nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 2. desember 2008 #1 Skrevet 2. desember 2008 Vi har foreløpi en gutt på ett år og skal i vertfall en en til ( skulle før ha tre men usikker nå )
Mayken Skrevet 2. desember 2008 #2 Skrevet 2. desember 2008 Vi venter nr 2 i mars. Vi vil egentlig ha 3 barn, men etter å ha gått igjennom 2 svangerskap med ekstrem svangerskapskvalme, sykehusinnleggelser osv, har vi kommet frem til at det holder med 2. Tror ikke jeg orker/makter å gå igjennom et slikt svangerskap til, i hvertfall ikke med 2 barn fra før, har vært tøfft nok hittil med ei lita fra før.
Mille** Skrevet 2. desember 2008 #3 Skrevet 2. desember 2008 Vi har to jenter og det er nok. Har hatt tøffe svangerskap, eldste var heldigvis 7 år når jeg gikk gravid med nr 2. Hadde ikke orket et tøft svangerskap til med en liten fra før. Skal jo ta vare på de man har fått også. Dessuten syns jeg 2 er passelig, har god tid til å følge opp begge, samt at vi begge kan jobbe. Får vi lyst på flere blir det adopsjon. )
nybebis Skrevet 2. desember 2008 #4 Skrevet 2. desember 2008 Jeg har en på 3 og en på 1. Det holder for oss. Jeg fikk dem relativt tett og var veldig kvalm med begge. Nr 2 hadde kolikk og sov ikke mer enn 3 timer i slengen til han var 11 mnd. Nå viser det seg også at stoffskifte mitt er i ferd med å svikte og jeg føler meg utrolig sliten så da blir det ikke flere barn nei ;o) kan ha noe med å få tette barn i 30-åra ..tror jeg hadde fått en til hvis jeg var litt yngre da jeg fikk nr.1.
* 5 om dagen * Skrevet 2. desember 2008 #6 Skrevet 2. desember 2008 ønsket meg 2, har fått 5 :-)) tidene forandrer seg gitt....hehe.....
Mrs. Kaizer Skrevet 2. desember 2008 #7 Skrevet 2. desember 2008 Vi har 2 og har lyst på 4! Grunnen til det er at jeg er veldig glad i barn og jeg har mange søsken selv (har 4) De gangene alle vi søsken med ektefeller og barn samles hjemme hos mor og far er det mye liv i stua og vi har det veldig kjekt. Ser for meg at sånn vil jeg og ha det når jeg blir pensjonist og barn og barnebarn kommer på besøk. Men nå strever vi med å bli gravid med nr 3, så jeg skal være glad dersom vi bare får en til jeg :-)
Prinsemammaen Skrevet 2. desember 2008 #8 Skrevet 2. desember 2008 Har lyst på 4 barn. Tre nå og en liten attpåklatt senere.
Silje og Vaniljebollene Skrevet 2. desember 2008 #9 Skrevet 2. desember 2008 Ønsket meg 7, men har funnet ut at det holder lenge med 2.
OsloMor Skrevet 2. desember 2008 #10 Skrevet 2. desember 2008 Har to tette nå, og ønsker meg en liten attpåklatt om 3 år ca..og kanskje enda en i tillegg, slik at de to yngste har hverandre. Men man vet jo aldri hva som skjer, og jeg tar ikke som en selvfølge at jeg kan få det jeg "bestilller". Er VELDIG fornøyd med de jeg har;)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 2. desember 2008 #11 Skrevet 2. desember 2008 planen var egentlig og gifte seg og bo på en gård og ha 8 barn... hehe.. men jeg er singel og har 1 og bor 15 min og gå fra oslogrensa.. hehe.. men jeg er veldig fornøyd med den 1 jeg har og om jeg får en mann så kunne jeg tenkt med 2 til om noen år og om ikke det blir noen mann, så blir det kanskje 1 fra danmark om noen år, men vet ikke det sikkert
1, 2, 3!!! Skrevet 2. desember 2008 #12 Skrevet 2. desember 2008 Ønsket 2, har 3. Steriliserte meg på fredag, så ingen flere her! =)
Gjest Skrevet 2. desember 2008 #13 Skrevet 2. desember 2008 jeg har 3 barn,og skal ikke ha fler. fordi,vi føler at vi skal ha tid til å følge opp alle på en fin måte.
Bella Swan Skrevet 2. desember 2008 #14 Skrevet 2. desember 2008 Vi har 2 og er gravid med nr3. Dette er siste gang jeg går gravid!!!! I utgangspunktet ville vi bare ha 2, men ombestemte oss.
