Gå til innhold

Noen fra oslo området som vil bli kjent?


Mamma_til_isabella

Anbefalte innlegg

Ettersom ingen av mine venninner er gravide eller planlegger barn akkurat nå hadde det vært hyggelig å bli kjent med andre gravide her og dele erfaringer med:)

 

Jeg selv er 22 blir 23 i mars og kommer fra Oslo.

Har samboer og jobber som flyvertinne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, så koselig at det er flere fra Oslo her, og at noen vil treffes, eller i alle fall bli kjent her ;) !!.

 

Jeg bor på Bjerke i Oslo. Jeg er spansklærer. Trives utrolig godt i jobben min. Søsteren min er også flyvertinne... Ellers har jeg en sønn på 14 og en datter på 4. Jeg høres kanskje gammel ut, men man er vel ikke eldre enn man føler seg?

 

;) Har termin 8 aug.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er 30 år har en jente på 8 og en gutt på 2 år. Vi bor på Ellingsrud. Hyggelig å bli kjent med flere som har termin på samme tid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Formen er ikke den beste akkurat nå- ble ganske plutselig kvalm og trøtt denne uken. Er vel ca i uke 6 nå. Med min første var jeg kun litt småkvalm på ettermiddagen, med nr 2 hadde jeg morgenkvalme men gikk over etter frokost. Nå er jeg kvalm hele dagen- tar ingefærkapseler og det hjelper heldigvis:) Jeg hadde lovet meg selv å ikke være nygravid i desember en gang til- men her er vi igjen for tredje gang. Dette var ikke planlagt, men vi er selvfølgelig veldig glade og gleder oss over det lille frøet som vokser.

Hvordan er formen din da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen min er grei....masse murringer i mage og rygg men det er vle ganske normalt nå i starten:)Ellers har puppene begynt å bli ømme og jeg kjenner at kvalmen smyger seg på nå...så den kommer nok snart den også.....

 

Bare jeg ikke blir like kvalm som forrige gang er det greit....Da var jeg sengeliggende i over 1 mnd og klarte ikke spise eller noe alt kom opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke så mange venninner med barn heller:) Vil gjerne bli kjent med andre gravide:)

Jeg bor i Oslo og er 23 år, har samboer, og akkurat ferdig med lærlingtiden som frisør:)

 

Hanne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er våres første;) Blir en veldig spennende tid framover:)

Er det deres første også?

Hvor i Oslo bor du?

 

Hanne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, formen er ok bortsett fra at jeg har et utrolig stoooooort søvnbehov, og er veldig kvalm. Har også ømme bryst, men jeg er overlykkelig for alle ubehag så lenge jeg er gravid!!!!!!!!!!!!

 

Om noen uker hadde det vært gøy om vi kunne møtes!

kanskje i midten av januar?

 

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir vår første også. Så håper den sitter denne gangen her:)

Vi bort på Teisen.....

 

Ja,møtes hadde vært skøy:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hej på er!

Jag vill gärna bli med! Bor på Holmen i Oslo och är 35 år, har termin 14/8. Jobbar lite runt om i Oslo med musik. Har sambo och hund, men inga barn sen förr.

Vore kul att träffas!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Henger meg på jeg også! Jeg er 30 år og bor på Høybråten, Oslo. Jeg er relativt ny her, så det hadde vært veldig hyggelig å bli kjent med noen i nærheten! Dette er barn nummer 1, så både spenningen og usikkerheten er høy!! Er konstant sulten, sliten og trøtt, men bortsett fra det har ting gått på skinner så langt! Gleder meg til å bli bedre kjent og til å dele erfaringer!!

 

Mona + ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så gøy "Lykkelig med 2", vi er jo nesten naboer! Da håper jeg vi kan få noen fine trilleturer til Mariholtet til sommeren!! :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei dere.

 

Nå kommer jeg også snikende... Har ikke fortalt det til noen ennå (og skal ikke fortelle noe før i februar), så da blir det å snike rundt på forholdsvis anonyme Barnimagen og kalle seg ved et uvant nick :-)

 

Gratulerer til alle dere andre! Romantisk å være gravid i jula da gitt!

 

Fort om meg: bor i Groruddalen, født og oppvokst i Oslo, jeg er snart tredve år gammel. Dette blir tredje barnet. Vet noen av dere hvor dere skal føde hen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen i klubben Sigyn:) Jeg søkte fødeplass på Riksen og fikk brev fra dem på julaften med bekreftet plass- Hurra! Fødte der forrige gang og var kjempe fornøyd. Dette blir vårt 3 barn også. Hvor gamle er dine barn? Mine er 2 og 8.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våre søte små er seks og tre år gamle nå snart. Vi føder hjemme - har akkurat sendt epost til min forrige hjemmefødselsjordmor og håper veldig at hun har tid til oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen Lykkelig med 2...og alle andre :)! Jeg har termin den 12. Har søkt om å føde på Ullevål, men har i grunn ingen forhold til det iom at dette er nummer 1...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo igjen Monkri78 og resten- er jula vel overstått? Nå er jeg i 11 uke og jammen tror jeg ikke formen begynner å bli bedre. Lykke! Ullevål er helt sikkert et bra sted å føde- jeg har bare hørt positivt om dem jeg. Om man ser bort i fra det avisene skriver innimellom:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...