jeg har nesten bestemt oss for navn=) hvis det blir jente skal hun hete Leah, hvis det blir gutt blir det nok Adrian eller Patrick=)
Prinsen & spiren Skrevet 7. desember 2008 #29 Skrevet 7. desember 2008 aha, ikke hørt om før : ( Så skummelt :| Var du lang på vei eller? Så bra de mnd gikk fort.. jeg hadde løpt på veggen tror jeg. Er sååå utålmodig.. ;P men klaffet heldigvis fort for dere etter dette da : ) Og denne gangen skal skal skal det gå bra ; )) Det håper jeg også. Heheh.. Kjempespent.. ;b
Mamma_til_isabella Skrevet 7. desember 2008 Forfatter #30 Skrevet 7. desember 2008 Så mange fine navn du har funnet ut.....Liker litt navn som ikke alle heter:) Ja,denne gangen skal det gå bra med oss alle:)Var 3 mnd på vei.Men fostret er ikke levedyktig lengre så det hadde skjedd uansett. Vi har også sett på litt navn. Jentenavn: Dina Frida Linnea Caroline Lotte Julie Isabella Guttenavn: Jonas Sander Sebastian
Mamma_til_isabella Skrevet 7. desember 2008 Forfatter #31 Skrevet 7. desember 2008 Nei, August er jo et kjempe knall navn.Og ekstra gøy når man er født i august:)
Arb.ledig husmor Skrevet 7. desember 2008 #32 Skrevet 7. desember 2008 Hei! Eg har termin ca 2.aug... Skal t legen den 18.des, og håper da å få bestille meg en tidlig ul...da eg slet mye i første sv.skap med det å ikke bli trodd på termin og annen redsel i forbindelse med det å bli mor.. Er mamma til en jente på 2 år, og ble veldig glad nå når det klaffet for oss. Har ikkje fortalt det til så mange enda, men har nå bestemt oss for å fortelle det til familien vår. Mine beste venninner vet det, og 3 stk på jobben... Jobber i barnehage, og måtte da bare fortelle det, da eg e veldig kvalm store deler av dagen, og tanken på bæsjebleier gjør meg enda mer kvalm... Bor like utenfor Bergen..
Mamma_til_isabella Skrevet 7. desember 2008 Forfatter #33 Skrevet 7. desember 2008 Huff misunner deg ikke for kvalmen....Når begynte den for deg? Veldig kjedelig å ikke bli trodd. Håper du får en bedre opplevelse denne gangen.Prøvd lenge på nr 2?
tita86 Skrevet 7. desember 2008 #34 Skrevet 7. desember 2008 Jeg misunner deg ikke kvalmen.. jeg har termin dagen før deg, og merker ikke noe til kvalme.. det hender jeg brekker meg litt hvis jeg spiser meg veldig mett, men ellers er formen fin. jeg håper det holder seg slik, iallefall nå som det nærmer seg jul!
Prinsen & spiren Skrevet 7. desember 2008 #35 Skrevet 7. desember 2008 aha : ( Uansett, veldig fælt. Håper det går bra for dere denne gangen Det skal det og ) Så fine navn:) Du er flink, som klarer å velge navn som ikke står på topp 10 vanlig-listen.. det er vi elendige til.. hehe! Men begge liker navnet August, så skal ikke se borti fra at det blir det Gutt?Jente? Når begynte du å få kvalmen?
Mamma_til_isabella Skrevet 7. desember 2008 Forfatter #36 Skrevet 7. desember 2008 Jeg kjenner litt kvalme på kvelden bare.......Håper den ikke kommer
Mamma_til_isabella Skrevet 7. desember 2008 Forfatter #37 Skrevet 7. desember 2008 Søt du er:)Vi skal over til 2 og 3 tri sammen alle sammen:)
evedah Skrevet 7. desember 2008 #38 Skrevet 7. desember 2008 ja det gleder jg mg også til:) Det er noe jg ser fram til jah...Men har du bestilt dg time til ul?evt når? Føler meg så rådlås,for det er helt nytt for mg=))
tita86 Skrevet 7. desember 2008 #39 Skrevet 7. desember 2008 vi har en spennende tid framfor oss iallefall=) lykke til alle sammen! Vi får krysse fingrene for hverandre=) jeg blir skremt når jeg leser om spontanabort og hvor vanlig det er. men samtidig har jeg lest at det er 89% sjanse for at det skal gå bra etter 4 uke! og man kan jo ikke tenke at det går galt. det er viktig å tenke positivt, å glede seg over det som vokser i magene våre=)=)
Mamma_til_isabella Skrevet 7. desember 2008 Forfatter #40 Skrevet 7. desember 2008 Nei,har ikke bestilt time til noe ul ennå...... Vil vente til jeg er kommet litt lengre..... Kan få time på dagen der jeg bestiller:)Du da?
Prinsen & spiren Skrevet 7. desember 2008 #41 Skrevet 7. desember 2008 Vi må fortsette å følge hverandre Hadde vært spennende. Send meg gjerne PM altså. Det er bare koselig=)
Mamma_til_isabella Skrevet 7. desember 2008 Forfatter #42 Skrevet 7. desember 2008 Samme her:)Bare send pm,legg meg til på msn eller face eller noe:)Veldig kos å følge fler som er likt:)
Arb.ledig husmor Skrevet 7. desember 2008 #43 Skrevet 7. desember 2008 Kvalmen kom når eg var ca 3-4 uker på vei Den vare ganske lenge på dagen også om eg ikkje spise ofte og lite... Vi begynte vel så smått å prøve i vår/sommer, men har slitt mye med forkjølelse og sykdom, så vi orket ikke prøve så mye før i oktober, og da klaffet det med en gang . Kan hende eg e lengre på vei, men tror ikke det da.. Hadde nemlig en rar menstruasjon i oktober, den varte kun i 2 dager og va lite blod... Men hadde ingen positiv test da...
tita86 Skrevet 8. desember 2008 #46 Skrevet 8. desember 2008 ja vi må absolutt følge hverandre.. er godt å dele tanker og erfaringer med andre!!
Soleie m/3 gull :) Skrevet 8. desember 2008 #47 Skrevet 8. desember 2008 hei:) jeg har termin 3-4 august:) har en sønn fra før på snart 1 år. jeg har de siste dagene vært ekstremt kvalm. men spyr heldigvis ikke:) var ikke kvalm i det hele tatt sist, så hadde håpet å slippe unna denne gangen , men neida!!
Allegra -med gullspira- Skrevet 8. desember 2008 #48 Skrevet 8. desember 2008 Kan jeg slenge meg på her eller:) Er fra hedmark, er akkurat ferdig med forrige permisjon, men ikke ute i jobb ennå. Har testet positivt...baaare TRE ganger i dag..hehe..ja måtte jo dobbel..og trippelsjekke.. termin 17.august..fire uker og to dager. Så ikke langt avgårde enda da men:-)
Mamma_til_isabella Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #49 Skrevet 8. desember 2008 Selvfølgelig er du velkommen til å slenge deg på her=) Gratulerer så mye med pos test:) Tiden går fort den......spess nå som det er jul:) Vi har alle fått en fin julegave år:)
Prinsen & spiren Skrevet 8. desember 2008 #50 Skrevet 8. desember 2008 hvor i hedmark? er fra hedmark jeg ooog
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå