Gå til innhold

JÆVLA UTLENDINGER IGJEN!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke BESTANDIG at det er utlendinger som voldtar, dreper, mishandler osv...hvor i all verden har du det ifra???

Det er mange nordmenn som også gjør slike forferdelige ting, og det er ikke alle utlendinger som gjør slikt...det er bare noen!!!!!!!!!!!

Skrevet

Huff, jeg har full forståelse for alle de stakkars utlendingene som har prøvd seg på livet i norge, men rett og slett ikke orker mer på grunn av all rasismen. Når skal det ta slutt? Har selv en far som sleit veldig med å bli akseptert til tross for høy utdannelse, et utrolig liberalt syn på religion osv. Rasismen er til å ta og føle på for disse menneskene i nesten alle settinger.

Det er ikke kun krigsofre med psykiske problemer som kommer hit, det er også oppegående mennesker som (på lik linje med at du kunne tenkt deg et år utenlands) kunne tenkt seg et år eller to her. Men mange av de orker ikke, pga sånne trangsynte idioter som HI her. Jeg blir ekstremt provosert av dette her.

Tror du alle hvithudete menn er snille som lam? Er det bedre med alle de halvfeite kvapsete nordmennene som stikker ned til Thailand og KJØPER seg småjenter? DET er f**n meg kvalmt det.

Skrevet

Mannen min er "utlending", han er snill som et lam:) Skjerp deg, hi, du driter deg ut nå.

Skrevet

Jeg har to venninner som har blitt voldtatt av NORSKE menn, og vet om flere helnorske menn som har stjålet, slått ned folk, mishandlet kone/kjæreste, og drevet med svindel. Ingen av disse er venner av meg, men ja, de norske er ikke stort bedre. Du hører bare ikke så mye om dem i media.

Skrevet

HI: da vet du iallefall UTROLIG lite om hva som skjer rundt deg!

Forskjellen er at når det er utlendinger så blåser media det opp som en verdenskatastrofe enn om det var en nordmann..

Skrevet

tenker litt sånn at de utlendingene har litt mer å slite med enn oss som er født her i trygge norge. en må sette seg litt inn i hva mange av flyktningene opplever. en blir ganske skrudd i hodet av det.

skal en åpne asylmotak her syns jeg også en skal få inn mennesker som kan virkelig jobbe med dem for å hjelpe psyken dems.

voldtekt,mord,ran osv osv.. er like ille uansett. en kan ikke "klikke" med en gang det er utlendinger som gjør det. har nordmenn større rett til å oppføre seg sånn da?

jeg tror nok at nordmenn går litt stillere i dørene når de gjøre slike ting. sånn som å dra vekk for å få seg mindreårige o.l.

Skrevet

Du virker ikke særlig opplyst du HI...Du er klar over at hvis en norsk fyr raner en bensin stasjon så er det ikke hele norskes befolkning sin feil ja? asså...hvis to kurdere feks raner en bank ,kan du ikke skyld på alle med mørk hud vettu...det går bare ikke!

Skrevet

pff... Helt sykt kvinnesyn på de mannfolkene der. Send de på første fly til helvete tilbake der de kom fra.

Minimum straff for voldtekt skulle vært avkappet pikk! Hverken mer eller mindre uansett om de er utlendinger eller urnorsk. Folk som voldtar er ikke verdt mer enn det.

Skrevet

Jeg må faktisk være litt rasistisk å si at jeg er enig!!!!

Er litt skremmende at det er så mange "utlendinger" som er involvert når det er noe kriminelt som er skjedd (selv om det ikke er HVER gang, er det ALTFOR mange ganger)

Det er takka man får igjen for at de får lov til å komme hit - hva med å vise litt mer takknemmelighet!!!

Skrevet

For et idiotisk svar. Mannen min er muslim, og har et utmerket kvinnesyn. Ikke blir jeg trakassert hverken psykisk eller fysisk, ikke må jeg kle meg bort osv. Utrolig at det fremdeles finnes så uopplyste mennesker i 2008!

Skrevet

Selvfølgelig sier du det som har en muslim til mann. Men er han praktiserende muslim? Stort sett så har de mannlige muslimene et noe snodig forhold til kvinner f.eks fra den vestlige verden og det kan ikke du nekte på om du får gå aldri så naken ut på byen av din mann.

Koranen er jo boken disse folkene lever etter og de har jo tolket den i en retning som absolutt ikke åpner for hverken likeverd eller damer likestilt med menn.

Uansett.. hvorfor tenker aldri noen på at det faktisk er DAMER som føder alle disse "sjefsmannfolkene". Neida.

Jeg er absolutt ikke uopplyst i det hele tatt, du må bare innse at folk kan mene det motsatte av deg.

Skrevet

her en dag var jentungen og jeg så uheldig å komme sent til et teaterstykke.

Vi fant bare en kjempedårlig plass helt bakerst, og hun så ingen ting.

En mann kom bort til oss, og insisterte på at vi tok hans plass, vi takket selvsagt pent, for jenta sin del. Hun fikk en morsom teateropplevelse.

