velsignet med to Skrevet 7. desember 2008 Forfatter #26 Skrevet 7. desember 2008 Hehe, jeg er helt fersk i faget så jeg strikker ikke noe mer avansert enn et skjerf foreløpig Har ikke strikket siden jeg var liten jente, og ble smittet av smitteiveren til damene på jobb, så jeg kjøpte meg et sånt startsett fra Sparkjøp til å begynne med, var overhodet ikke så vanskelig som jeg trodde det var! Nå er jeg igang med mitt andre skjerf
-MtG- Skrevet 7. desember 2008 #27 Skrevet 7. desember 2008 Skjerf er en fin ting å begynne med, selv om jeg synes det er ufattelig kjedelig å strikke skjerf. Det er jo så langt:) Og bare det samme hele veien. Jg synes det er morsommere med oppskrifter der det skjer litt:)
-MtG- Skrevet 7. desember 2008 #28 Skrevet 7. desember 2008 Nå er jeg forresten halvferdig med den første tovede babytøffelen:) Dette går jo unna!
Shabby Cheap Chic Skrevet 7. desember 2008 #29 Skrevet 7. desember 2008 Ja de er kjempelette.... Prøvde å lage en strikketråd her i stad men ingen respons haha.. Er ferdig med mine skal begynne på ett par til snuppa på 3 mnd nå..
-MtG- Skrevet 7. desember 2008 #30 Skrevet 7. desember 2008 Åh! Jeg så ikke noe strikketråd jeg. Har du strikket tøfler til deg selv nå? Visste ikke at du hadde ei på 3 måneder. Er jo nesten fersk hun da. Har liksom ikke hørt deg prate om henne:)
Shabby Cheap Chic Skrevet 7. desember 2008 #31 Skrevet 7. desember 2008 Nei har strikka de for en stund siden... Har ei på 20 mnd ja og ei på 3 mnd.... Når har du termin da?? Og jeg dytta opp strikketråden men den datt sikkert ned igjen..
-MtG- Skrevet 7. desember 2008 #32 Skrevet 7. desember 2008 Jeg fant tråden:) Jeg har termin 9. januar. Føler meg som en hval om dagen. Venter en gutt. Og har en gutt fra før som ble 2 år i oktober. Jeg synes jeg får dem tett jeg, men det er jo ikke noe i forhold til deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå