Gå til innhold

Flere med termin i august som vil skravle litt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaa : )

Når har du termin?

Skrevet

ja! jeg har utifra egne utregninger termin 1 august. jeg er altså 6 uker og 4 dager på vei. skal på første kontroll om to dager, og er utrolig spent, samtidig som jeg jeg er redd det ikke skal være liv i min lille spire. dette er mitt første svangerskap, og det er en skrekkblandet fryd!

Skrevet

Ååååå så hyggelig at det var noen som ville skravle her:D

Jeg har termin mellom 9 og 12 august:)Alle sidene sier forskjellig. Men er 5+0 i dag:)Dere da?:)

Er mitt andre svangerskap første resulterte i en ma...

Spiren din er nok levende:)Du merker fort når noe er galt....

Skrevet

Moro : )

Jeg er 5+1 idag, og har etter menskalkulatoren termin 10 august! :) Men, er forbredt på at den datoen blir flyttet på etter UL i rundt uke 18!Har forøvrig bestilt meg UL time til den 19 des.. mistet en gang i fjor, så vil på tidlig uL. Så, andre gangen jeg er gravid... så håper denne spiren klorer seg fast i magen min :)

Hvordan er formen deres da? : )

Har dere fortalt det til noen?

Skrevet

Da er vi veldig likt da:)

Mistet du i sa eller ma?

Hadde en ma i april jeg så jeg skal også bestille tidlig ul.

Vi har fortalt det til foreldre og søsken:)

Like greit at noen vet det om noe går galt.....Litt lettere å få støtte:)

Du da?

Formen min er bra:)Veldig ømme pupper,murringer i mage og rygg og litt slappere enn ellers. Og en utrolig god luktesans:P

dere?

Skrevet

Jeg mistet i SA :( Så er livredd for å oppleve det igjen.. men, har en bedre følelse denne gangen, selvom jeg har svært svært få symt. Men, er tidlig enda så håper de dukker opp : )

Vi har fortalt det til de nærmeste vennene (for de fikk vite det sist..) og søster mi :) Forteller det på julekvelden til foreldrene, hvis UL'n går bra! : )) *HÅPE* :-D

Du har da litt symt du da ; ) hehe..

Jeg har litt oppblåst mage, av og til ømme pupper, blodårene rundt puppene er mer synlige..og litt vondt i ryggen av og til... OG TRØTT OG SLITEN!! Det siste nevnte er vel det jeg merker mest til.. ;P Men hadde jge ikke visst at jeg var gravid, så hadde jeg ikke merket det.. :P

Skrevet

Jeg er i veldig bra form. jeg merker ganske lite. jeg har ømme pupper, og er trøttere enn vanlig bare. Har fortalt det til venner og familie, men kommer fra et lite sted så ting har spredt seg veldig fort! men slikt skjer. hvis noe skulle gå galt vil jeg ha mye støtte iallefall. men jeg håper virkelig alt går bra. jeg gleder meg veldig over dette=)

Skrevet

Hehe det er det......

Man føler seg vel litt ekstra gravid når man vet at man er det:)

Er vel ganske liten sjans for å oppleve det igjen. Det sies jo at om man har hatt en abort er sjansen mindre ved neste graviditet:)

Du har da en del symptomer du også:)

Vi fikk verdens beste julegave i år eller hva?:)

Denne var etterlengtet.....

Hvor i landet er du i fra?

Skrevet

Hvor i landet er dere fra forresten? :-)

Skrevet

Det var det jeg tenkte også....Å man trenger den støtten da....

Men det går nok helt sikkert bra:)Når har du termin?:)

Skrevet

Oslo her,dere da?:)

Skrevet

Fra hedmark, et sted nære Hamar : )

Skrevet

ok:)

Vært prøvere lenge?

Skrevet

Jeg er fra Tinn kommune i telemark. Jeg har termin 1 august. men det er utifra kalkulatoren på denne siden. Det vil nok bli fastslått til tirsdagen på kontroll!=)

Skrevet

Jeg sluttet på p-piller i august. så det gikk ganske fort egentlig. selv om det virket veldig lenge de månedene det ikke skjedde noe.

Skrevet

Flere enn meg som har sett på hvordan seng og vogn vi vil ha?

Merker jeg er veldig babysyk:)

Skrevet

Heihei=))

Har termin 12 august etter hoderegning;-) Gleder mg kjempe masse...Bli vår første fødte...Har egentli ikke noen spesielle symt. bortsett fra at jg er litt extra trøtt å sliten,pluss litt vondt i korsryggen da...Blir vel flere etter hvert...Håper å slippe kvalmen da,for det er det verste jg vet om.hehe....kommer fra Fosen jg,litt utenfor Tr.heim.

Har ikke fortalt det til så mange,bare mine foreldre...Men i morgen skal jg si fra til de på jobben slik at det kan tilrette legges litt ang løfting av tunge ting o.l. jobber som kokk på et sykehjem så det blir noen løft om dagen....Vil gjerne være litt extar forsiktig de neste mnd fram til første ul...

Har noen av dere mye/mange symt.?

Skrevet

Vi begynte i november i fjor, og ble gravid etter 2 pp. Men mistet, og etter det var syklusen min hele på jordet,.. måtte få provera for å få igjen mensen etter sa'n osv.. og når det rettet seg fikk jeg sykluser på 40 dager! :S

SÅ, håper den klorer seg fast. hihi.

Dere da?

Er dere studenter forresten?

Skrevet

Har termin 12 august....er bare 4+ 6 enda...gleder oss kjempe masse da=))dette er vår første fødte. Så det er litt skummelt også...men men...lærer så lenge man lever=))

Skrevet

Vi prøve i 7 pp før første satt. Men mistet i ma og mola i uke 12....Fikk da ikke lov å bli gravid på 6 mnd. Å i første pp etter det klaffet det:)

Jeg er flyvertinne så jeg er i full jobb:)

Dere da?

Skrevet

Jeg er student. Jeg er utdannet førskolelærer til våren. så jeg ser fram til å være hjemme et år etter det=)

Skrevet

Jeg har begynt å se på vogn. er greit å begynne med det tidlig merker jeg, for det er mye å velge i. jeg har bestemt meg for å ha en vugge i stua, og vanlig grindseng på soverommet. det meste er tenkt ut. har vært babysyk ganske lenge!!

Skrevet

Har termin samme dag som meg du da:)

Blir kos når man kjenner de første sparkene:)

Skrevet

aha : )

Hvorfor fikk dere ikke lov og ble det på et halv år? HVa var det molv (?) eller hva du skrev.. :S hmm.. må ha vært laaange seks måender? :(

Jeg går 2 året på høgskole, så spent på hvordan formen er når jeg skal ha 7-8 eksamner :P Da er jeg ca 30 uker på vei. hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...