Dette var også selvsagt en utenlansk mann. ;-)

Skrevet

TAKKNEMMELIGHET?????????? Når de blir møtt av sånne som deg? HVA skal de være takknemmelige for når de ikke blir sett på som likeverdige mennesker? Herre min hatt altså! Jeg fatter ikke at vi har kommet så kort. Helt utrolig.

Skrevet

Hehe, må le nå. JA, mannen min er praktiserende muslim, det samme er familien hans. De ber 5 ganger daglig, går jevnlig i moske, leser koranen, spiser ikke svin, kvinnene dekker seg til osv. Det er DERES tro. Men de forventer ikke at jeg skal ha den samme troen. Jeg ble tatt i mot med åpne armer, og har ikke forandret på noe ved meg selv.

At du er uopplyst, sier seg selv ved innlegget du skriver; "disse folkene har tolket koranen i den retning at..." Hva vet du om hvilken tolkning muslimer har? Familien bor i min manns hjemland, og hadde det vært slik du beskriver, hadde vel ikke barna fått bestemme selv hvem de skulle gifte seg med, og søsteren til min mann ville neppe vært ferdig med sin mastergrad i økonomi til neste år:) Og kle seg i "vestlige" klær.

Skrevet

Har du statistikk på det der? At det til stadighet er "utlendinger" som deltar i kriminelle handlinger? Det har vel ikke noe med å gjøre at det da blåses opp 100 ganger mer, enn dersom en norskfødt nordmann gjorde noe vel?

Så de skal være takknemlige for å få "lov" til å komme hit. Har du enerett på å bo her, kanskje? Du mener altså at deler av verden ikke er for alle? Kloden skal deles skjønner du vel! Du har ikke større rett enn en fra Iran til å bo her.

Skrevet

Og er du stolt av å kunne utrope deg selv som rasist?

Skrevet

Du har ikke fulgt særlig mye med hvis du tror media er det ene og det sanne! Media blåser selvfølgelig opp alt som har med utlendinger å gjøre.. har en utlending voldtatt ei uskyldig lita jente, så kommer det på førstesiden.. har en nordmann det, så står det en liiiiten notis, som nesten ingen legger merke til. Så ikke tro at alle utlendinger er sånn, da er du iallefall ganske dum og trangsynt, stakkars deg :)

Skrevet

Hva skal vi men trangsynte mennesker som deg i landet vårt!!

Skrevet

og så er det typisk samme visa igjen og igjen, man får jo faen med ikke lov til å ha egne meninger jo!!!!!

Hva er det egentlig med folk her inne???

Om noen mener det - HVA SÅ???

Er lissom dere andre så JÆVLI perfekte???!!!

Skrevet

"Her er hele poenget at du kan være anonym uten å ha dårlig samvittighet eller føle deg presset til å bruke nicket ditt. Det er ikke dermed sagt at man skal kunne kaste uhemma mye dritt her, det er forbeholdt kranglesiden:-)

Slit det med helsa!

Jordmor Siri "

Vil bare vise til dette.....

Skrevet

Jeg er utlending. Har verdens snilleste pappa som er grei mot alle nasjonaliteter.

Men til dere søte norske jenter, ikke vær så forbanna naive.

En stor del av de utenlandske gutta betrakter dere som billige luddere de kan ha det morro med til de skal gifte seg med ei "ren"

utenlandsk jente.

Man trenger ikke være rasist selv om man mener utlendinger er mer kriminelle. % messig er det helt korrekt.

Og ja, det er jævelig synd på folk som har opplevd masse dritt.

Men hadde man tenkt at det var en unskyldning om det var dere han voldtok?

Skrevet

Statistisk sett er det mange flere kriminelle handlinger, som f.eks. voldtekt som HI nevner i dette tilfellet, som blir utført av utlendinger. Med tanke på den prosenten utlendinger som er i Norge og den prosentvise andelen av kriminelle handlinger denne gruppen står for, er det en stor ubalanse. Dette er vist statistisk opptil flere ganger og det er ikke noe rasistisk i å kommentere dette. Dessverre er det dårlig oppfølging av de som kommer hit. Skal vi først ta inn folk så må dette også følges opp, og det er vel der det har vært litt mangler fra vår side.

Jeg oppfatter ikke nordmenn som rasistiske i det hele tatt, syns vi har et åpent syn. Men det snevrer jo igjen når hendelser som dette skjer om igjen og om igjen... Det er klart at det å ha opplevd grusomme ting i sitt liv er en årsak til at de gjør disse handligene, men det er ingen unnskyldning. Ut med kriminelle utlendinger sier nå jeg!

Skrevet

At du over der er "utlending", tror jeg ikke noe på. Skal bare understreke budskapet ditt.

Og til du andre, at ikke nordmenn er rasister, den får du pakke ned igjen, legge ned i kista, låse igjen og kaste nøkkelen. Jeg er rett som det er flau over å være norsk! Mange skal liksom utgi seg for å være så snille og tolerante, men når det kommer til et stykke, var vi visst ikke det likevel, nei! Eller det blir en sånn "snillisme", med smisking og hele pakka, så lenge de slipper å ha noe med "utlendingene" å gjøre privat.

Hva med alle som ikke får jobber, til tross for høy utdanning og toppkarakterer? Neida, vi nordmenn er så åpne. As if.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...