Gå til innhold

Noen fra oslo området som vil bli kjent?


Mamma_til_isabella

Anbefalte innlegg

Ettersom ingen av mine venninner er gravide eller planlegger barn akkurat nå hadde det vært hyggelig å bli kjent med andre gravide her og dele erfaringer med:)

 

Jeg selv er 22 blir 23 i mars og kommer fra Oslo.

Har samboer og jobber som flyvertinne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, så koselig at det er flere fra Oslo her, og at noen vil treffes, eller i alle fall bli kjent her ;) !!.

 

Jeg bor på Bjerke i Oslo. Jeg er spansklærer. Trives utrolig godt i jobben min. Søsteren min er også flyvertinne... Ellers har jeg en sønn på 14 og en datter på 4. Jeg høres kanskje gammel ut, men man er vel ikke eldre enn man føler seg?

 

;) Har termin 8 aug.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er 30 år har en jente på 8 og en gutt på 2 år. Vi bor på Ellingsrud. Hyggelig å bli kjent med flere som har termin på samme tid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Formen er ikke den beste akkurat nå- ble ganske plutselig kvalm og trøtt denne uken. Er vel ca i uke 6 nå. Med min første var jeg kun litt småkvalm på ettermiddagen, med nr 2 hadde jeg morgenkvalme men gikk over etter frokost. Nå er jeg kvalm hele dagen- tar ingefærkapseler og det hjelper heldigvis:) Jeg hadde lovet meg selv å ikke være nygravid i desember en gang til- men her er vi igjen for tredje gang. Dette var ikke planlagt, men vi er selvfølgelig veldig glade og gleder oss over det lille frøet som vokser.

Hvordan er formen din da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen min er grei....masse murringer i mage og rygg men det er vle ganske normalt nå i starten:)Ellers har puppene begynt å bli ømme og jeg kjenner at kvalmen smyger seg på nå...så den kommer nok snart den også.....

 

Bare jeg ikke blir like kvalm som forrige gang er det greit....Da var jeg sengeliggende i over 1 mnd og klarte ikke spise eller noe alt kom opp.

Lenke til kommentar