Chris&Alex♂♂ Skrevet 7. desember 2008 #26 Skrevet 7. desember 2008 nei har to gutter. storebror heter christoffer og lillebror alexander=) har du blåboka kanskje?? begynner på Sol hehe. men gud for et grusomt bilde som er i den boka da. men men. venninnen min heter nzk. hvis det sier noe? vil ikke legge ut navnet her da.
Shabby Cheap Chic Skrevet 7. desember 2008 #27 Skrevet 7. desember 2008 Aner ikke hvor den blåboka er.. men nzk sier meg mye.. hehe... 2 barn har hu ikke sant?? En liten gutt og storesøstra hans:) Må kikke på facebook å se om jeg finner deg.. Tror jeg veit hvem du er... Legger deg til som venn hvis jeg tror jeg har rett hehe... Du har gifta deg eller?
Chris&Alex♂♂ Skrevet 7. desember 2008 #28 Skrevet 7. desember 2008 det stemmer=) jenta hennes er 6 mnd mindre enn min elste, og gutten hennes er 2 uker mindre enn min minste. har giftet meg ja=) hun var forloveren min. da må jeg inn på fjesboka og se=)
Shabby Cheap Chic Skrevet 7. desember 2008 #29 Skrevet 7. desember 2008 fant deg jeg la deg til som venn... Hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå