Anonym bruker Skrevet 7. desember 2008 #26 Skrevet 7. desember 2008 Tror du det bare er nordmenn her eller????
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2008 #27 Skrevet 7. desember 2008 Hehe.. Det kan ikke være sånn at utlendiger kan mene noe sånt eller? Jo jeg er det, selv om jeg er født i dette landet. Det er veldig mange av oss "ikke vestlige" jenter som mener det samme:) Vi lever jo med disse gutta. Er så synd at man blander ordet rasisme inn i alt. Må være lov å mene ting uten å bli kaldt rasist! Det er et sterkt ord, folk må slutte å misbruke det.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2008 #28 Skrevet 7. desember 2008 Så mange uttropstegn, da. det holder med 1. Ja, jeg tror bare det er nordmenn her. Du er nordmann, selv om du kommer fra et annet land, og er bosatt her. Tror neppe en "utlending" ville ordlagt seg sånn, og er da typisk bim å lyve om et eller annet.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2008 #29 Skrevet 7. desember 2008 Skjønner du selv hvor vanvittig fordomsfull du virker nå. At du vet hvordan alle utlendinger vil formulere seg? Snakk om falsk "åpnhet". HI står i alle fall for at hun er litt dømmende ,mens du tar på deg din høye hatt og tar til ordet for oss dumme utlendiger fordi vi ikke klarer det? Er vi bare dumme apekatter vi eller?
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2008 #30 Skrevet 7. desember 2008 Vi har mange venner fra andre land, mannen min er også muslim, og de synes det er trist å hele tiden oppleve rasisme. Blir diskriminert i forhold til jobber, stygge kommentarer fra norskfødte nordmenn, og får sp m om de er terrorister o a. Vi har vært gift i mange år, fremdeles spør folk meg hvordan det "egentlig" går med ekteskapet, det virker nesten som om de blir skuffet siden jeg ikke kommer med blåmerker hehe. På flyplassen skulle de sjekke om jeg hadde med meg en bombe. Tilfeldig? Tror ikke det. Blir alltid stoppet i kontroller når vi er ute og reiser etc. Tror ikke du er "utlending" nei. Går ikke på det:)
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #31 Skrevet 8. desember 2008 HI,det er helt greit at du er rasist,jeg selv er glad jeg ikke deler denne byrden med deg,fordi gud vet du har driti deg ut nå denne tråden. Men hvis du skal være såppas usakelig og umoden og ikke komme med litt mer fakta istedet for å ta alle over en kam..da er det dessværre ikke mange hær som vil ta deg særiøst. Å være så forkantet som deg må være veldig vanskelig. Du forventet kanskje ikke at du skulle måtte se flere synspunkt ved å legge ut denne tråden? Hvis du rer sengen din,synes jeg du skal ligge i den også. Og forresten,usa har en svart president nå,HVA SYNES DU OM DET? Skal han brennes på korset fordi han er muslim eller kanksje bare fordi han er mørk i huden,tror du han er kriminell? Hehe,du sa d jo selv..alle utlendinger er kriminelle...nå kan du jo tenke litt.
MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 8. desember 2008 #32 Skrevet 8. desember 2008 Når du velger ord som "jævla utlendinger" ,kan du ikke forvente at noen ikke kommer til å tro at du ikke er rasist? hæ? selfølgelig er du rasist når du kommer med slike salver.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #33 Skrevet 8. desember 2008 Har møtt mange somaliere, men ALDRI noen koslige.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #34 Skrevet 8. desember 2008 Er det faen meg mulig??? Det er BESTANDIG menn som som voldtar, dreper, mishandler osv... Hva i helvete er det vi skal ha disse mennene i landet vårt for...??? Kan noen fortelle meg det??? Uansett om det er overvekt av utlendinger som voldtar kontra nordmenn så er det desidert flere menn enn damer som er voldtektsforbrytere. Så jeg sier: ut med ALLE MENN!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #35 Skrevet 8. desember 2008 Så jævla trangsynt går d an å bli?! NEJ;det er ikke bare menn som voldtar ,mishandler,eller dreper! Er du helt fjern eller?Har hørt om nok kvinner som dreper da,så¨den kommer du ikke langt med. På tv norge for et par år siden var d faktisk en dokumentar om kvinner og mishandling,hvor kvinner mishandler! Det er faktisk like mange kvinner som mishandler frøken påståelig,så den kommer du heller ikke langt med. Så kommer vi til voldtekt. Man hører aldri eller sjeldent om kvinner som voldtar,men det betyr ikke at det ikke forekommer! Fordi det gjør det! Vi hører bare ikke like mye om det! Så nå syns jeg du skal skjærpe deg!Hvem som helst kan drepe,voldta og mishandle og være kriminelle!
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #36 Skrevet 8. desember 2008 Når en aktor for politiet sier at 90% av alle sakene denne tar opp i retten er sedelighetssaker,- og at det er "Norske" familier det gjelder i 80% av disse,-så er vel ikke virkelighetne slik som media vil ha det til..Forksjellen er at de barna dette går utover ikke har makt eller lov til å gå ut i media og fortelle hva pappa/mamma/onkler/bestefar har gjort mot de...90% mente denne IKKE var noe overdrivelse...Flere PR dag....også er det kjøre- vertredelser og nå og da slagsmål/vold "på gata",- det som media slår opp,- og DA er det som regel "Kjenninger" av politiet på begge sider...... SÅ mye kriminalitet som skjer mot uskylidge mennesker kommer ikke frem i media da det ofte er helnorsk familier og barn involvert......... Men greit å få ut litt frustrasjon mot utlendinger en gang i blant........ Ikke for å dømme noen, men under depresjonen i Tyskland etter 1.verdenskrig så var EN av grunnene til at de kom de seg over den ved å få noen å skylde på...... SÅ om man sliter med noe her i livet, er det greit å skylde på andre for at verden er så fæl,-. er det ikke????
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #37 Skrevet 8. desember 2008 Eh, ironi heter dette. Det var jo hele poenget med mitt jævla menn-innlegget. Her kopierte jeg HIs sitt innlegg, men bytta ut utlending med mann for å endre genraliseringen. For det er jo ikke bare menn som er slemme, faktisk viser undersøkelser at det er kvinner som står for det meste av fysisk vold i hjemme. Altså flere kvinner enn menn slår, men siden mennene slår hardest og menn som blir slått av damene sine er tabu hører vi nesten bare om menn som slår. Når damer slår har de PMS liksom. I min lille kommentar på slutten så står det jo ikke at det utelukkende er menn som voldtar, men ser man på statisikken så er det jo flere menn enn kvinner som voldtar, og målt i prosent så ville jeg påstå at menn leder soleklart over kvinner som voldtektforbrytere enn det utlendinger leder over nordmenn, men andre ord kan vi da si at gruppen "mannfolk" er farligere enn gruppen "utlendinger" hvis det i hele tatt går an å tenke i slike generaliserende baner!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå