Gå til innhold

Noen fra oslo området som vil bli kjent?


Mamma_til_isabella

Anbefalte innlegg

Hei jeg bor på Sagene i Oslo.

Jeg er 10 uker på vei, og dette er mitt første svangerskap.

 

Jeg blir også gjerne med på å treffes, er 31 år fra Kristiansand. Formen er ganske bra, bortsett fra at jeg er veldig trøtt. Satser på at det gir seg etterhvert:-)

 

Camilla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei :)

 

Jeg er 22, blir 23 i mai og har termin 20 august med nr. 2.

 

Bor på Furuset med sambo, datteren vår og den nye valpen :) (Ja, vi kjøpte valp like før vi fant ut at jeg var gravid - så nå blir vi storfamilie hehe)

 

Går første året ernæring - så blir mye på en gang nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 29 år og venter nr 2 i august. Har foreløpig termin 29. august. Jeg har samboer og bor på Gressbanen - det er vel ikke så langt i fra deg, Georgia Brown?

 

Blir gjerne med på treff etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Slenger meg med jeg også.. Jeg er 22, blir 23 i mai, har blitt sjokkgravid. Ikke akkurat veldig planlagt, men er ille lykkelig nå. Er gravid i uke 10. Jobber som fotograf og bor på Bislett i Oslo. Stas å bli kjent med flere 2 i 1 mennesker. Er en fantastisk merkelig situasjon dette her. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig at vi er så mange:)Har helt glemt å se her jeg siden jeg har vært på ferie:)Men nå har jeg begynt på min 12 uke så ukene går fort syntes jeg.

Skal til første legekontroll på onsdag. Har ikke søkt fødeplass ennå.Flere enn meg som har vært trege der?Men ett sted må jeg jo få plass. Håper på Ullevål:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hos legen idag (er 8+2), og ho skulle søke plass på Riksen for meg. Ho sa at Ullevål kunne jeg bare glemme, der var det helt fullt... Men vi bor rett ved Riksen, så det er jo egentlig greit. Hvis vi ikke får plass der, så blir det Bærum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har termin 11. august og har fått fødeplass på Ullevål. Jeg har ikke hatt lyst på mat siden før jul, men prøver å spise ofte allikevel, så ikke kvalmen skal bli for ille. Morgenkvalme er uansett ikke et dekkende navn, føler jeg er kvalm døgnet rundt :P

 

Jeg er journalist, 28 år og bor på Sinsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er journalist, 24 år og bor på Vika :)

 

Termin 3. august. Vi var på tidlig UL og så den lille i uke 9, så jeg har tatt det veldig med ro etter det, ikke vært hos legen eller søkt fødeplass ennå. Tar det til uken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok,fult der ja. Da kan vel jeg glemme Ullevål jeg også siden jeg er i min 12 uke. Men enten Ullevål,riksen,a-hus eller bærum må det jo bli. Tviler på at jeg blir sendt langt ut av byen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei hei..

Født og oppvokst på Sagene, men bor nå på Mortensrud ; )

Blir 32 i mai - og formen er lik din, men i tillegg har jeg en del migrene... Foreløpig Termin er 4. August, men får vel ny på UL 12. Mars ; )

 

Therese

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg søkte på riksen å fikk avslag.Var nede på Ullevål å hørte der å de trodde det var lite sansynlig jeg fikk der også.

Er i min 14 uke nå så begynner å haste litt. Tenkte søke på Bærum da:)Man har vel krav på å få en plass i nærheten så man slipper dra lange veier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat fått plass på Riksen. Men har hørt veldig mye bra om Bærum, tror det er nytt og fint der. Har ei venninne som skal føde der i juni, og ho hadde fått det anbefalt av andre venninner.

 

Forrige gang fødte jeg i Trondheim, og der er det pasienthotell, og plass til pappaen både på barsel og pasienthotell. Litt skuffende at det ikke går her, kommer til å bli trist for begge to at jeg og babyen må bo på Riksen alene. Det er vel bare Ullevål som har plass til pappaen eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken uke søkte du da?

Håper på Bærum....det ordner seg alltid:)

 

Ja,det er minuset med riksen....Noen sykehus har familierom man kan bruke om de er ledige..

Men du kan iallefall ha besøk av pappan helt til kvelden da:)Han kan komme og gå som han vil:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nej, Det är ju rätt om hörnet i princip. :)

 

("Jeg har samboer og bor på Gressbanen - det er vel ikke så langt i fra deg, Georgia Brown?

lillepropell+en til")

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yess!

 

Jeg vil også væme!

Har dere møttes enda...?

Er 31 og bor på Adamstuen. Babyen kommer i august og det hadde jo vært artig å kjent noen andre mammaer å leke med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

slenger meg på denne jeg oxo :)

 

jeg er 25 år, har ei jente på 2 år fra før :) født i des 06:) skal ha ks på riksen, termin er 1 august :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Også jeg henger meg på her:-)

 

Jeg er 30 år og har termin 10. august. Har fått fødeplass på Riksen. Bor på Disen/ Grefsen, og dette er min første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Jeg er journalist, 24 år og bor på Kalbakken.

Termin 22. august (blir sikkert endret ved UL, som er om tre dager)

Hadde vært veldig artig å møte dere som bor i Oslo og er i samme situasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...