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 2. desember 2008 #15 Skrevet 2. desember 2008 Vi har to, og hadde planlagt tre. Slet veldig med å bli gravid med nr. to... Og mannen synes at to er nok. Kan i grunn være litt enig i at vi da har tid til begge to. Men nå har to av søstrene mine fått en baby hver seg til, så da blir jeg litt babysyk igjen..... Vi har blitt enige om at vi venter litt nå. Kanskje det blir en attpåklatt om noen år...?
*Lissi* Skrevet 2. desember 2008 #16 Skrevet 2. desember 2008 Har fire barn...og nå er det stopp:-) Kommer til å savne å gå gravid!!
klg,2 boys now:) Skrevet 2. desember 2008 #17 Skrevet 2. desember 2008 har fått 2 stk nå,å er mer enn nok fornøyd.fabrikken her er også lagt ned,så slipper å tenke mere på det:)
ula ;o) og gutta Skrevet 2. desember 2008 #18 Skrevet 2. desember 2008 Har en gutt på 2 og en på 4 uker. Ønsker meg ett barn til, men jeg må kanskje overtale forloveden litt. ;o) Vi får se om et år eller to.
puskiluska Skrevet 2. desember 2008 #19 Skrevet 2. desember 2008 Jeg har en jente på fem og en gutt på 10 mnd. Vi planlegger å bli gravide i april/mai neste år. Mulig det etterhvert også vil komme en atpåklatt etter det igjen. Det vil si fire totalt, hvis vi er så heldige da. Grunnen er først og fremst fordi vi begge er glade i barn og familielivet. En annen viktig grunn er at jeg selv kun hadde en bror. Når han døde i en trafikkulykke ble det ekstra tungt å ikke han noen andre å støtte seg til - sier derfor et rungende JA til stor familie!!!
Gjest Skrevet 2. desember 2008 #20 Skrevet 2. desember 2008 Vi har to, skal ha tre (minst, hehe). Vi er begge "enebarn" og ønsker dermed at barna våre alltid skal ha hverandre. Ingen garanti for at de vil like hverandre livet ut, men det vil lette "ansvaret" deres etterhvert som vi blir eldre om de har flere og dele det med. Min mor har bare meg og det merker jeg godt. Det er jo alltid jeg som må stille med alt og ingenting. Åh, skulle ønske jeg hadde noen søsken jeg kunne delt flyttingene hennes med...;-)
rødt&blått Skrevet 2. desember 2008 #21 Skrevet 2. desember 2008 Har tenkt litt opp igjennom tidene på det du sier der puskiluska.. Jeg var enebarn til jeg var 11 år, så søsken vil jeg absolutt er et must. Vi har ei på snart 3 og planlegger å bli gravid igjen i 2009. Jeg vil gjerne ha 3, kanskje 4, men sambo tenker 2, max 3... så vi får se. Blir nok 3 ;0)
Gjest Skrevet 2. desember 2008 #22 Skrevet 2. desember 2008 Vi har 3 barn, var det vi ville ha og skal ikke ha flere ) Nå har vi ett hus med 4 soverom, så¨det passer perfekt Vi har plass til alle i bilen. Barna skal følges opp også, det blir nok endel å henge fingra i når alle sammen går på skole, fritidsaktiviteter osv osv... Man skal ha tid til dem også, jeg føler at med 3 går det akkurat )
FrøkenSprøken Skrevet 2. desember 2008 #23 Skrevet 2. desember 2008 Vi har en, og skal begynne prøvingen på nummer to til sommeren. Gubben synes det er nok med to, mens jeg helst vil ha tre. Noe av grunnen er at jeg selv bare har en søster, og at jeg synes det er for lite. Nå har min søster vært syk i en periode, og jeg skulle så inderlig ønske at jeg hadde hatt noen å snakke med om henne. Noen andre som var like glad i henne og like bekymret for henne som meg. Dessuten var jeg bare 20 år da jeg fikk førstemann, så jeg føler meg for ung til å gi meg riktig enda...
Trulte76 Skrevet 2. desember 2008 #24 Skrevet 2. desember 2008 jeg har 3 og veldig fornøyd med det. Har i tilegg en stesønn så på det meste så er det 4 barn her og det får holde
twoboys & a girl Skrevet 2. desember 2008 #25 Skrevet 2. desember 2008 har alltid sagt tre. Har to gutter nå så vi får se om det blir en nr tre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå