Odine! Skrevet 2. desember 2008 #26 Skrevet 2. desember 2008 Vi har to og vil gjerne ha flere. Vi ønsker å unngå attpåklatt.
ScaryMama Skrevet 2. desember 2008 #28 Skrevet 2. desember 2008 Jeg har en, får en til i juni og mannen mener at det er nok. Kunne egentlig tenkt meg en til, så vi får se:)
Den heldige eier av ett barn Skrevet 2. desember 2008 #29 Skrevet 2. desember 2008 Har ei lita ei på to nå, og søting min har iallefall lyst på tre;) Så da blir det fire.
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 2. desember 2008 #30 Skrevet 2. desember 2008 Vi har lyst på 4=) samboeren min kommer fra en stor familie, han har 9 søsken så han vil ha en stor familie=)
Gjest Skrevet 2. desember 2008 #31 Skrevet 2. desember 2008 Vi har ei jente på 5 mnd sammen og samboer har en gutt på åtte år. Vi vil gjerne ha en til, men da er det stopp! Blir noen år til det da, for jeg syns det var skikkelig dritt å gå gravid! Men med tanke på "lønna" man får så er det jo verdt det. Men akkurat nå er det nok med de vi har :-)
Ksenia & Anjem Skrevet 2. desember 2008 #32 Skrevet 2. desember 2008 Har 2, holder vel egentlig det =) Mulig vi får nummer 3 om noen år
'utakknemlig bitch' Skrevet 2. desember 2008 #33 Skrevet 2. desember 2008 Skal ha 2. For at datteren min skal ha søsken tror det er nok med 2 barn, så får jeg gitt de like mye oppmerksomhet osv
Klara-Q <3 <3 <3 <3 Skrevet 2. desember 2008 #34 Skrevet 2. desember 2008 Vi har tre, tok ut spiralen i går så vi håper på en til Mannen har fra dag en sagt at han ønsker seg fem barn, jeg har sagt tre. Jeg har kun en bror selv, kunne godt tenkt meg flere søsken. Mannen min har to søstre.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 2. desember 2008 #35 Skrevet 2. desember 2008 Vi har begge sagt at vi ønsker bare 2 barn. Har nå en og neste kommer i juni neste år, så får bli stopp da. Synes to er nok på mange måter... Men blir litt trist å aldri gå gravid eller føde igjen, da jeg har fine svangerskap...
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 2. desember 2008 #36 Skrevet 2. desember 2008 Har to nå Håper på en til om noen år;)
Dronning Sånnja Skrevet 2. desember 2008 #37 Skrevet 2. desember 2008 Vi har to barn og planlegger et til. Hadde jeg vaert yngre (er 37) kunne jeg tenkt meg enda fler. Jeg har selv fire brödre og synes det er en rikdom og ha en stor familie. Da jeg bare hadde eldstemann var jeg mye mer trett og sliten en det jeg er nå, nå som jeg har to. Det virker som om familiestrukturen eller hva jeg skal kalle det, "går seg til" etter hvert som familien vokser. Barna har hverandre og krever ikke vår oppmerksomhet i l i k e höy grad som når barna er alene med en av oss foreldre.
shari_z Skrevet 2. desember 2008 #38 Skrevet 2. desember 2008 Vi har tre jenter, men bare to med oss da den eldste er død. Jeg har alltid hatt lyst på minst 3, helst 4, og var jeg heldig, 6. Nå er jeg såpass gammel (snart 39) at jeg vet ikke om det blir flere på meg, men vi kunne godt tenke oss en til slik at minstemann ikke blir "enebarn" som storesøster (jentene er 7 år og snart 7 uker) var/er. Liker veldig godt å være gravid, selv om jeg blir veldig kvalm. Synes det er trist å tenke på at jeg kanskje har gått gravid for siste gang uten å være helt klar over det. Vi får se hva tiden bringer; bruker ingen prevensjon.
Gjest Sauen - preggers Skrevet 2. desember 2008 #39 Skrevet 2. desember 2008 Vi ønsket oss 3, men er ikke så sikker lenger... Vi har en jente på 15 mnd og en i magen, og jeg tror det holder sånn i første omgang (hvis det ikke skjer noe uplanlagt da). Men, vi har god tid på oss, vi er 22 og 25 når neste baby kommer så man skal ikke se bort fra at det kommer en attpåklatt når mor blir babysyk igjen om noen år...=P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå