Gå til innhold

Råholt omeng?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det er noen fra råholt og rundt her?

Kunne vært morsomt å bli kjent med andre som har barn på ca samme alder :)

Jeg er ei jente på 22 år og har en sønn på nesten 4 mnd.

Noen flere? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei du lotta-86:) Jeg er også 86 modell fra eidsvoll, gikk på vusk da;) Send en PM, kanskje vi kjenner hverandre?? Bor forøverig i hamar nu:)

Skrevet

har sendt deg en PM! :)

Skrevet

Dal her...

Har ei på 20 mnd og ei på snart 3 mnd.. Send meg en pm hvis du vil...

Skrevet

Også er jeg 24 da... 84 modell..

Skrevet

Så koselig at vi er flere! Kanskje vi kan få til et møte alle sammen? Hadde vært koselig å hilse på dere også kan ungene få litt inspirasjon av hverandre :) Vi kan godt samles hos meg. Har ikke så stor leilighet, men tror det skal gå bra! :)

Skrevet

Hadde vært koselig ja... Jeg har en del plass så er ikke noe problem å ha det her da.. bor i en halvpart av en tomannsbolig...

Hvor hen bor dere da?? Send pm hvis jeg kommer inn på dinside... Hehe det er jo bare kluss med den sida..

Kanskje vi har sett hverandre før...

Noen med blogg kanskje? Min er www.janey84.blogspot.com

Skrevet

nå ble jeg nysgjerrig på alle dere=) hehe. har bodd på bøn og råholt. gått på råholt barneskole og ungdomsskole, eidsvoll videregående og mork. er 83 mod jeg da. men bor i nittedal nå. mannen er her i fra. hmmm lurer på om det var noe kjent med jane over her? gikk du på råholt?

Skrevet

hmm litt usikker, men har du bytta nick? husker du hadd innlegg på skravle om at du farga håret=)

Skrevet

Ja, da kan det kanskje være lurere å ha det hos deg! :) Når er det dere har tid og lyst da? :)

Chris&Alex.. Jeg er ikke fra Råholt.. Bodd i Maura og gått på Nannestad og Jessheim vgs :)

Skrevet

Har forresten sendt en PM til dere begge!

Skrevet

Nå skriver jeg mange innlegg her! hehe.. Men ville bare si til chris&alex.. at du får gjærne være med oss når vi skal møtes :) Jo fler, jo bedre!

Skrevet

Hej.. Kanskje jeg kan få være med? :)

Er 23år og har en sønn på 2mnd.. Bor i Maura da..

Skrevet

klart du kan! kan jo hende jeg også veit hvem du er! er selv 22 og bodd i maura til jeg flytta til råholt for 1,5 år siden! hvor i maura bor du? send en PM hvis du vil! :)

Skrevet

Heihei:) Jeg er fra Råholt, bor på Dal nå. Er 22 år gammel, har en sønn som runder 5 mnd neste uke:)

Skrevet

Da er vi jo en god gjeng som kan møtes! :) Når og hvor vil dere møtes? Jeg kan de fleste dager, så dere får si ifra når dere kan! :)

Skrevet

Jeg kan de flesta dager jeg å men får ikke lest PM siden det er noe gæærnt med Din Side som vanlig..

Jeg gikk på Dal barneskole,Råholt Ungdomsskole og Jessheim Videregående... Hadde vært moro om jeg faktisk kjenner eller veit hvem noen av dere er..

Skrevet

Jo også har jeg bytta nick.. Het Lily Of The Valley før :P

Skrevet

Jeg tror faktisk at søsteren min hadde noen timer sammen med deg på jessheim! Vi så på bildene av deg på bloggen din, og da sa hun at hun synes det var noe kjent ved deg!

Skal vi si at vi møtes på onsdag da? Så kan vi se hvor mange som kan være med da! Og er det ikke så mange som kan da, så kan vi jo evt bytte dag, men da har vi i alle fall et utgangspunkt! :)

Skrevet

Ja den er grei.. Møtte kanskje søstra di på dib treff på Haven eller noe da... husker ikke alle der jeg.. haha

Skrevet

Så bra, da sees vi da!

Nei, søstern har ingen barn! Men hun gikk på jessheim videregående og er like gammel som deg. Hun mener å huske deg fra reiselivsklassen.. kan det stemme?

Skrevet

ååh så rart.. hehe... var jo en del folk i reiselivsklassen da... Vi var jo på tenerife å.. haha... kan du si hva hun heter til fornavn da? Hmm... Din side funker fortsatt ikke her... irriterende.

Skrevet

jane doe

syntes du virker så kjent. eller vi kjenner ikke hverandre, men har sett deg før, men det er vel knskje ikke så rart. tenkte meg du var fra dal. så da gikk vi på råholt ungdomsskole da=) fant deg på facebook. vi har 18 felles venner. ser du også er venn med bestevenninnen min. hun kommer fra dal også. jeg gikk i 99f på ungdomsskolen. ja nei verden er ikke stor. hehe. plutselig er det noen her inne man vet hvem er=)

Skrevet

Gikk i f ja..... jeg gikk i 00 B jeg da hmm.... heter du Noe med chris eller? hmm... veldig nysgjerrig nå.. Venn med bestevenninna di ja.. merkelig.. hmmm...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...